Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 31 pro 2009, 01:01

Teda kdyby tam měl Ekim psa kterej má 10 kilo, tak už tam tak není, ale houpe se tam a je oběšenej :-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 31 pro 2009, 12:14

Vubec nevis: to je dobry ja uz mu napsal ze to pro me nema takovou hodnotu a ze muze kdykoliv prodat za mou. Ale co uz mam vyhlidlou nakou sragoru za 9tis. A jeste da slevu, tak as mi to zdechne aspon bude na cem jezdit. Jinak ten muj pes je 3ty maly,mozna by to chtelo jen nakou bednu sikovne udelanou,ktera se mi sem dopredu vejde,jen me nenapada jak vyresit tyhle nestandartni tvar,treba by stacilo jak je poklop od benzinu na to pridelat naky prkno ci co,a hup na to bananovku a do ni psa.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 31 pro 2009, 14:12

Ekim- tak to už je na tobě musíš to ty buď koupit nebo zařídit, do toho já ti nemůžu kecat já ti jen radím. no s tim psem nevim tam ti to nebude držet nijak, dej ho do nějaký tašky a za nadní sedačku je to velkej prostor měkej a tašku upevníš popruhanma
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 31 pro 2009, 15:18

Ale diť jde o hovno,pač jsem si uvšdomil že mi jde především o to abych na tom dělal prachy a né aby mi zas sebraly papíry ,takže pokud se ten týpek neozve je s hexikem amen prostě ho zakopu venku na dvorku a šmitec :D . Jako náhradu ,,už na půl cesty do mích pařátů,, vám představuji nástupce hexíka http://www.motoinzerce.cz/motorky/piagg ... c3-dd.html musíte si uvědomit že co se týče náhradních dílů je to opravdu simpatická motorka.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 31 pro 2009, 15:26

a kam na tom jezdíš do práce? Co to má společnýho s papírama? Tys na tom hexovi jezdil rychle jako a mysliš že na 50 ce pak nedostaneš pokutu za rychlost : :-D než ho zakopeš pošleš mě blatník :-D nj, taky to má léta ale vypadá to dobře s těma plastama se můžeš hrát furt-to tě bude bavit víc než řešit problémy s motorem...ael zas já bych to nechtěl sem zvyklej už na ten kufr že tam šecko dám to pohodlí to je stejně velký jak ty služební 50 ky já sem na tom musel sedět dicky uplně se zádama narovno a kolena vražený na řídítkách abych cítil zádsa ještě...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 31 pro 2009, 15:57

Jestli se mi ten blatník dostane někdy do ruky tak tě snim nemilosrdně umlátim,a zakopu hned vedle hexíka a psa budu učit aby ka.... a ch..... přesně na tom samim místě. :D . Jinak ano na padesátce jen těžko pojedeš do kopce 73km/h ,což byl můj poslední přestupek před 14měsícema a načež mi sebraly ty svině papíry,a to na rok. Takže pokud tohle někdo čte,kdo se rozhoduje pro koupi skůtra do prahy tak varuju,250ka především pak nové rychlejší modely, je daleko za limitama pražských dementních radarů,pač a možná že si né všichni všimly ale na jížní spojce je nově(z osmdesátky) sedmdesátka a na magistrále (ze sedmdesátky)je padesátka a to z důvodu snížení hluku.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 20:26, celkově upraveno 1
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 31 pro 2009, 16:48

:-D :-D :-D K tomu nemám co napsat....ať je mi země lehká :-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 31 pro 2009, 19:06

Já věděl že se neurazíš :D jinak už mám to video tak snad zejtra to sem prsknu.
Tak pánové sem tam dámo šťastnej novej rok 2010 ať nám ty naše skůtry jezděj co nejdýl ,tak jak to máme nejradši.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Rady » 31 pro 2009, 19:28

Panove pro pokec mame prostor na foru zde nebo zde a pro ruzna prani zde

Zde je technicka cast fora a zde by mela byt diskuze predevsim o technice.
BMW K1200LT ------->> vice zde 4,6l/100 km
Uživatelský avatar
Rady

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2664
Registrován: 21 lis 2006, 13:41
Bydliště: Bánov u Uherského Brodu mob.: 00420 608 882 336
Skútr / moto: jawy,CZ, B400/K4, B650/K4,BMW LT K1200, chrompaket

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 01 led 2010, 12:55

Rady: sorry tohle člověku prostě nedojde.
Takže konečně přidávám své videjko,chtěl jsem aby na něm bylo jasně vidět jak se hýbe celá zadní náprava ale na konec je to vidět jen při nižších otáčkách. Dále alternatiní řešení při potížích s přepínáním světel. Což jsem popsal dost krátce,bohužel není
čas ani prostor a když už se našel oběví se čumil a to mě moc neba ale asi jde jen o zvyk.
http://www.youtube.com/watch?v=Eysa9QP_948
http://www.youtube.com/watch?v=GtxLjcYwCTE
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 01 led 2010, 13:43

No tak jsem se na to podíval, teda musim říct že docela obouchaný, kam si to napral tím předkem? Ten zadek se hýbe pěkně, v tom se moc nevyznám ale podle mě to bude buď uvolněný to spojení zadní části s kostrou stroje-sou tam silentbloky tak jestli to už nemaj za sebou, nebo to způsobuje kolo a tim se pak hejbe celá zadní část a to může být špatný ložisko nbo tak, to ti musí poradit někdo jinej..ty světla v elektru se taky nevyznám, ale napadá mě jedna věc-když jsem měnil přední světlo tak je tam konektor na odpojení abys to mohl vyndat a když ho napojuješ tak se dá dát aji naopak-pak mi jely naopak blinky, světla už nevim tak jestli to neni tim...ale čtu že kupuješ piaggio NGR, tak je to už asi jedno...co a kam vozíš že na tom uděláš za rok tolik km?

Měl bych něco k pneumatikám. Zatím tam mám původní, ale zadní budu muset měnit, rozměry mají bejt tyhle - zadní 130/70-10 a přední 110/80-10 . Někde jsem četl že se na to dají dát aji větší pneu, protože tyhle jsou dost malý....ale nevyznám se v těch rozměrech a o kolik jde dát větší. Tak jestli s tim máte zkušenost tak sem s ní- určitě tam chci větší pneu
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 12 led 2010, 16:05

No,tak to by si musel koupit větší disky z novějšího modelu,ten měl 11. Ty můžeš dát jen jinou šířku,nebo výšku pneu,ta velikost 10 musí zůstat,jinak by jsi to měl na disku velký a nepasovalo by to tam.To znamená,že místo 130/70-10 můžeš dát 130/90-10.Ta čísla značí toto:130 je šířka pneu,90 je výška profilu pneu,10 je průměr pneu.Já bych zachoval šířku,průměr a dal tam jen větší profil pneu. :P
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 12 led 2010, 21:12

Díky za info, já ty vysvětlivky četl, ale nejak nepochopil... tak už to vím a vyhlídl jsem si tuto pneumatiku http://www.scootland.cz/zbozi/dunlop-pn ... -trailmax/ ...co na ni říkáte? má to pěkný vzorky, vybral jsem ji právě proto, aby to pevně drželo na silnici, drželo pevně aji na štěrku, často taky jezdím mimo tu silnici a hlavně si myslím že s takovým vzorkem mi dlouho vydrží. Ale zase se bojím jestli to nebude mít špatný vlastnosti na dálnici nebo jiný špatný chování, já v tom teda zatím vidím jen samý + , ale nemám s pneu zkušenosti, tak jestli je to blbost tak mě za to klidně zjebte tady a zavčas, ještě vám poděkuju :-:D Právě jsem takový vzorky nikd ena skůtru ještě neviděl a ta cena se mi zdá dobrá, možná že bych to jinde našel i levnějc.. Jinak svíčka je už nová, budu asi muset vyměnit hlavní trysku, původní majitel vyřešil nefunkční aut.sytič větší tryskou.:-( ...moc bohatá směs(podle toho jak vypadala ta vyndaná svíčka-rada od servisáků), právě se snažím najít jestli by pomohlo ubrat ten přívod benzínu větším vysunutím jehly o jeden zářez na šoupátku..
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 12 led 2010, 21:44

vůbec nevíš:seš si jistej že tam máš desítky?
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 12 led 2010, 21:51

JJ to jsou desetipalcovky, ty už máš novější model a tam jsou už větší disky, proto chci ty kol as největším zdvihem, protože ty malý kola jsou cítit docela...a přední mám 110/80-10

edit:
Tak se omlouvám teď jsem se byl na to podívat a přední je totožná se zadní a je to 120/90-10 , nevím kde jsem vzal ty čísla předtím, mám to tady v bloku kam si píšu věci ke skůtru....takže tomu odpovídá tato pneumatika http://www.scootland.cz/zbozi/dunlop-pn ... -trailmax/ a jinde je i levnějc, asi ji na jaře koupím...achjo, kde byly tady ty myšlenky na ty věci co potřebuju před vánocema?? :-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků