Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 24 črc 2011, 17:19

Ekim,gratuluji k výběru nového povozu,at slouží :!: To asi změníš diskusní skupinu,no,někdy se tady stav na pokec,i když,jak čtu,tak pojízdnej jsem jen já a můj veterán :roll: To si budu sám psát moje postřehy s Hexinou. Pro mě je to spolehlivý stroj,který mě vždy dovezl tam i zpět. :D Stále šlape jak hodinky,motor jede jak střela a pohodlí suprový :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 24 črc 2011, 17:45

Tak já jsem na tom jako Ekim. Bylo to na výměně karbu + montování man.sytiče...za to jsem vysolil zase čtverku a při jízdě ze servisu mi na křižovatce vylítlo na asfalt celý přední světlo(nepřiděláno jen nasazeno..ok může se stát...po 2 dnech od výměny chci odjet v noci z práce a nepovedlo se. Pořád mokrá svíce,proběhlo čištění a výměna svíce další den, nakonec jsem to tlačil 5 km domů..zítra volám na reklamačku a uvidí se co s tím...na víkend jsem měl jet na Pálavu, místo toho jsem foukal do trysek a výsledek nula...i po spravení to odhlásím, nabídku jako celek a pokud nebude zájem půjde na díly, v garáži je teď místa dost. Za ty prachy co jsem do toho navrážel a ještě vrazil mám pěkný auto který mě doveze kam potřebuju, s tímhle je to pořád jen dokola.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod _Tom_ » 25 črc 2011, 17:38

myslím, že budeš první testovací jezdec na PCXku s porcí kilometrů, pár týdnů a víme víc. spoustu kilometrů bez servisu a nehod ;-)
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 31 črc 2011, 23:48

nevíš: teda ja četl ten tvůj poslední přízpěvek a čím jsem se blížil ke konci tím víc jsem byl pobaven, je mi jasný že pro tebe to je spíš utrpení, ale neboj všechno jednou skončí, a na konec platí že ,,změna je život,,. Chudák ,,čislo,, tu sice jak píše zůstane sám, ale alespoň někdo může tohodle itala ukázat v dobrém světle. Číslo: ať to jezdí a příští rok se doufám potkáme na skůtršňůře :-)
Tome: dík, budu se pře každou jízdou modlit, k mechanickému bohu jehož jméno je ,,honda,, ... Tedy asi ňak tahle, ooo hodný hondo nechť jsou tvé zatáčky bez hrbolů, výmolů a vodorovného značení, blbečků co machrujou, nechť jsou cesty suché a bez olejových skvrn...amen :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 01 srp 2011, 14:36

Já jsem na to totiž kápnul, číslo koupil jako jedinej zmetka, tzn. nic se mu na tom nes...., to je tak jeden kousek ze sta, čili zmetek :-D
Momentálně je to na reklamačce, jak to pojede tak jde na net...zatím se neozývaj, nevím jestli mají číslo, mě se pro něj ani nechce tak počkám týden a pak tam cinknu :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 00:26, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 01 srp 2011, 14:40

Zdravim všetkych :) potreboval by som poradit robil som generalku celej časti variatoru , spojkove pružinky mam červene ,valčeky su ešte v dobrom stave ,voditka takisto ,a aj variator vypada byt v pohode ,čo sa tyka spojky tak ta je tiež v dobrom stave ale dovodom pre vykonanie tejto kontroly bolo to že skuter nato že je to 125 2t a ma 10.5 kw tak ma dost slabu akceleraciu čiže rozbeh mohol by to sposobovat kratky remen ? lebo ten čo tam mam je to označenie PIAGGIO 434812/1
jeho rozmery su 22x826 mm alee problem je ten že remen je strašne napaty a na spojkovej časti nedosahuje uplny vrh spojkovej remenice ale je zasunuty medzi remenicami asi tak 5 mm mohol by to byt ten problem ? lebo jak som si všimol tak uplne navrchu bola vydrata dražka od povodneho remena určite dlhšieho ,skuter som kupoval z inzeratu a predavajuci povedal že remen bol meneny v špecializovanom servise Piaggio a že je tam predpisany ako originalny do tohoto typu skutra Piaggio hexagon 125 2T ale to sa mi nezda pretoze remen sa neda v strede ani skoro stlacit taky je az napaty .Maximalka skutra je 120 km/h ked je uplne bezvetrie tak 125 km/h ide tam hlavne o ten rozbeh ktory je dost slaby na to jake ma skuter parametre vykonu, može byt na pričine ten remen ? treba dlhši ?
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 01 srp 2011, 15:18

Někdy v zimě mi rupnul, už jsem nevyčetl rozměry tak mi ve scootlandu našli podle katalogu rozměr 22 x 834mm a no problemo...mě to teda nevíc jede kilo ale nikdy to ani víc nešlo
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 01 srp 2011, 17:57

Tak já teda s tím mím ,,zmetkem" budu šířit slávu dál 8) Moje Hexina je k neutahání,letos už jsem najel 1500km a naprostá spolehlivost. Motor táhne jako bejk v jednom i ve dvou,nevidím v tom moc rozdíl,jede pořád jako dábel :twisted:
Sláva Hexinám a všem ostatním čarodějnicím....... :mrgreen:
Daniel-řemen máš ok,ten rozměr sedí. Pomalá akcelerace není způsobená řemenem,ale váhou válečků,nebo pružinami ve spojce.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 01 srp 2011, 23:03

Prikladam ilustračne obrazky mojho predpokladaneho problemu prvy obrazok je presne moja chyba ta že remen je dost dole medzi remenicami spojky a podla mna je to ta chyba ale ja to mam ešte nižsie o nieco . Na druhom obrazku je to už hore a tak to ma aj byt.
Mate to tak aj vy uplne hore ? a mate presne tie iste rozmery remena jak mam ja ?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 02 srp 2011, 05:09

Daniel: máš recht, asi to bude chtít delší řemen.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 02 srp 2011, 12:50

Len stale rozmýšlam nad tym že prečo ked to je originalny predpísany remen tak sedi v spojkovej polohe tak nízko ked uplne na vrchu je vydrata dražka takže remen už na uplnom vrchu kedysi bol. Tým padom by to muselo sedet hentak nízko potom všetkym čo maju skuter s tym istym motorom jak ja a aj s tym istým remenom. ale jak som vydel rozobraty variator na skutri Piaggio skipper 125 2T s tym istym motorom tak tam to sedelo uplne navrchu.Nemože byt na chybe volačo ine ?
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 02 srp 2011, 18:53

Ten řemen tam mám velikost 22-835 kevlar Dayco.Já to mám zároven s řemenicí spojky.Dej tam šírší řemen,aby nevlezl tolik dovnitř a máš to ok :wink: Dej tam tu velikost,jak uvádím a musí to bejt v pohodě :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 03 srp 2011, 10:40

Zdravim takže včera som sa pustil do rozoberania variatoru o pokus dostat nejakym sposobom remen na najvyššiu polohu zadnej remenice a aj sa to podarilo :D a skuter dostal nový dych čo sa týka akceleracie čiže rozbehu s predchadzajucim rozbehom sa to neda ani porovnat :D Postup bol takýto: po shodení velkeho krytu variatora som ako prve odtiahol maticu ozubenej remenice variatora po jej vybratí som začal uvažovat nad jednou vecou že problem že je remen vzadu nízko možem hladat len medzi ozubenou remenicou variatoru a variatorom pretože tam som potreboval dostat remen nižšie a zas naopak na spojkovej remenice vyššie tak som urobil taku vec že som popodkladal zadnu čast ozubenej remenice podložkami (jedna tam už bola original ) tym padom sa ozubena remenica variatoru posunula o niečo do predu a remenu v tom pripade dovolilo klesnut nižšie v časti variatoru a zvýšit sa na samý vrh spojkovych remenic. To bola moja varianta jak dostat remen na vrchnu čast spojkových remenic a pomohlo to uplne super. :)
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 03 srp 2011, 11:02

Daniel: takze jsi si na konec poradil slusne i bez rad mistnich odborniku a stalo te to prd plus cas straveny montazi.

Si tak rikam jestli by se z tech rad co tu na foru pisem nedala sepsat nejaka uni prirucka pro skutrare v odborno laickym stylu, neco co by si clovek koupil ke koupi skutra a pri nejakem problemu se mel o co oprit, ne kazdej ma tolik casu a chut se v tom vrtat, kor zensky ze :-) ale jako i nekery chlapy sou na mech veci levy takze.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 07 srp 2011, 15:21

Takže pánové právě řeším velké dilemma...jestli hexona prodat v celku/na díly, nebo druhá možnost koupit nějakýho druhýho za desítku a poskládat z toho jednoho plně funkčního (na motoinzerci je jich dost bez TP)...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků