Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 28 čer 2011, 10:44

Ekim : To ses asi špatně vyspal nebo nás strašíš co???
Mimo ot : Jak jsem jel po Pálavě, proti mě najednou Hexagon stříbrnej s tím nerez okastlováním, batůžek se otočl a byl to Rakušák, ale skoro na něm letěl :-)
Tak teplotu už ukazuje, byl uvolněnej kontakt v přístrojovce :-)....Teď sháním termostat, protože jinak se skoro neohřívá, musím zadělávat chladič, když s tím pak najedu do kolon zase se přehřívá :-)
Taky jsem asi zjistil proč mám spotřebu 6L/100 km...jak mi to nejelo, čistil jsem karbec a vypadl mi z něj 0,5cm mosaznej váleček, zhruba v půlce zůženej a tam je malý těsnění a uprostřed měl dírku jako od trysky...jenže sem si nebyl jistej kam patří, tak dnes to jdu rozdělat a pořešit.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 06 črc 2011, 08:38

Bohužel z úsporných důvodů, budu kupovat novej stroj, holt potřebuju něco co se dá použít když potřebuju a né se v tom místo toho hrabat a jelikožhexík zabírá nejvíce místa kterého tím pádem zbude žádné, tak by musel stát po zbytek svých oprav před barákem, kde by jednoho dne definitivně obrost mechem což bych asi nesnesl ,jeho celková oprava je v nedohlednu pač závad je tolik že když jednu opravím oběvím dvě nové, stejně tak jako čas,či peníze na náhradní díly, a tak se ho holt budu muset s největší pravděpodobností zbavit a to i přesto že se v něm vrtám rád, prostě 4tej skůtr už je moc,to musí uznat i ten největší milovník skůtrů.... :(

pro sychr to hodim i sem pač třeba do bazru nemrknete, teť jsem z hexíka sundal spz a ty jdou do depozitu, hexíka začnu rozebírat aby bylo místo ve sklepě, pravděpodobně, možná ho voberu jak rybu a kostru prsknu na šrot abych ho mohl necha ekologicky zlikvidovat, nebo mi je to fuck, zas magistrát neuznává prodej na náhradní díly a ještě si to posychroval svas pojistitelů, ale já už s tim ňakýho toho úředníčka vystřílím do pr.... :-), klasika na pojištovnu platí falešná smlouva, pak ho rozeberu nic odhlašovat nebud anic platit taky ne když pak spálim techničák a spzku hodim do sběru nikdo nemůže říct ani prd když ho budu mít rozebranej na mrť a prodávat na díly ne :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 kvě 2013, 03:34, celkově upraveno 2
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Samuel » 08 črc 2011, 18:53

Ahoj, chystám se na Hexagonu 180 2T vyčistit karburátor. ( nepravidelný chod při jízdě kolem 50km/h ). Nachází se tam nějaké úskalí o kterém by bylo dobré vědět? Nebo je to jenom rozebrat - vyčistit - složit ?
Díky za odpovědi!
Sam
Samuel

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 28 čer 2011, 21:35
Skútr / moto: Piaggio Hexagon

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 08 črc 2011, 19:12

nevíš ti poradí lépe já mám sice dvoutucku, teť na ňom jezdím. Hlavní je že jedeš posunuješ se rychleji než pěšky kam potřebuješ... :-) 50KM /H JE dobrá rychlost pro člověka...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Samuel » 08 črc 2011, 19:48

Tak ja pockam co napise 8) to je fakt ze pade staci...ale myslim ze by mohl jit pravidelneji. Ne tak skubave. Ve vyssich otackach jde jak vino!
Sam
Samuel

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 28 čer 2011, 21:35
Skútr / moto: Piaggio Hexagon

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 08 črc 2011, 20:07

prvděpodobně přidřený, nebo kolik to má najeto
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Samuel » 08 črc 2011, 20:25

To si nemyslim...ma 20 000 cca...normalne startuje a jezdi...jenom/ kolem te padesatky skube...
Sam
Samuel

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 28 čer 2011, 21:35
Skútr / moto: Piaggio Hexagon

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 08 črc 2011, 22:58

Samuel : Zdarec, poradím ti ale nevim jestli tak jak chceš slyšet...:-) Kdyby ti to škubalo při rozjezdu, řekl bych ti profoukni volnoběžnou trysku a zkontroluj jak jezdí jehla, kdyby ti to dělalo při 3/4 plynu tak bych ti řekl profoukni hlavní trysku, ale jestli to to cuká jen při 50 km/h a nad tuto hodnotu to jde zase bez cukání, tak to budou válečky ve variátoru. Myslím že toto mi dělalo taky hned po koupi, musel jsem jet buď 45km/h nebo nad 50, protože když jsem se snažil udržet střed tak skákaly otáčky a měnila se rychlost :-) Když budeš v tom, zainvestuj i do kontrasky, já ji měnil měscí z5 a jede to líp.
JInak k těm krásným 20 T km...po zkušenostech co už sem nasbíral i kdyby jsi měl r.v.2001, tak to má tak 3krát tolik ;-) stahují to aut. při dovozu z Itálie a pak třeba i prodejci u nás
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Samuel » 09 črc 2011, 08:08

Taky bych hádal ty válečky. Počítám s komplet výměnou. Karbec vyčistím a uvidím. Jinak to je mi jasné že bude mít najeto víc :-). Pracuju v autodílech a znám bazarníky a jejich finty 8) . Nicméně tenhle Hexagon vypadal fakt dobře a za dobře :D .
Děkuju za radu a přeju pěkný den!

edit:
Tak nevím...rozebral jsem karbec, vyčistil co se dalo, ale nenašel jsem kromě šroubu na volnoběh žádný na bohatost....? že by tam nebyl?
Sam
Samuel

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 28 čer 2011, 21:35
Skútr / moto: Piaggio Hexagon

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 10 črc 2011, 20:28

samuel: no safra, melby bejt hned vedle toho volnobehovyho, jako u nrg ho tam tak mam, jako ze by tam nebyl mi prijde divny, nemas ty na konec 4takt? :-) ten ho tam nema...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 10 črc 2011, 20:52

Samuel : Jestli máš ten Mikuni původní, tak u hexe je šroub na otáčky vyvedenej bovdenem na airbox(křížovej šroubovák), kde je pěknej přístup. Bohatost směsi se nastavuje přímo na karbu (ne křížovým), takže nevím s čím jsi šteloval.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Samuel » 10 črc 2011, 21:39

No nesteloval jsem nicim...protoze volnobeh mam dobry...jenom za studena, tak na ctvrt plynu, kolem tech 50 km motor jako obcas zakopne ...po zahrati jde normalne...jinak mam ten karbec s tim volnobeznym sroubem na bowdenu....
Sam
Samuel

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 28 čer 2011, 21:35
Skútr / moto: Piaggio Hexagon

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 11 črc 2011, 15:06

Takže počkej tobě to škube jen za studena při těch 50 km/h? Tak to jsi předtím teda špatně napsal, to nemá s válečkama nic společnýho, těm je jedno jestli jedeš minutu nebo hodinu v kuse.
Jestli ti to dělá jez při studeným motoru, tak to ti jde asi pomalu do háje aut.sytič.
Takže tím na bowdenu ladíš jen otáčky a přímo na karburátoru máš ještě mosaznej šroubek kterým se ladí směs při volnoběhu.
Jaká je svíčka?
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Samuel » 11 črc 2011, 17:32

Svíce je nová....NGK BR9ES. Tuto uváději na stránkách Scooterlandu. V katalogu NGK jsem sice našel B9ES, ale to je pouze neodrušená. To by nemělo být v tomto případě rozhodující.... Ještě mi prosím řekni KDE přesně je na tom karburátoru šroub bohatosti. Fakt jsem nic nenašel....
Sam
Samuel

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 11
Registrován: 28 čer 2011, 21:35
Skútr / moto: Piaggio Hexagon

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 11 črc 2011, 18:06

Dám ti ještě jednu radu...sáhneš si sice do kapsy ale objednej si to do servisu, třeba do toho scootlandu...otázkou jaká je svíčka jsem nemyslel typ, ale barvu. Podle té se pozná směs. Ale jak to doteď vidím že v tom nejseš moc znalej tak fakt zajeď do servisu, to by jsme nevyřešili ani za měsíc...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků