Diskuze o skútrech větších objemů.
20 čer 2011, 11:32
Ok,na ty klapky se kouknu
Ted po vyčištění už to neteče,jen trochu prolíná,ale budu to řešit a sháním ten ventil.
Jo,máš to dobře.Přikládám foto,jak to vypadá na moto.Foceno zespodu z levé strany od varecu.Snad ti to pomůže
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
20 čer 2011, 11:36
Jo takže je to jako kloub ohnutý, nemá to být rovno. Díky za foto. Dnes mi přijde čerpadlo..měl sjem v plánu nasadit čerpadlo přidělat varec a nastartovat, ale pořád mi servis neudělal ten karter, už mě to celkem se*r...no každopádně dám vědět jestli to pak chytlo
20 čer 2011, 12:26
Jo,je to tam zahnuté,ale pravý ůhel to není
To si kluci v Renu dávaj na čas
Karbec je velikost 19mm nebo 20mm
Jen,abych věděl,když budu shánět.
PS-mrkni tady na foru do inzerce.Prodává se tam karbec 19 DellOrto.Bude mi tam pasovat
Mám pocit,že by měl jít.
dík za pomoc
20 čer 2011, 13:54
Originál Mikuni je 20 mm (je to podle průměru otvoru co jde ke klapkám), co mám já je 21 mm....co jsem kde četl, tak větší karb se dá dát vždy, ale menší je problém, při plným plynu ti to nemusí stačit dávkovat benzín...navíc ten v inzerátu je laděnej na Open filtr(ten tuning) a ne na klasiku. Tzn musel by jsi to kompletně doladit ( velikost hlavní trysky). Další věc ten sytič jestli by padnul...ten v inzerátu je dělanej na tuning - celej černej protože má být vidět, proto je ovládání manuál.sytiče přímo na něm :-/ ..na stránskách scootlandu teď mají v použitých jen 28 mm, to je tak na 180ccm, by ti žralo moc..ale zkus jim zavolat, občas mají něco v dílech a nemají to na stránkách
20 čer 2011, 14:11
Trosku tady uvedu nektere nesmysly na pravou miru. Mikuni jsou nejlevnejsi karbece co se davaji obvykle do serii (kvuli cene), ikdyz je to Made in Japan, tak kvalita nic moc. Naladeni na open filtr nebo tuning je nesmysl. Kazdy karbec se musi po instalaci doladit (hlavni tryska, jehla, vzdusnik, volnobeh...), v tomhle je aktualne tryska 98, sadu k doladeni k tomu mam. Ladi se podle barvy svicky nebo sofistikovane podle teploty vyfukovych plynu (ideal cca 650 stupnu). Rozdil difuzoru 19 a 20 je zanedbatelny a spravnym doladenim a kvalitnejsim karbecem bych ocekaval spise zvyseni vykonu. Sytic je manualni, protoze automat je asi nejporuchovejsi vec na skutrech, ktera navic delsim otevrenim sytice zvysuje spotrebu. Ovladani samozrejme muze byt treba na riditkach, kdyz si k tomu sezenes tahlo. Barvu samozrejme nema cenu resit
20 čer 2011, 16:30
RoXor : Sry, jen jsem ten tvůj inzerát prolítnul a neviděl že u toho máš i sadu trysek an doladění, počítal jsem s tím že když jsi to měl an 50ce, musel by si dokoupit sadu trysek an odzkoušení
Ale to že Mikuni je nanic mi řekli i v servise kde sem s tím byl, tak radši vem ten DellOrto od Roxora jestli v pohodě sedne, zatav hadičkou ten potlak a je to
Já po výměně za DellOrto neměl s karbem žádnej problém.
21 čer 2011, 08:49
Super
už jsem se dohodl s Roxorem a beru si ten karbec.Určitě bude lepší,než ten starej vyšlehanej.Chlapi,díky za rady a pomoc
21 čer 2011, 17:58
Zdarec, tak motor maká skvěle. Zatim pořád jezdim, akorát musim pořešit přední tlumiče, něco mě tam klepe a je to nepříjemné. Je tady někdo kdo má taky hondu cn 250 helix ? nebo nevíte o někom? Potřeboval bych nějaké informace, o tomto skůtru
24 čer 2011, 20:21
Scoot složen, pár problémů klasika...nemohl jsem naladit pořádně směs, teď je to tak že při startu musím držet plyn, hned chytne a než se zahřeje držet pod plynem trochu.
Neukazuje mi teplotu, kabel kam až šlo jsem prošel, asi špatný ukostření, při vyšší rychlosti chvilec ukazuje. Taky se mi sekal termostat, takže papá mu. Lanko zadní brzdy při sundávání motoru jsem musel konec uříznout - někdo to v minulosti zmáčknul asi kleštěma a závit v háji
Takže brzda napojena provizorně-lanko krátký, skútr se docela dost klepe, hlavně řídítka, ale za jízdy v pohodě. Plasty jak byly v přeplněný garáži dost poničený. Jinak jízda normál, ale po nehodě díra v předním plastu, praský sklíčko v zrcátku, nefunkční zadní brzda...a měsíc propadlá technická, takže docela prča...uvidím co s tím, ale už to neberu jako leštěnku ale jako šrot přibližovadlo..pak napíšu jak sem dopad s STK..nejradši bych to střelil třeba za dvacku, něco přisypal a koupil si burgmana, ale toho se asi nezbavím
24 čer 2011, 20:53
nevíš: najdi pevný bod ve vesmíru..... hele já sem teť momentálně pojízdnej jen na 50ce NRG,co stálo 6měsíců pač sem nemohl přijít na to co s tim je,byl to ucpanej vejfuk stálo to prachy ale stálo to za to , pamatuj kapka zkušenosti vystačí na moře praxe. Proto to má cenu, a tohle má cenu.... já se přepravovat chci idealně větší rychlostí než pěšky,a neni nic lepšího když víš že ať už se stane cokoliv, tak víš, zkušenost se ti jednoho dne těžce vrátí... a tak to prostě je. Tyhle věci se sice huntujou,brousí,ztrácí svoje vlastnosti a jejich životnost musí prostě skončit ,ale když pak víš kam šáhnout čim otočit ,příměr tak a máš,,zlaté ruce,, je víc než dost empatický a voco de,tak to pak je hodně o pohodě. Prostě jak tuhle v kempu jsem slišel ,,to je pohoda,, a já na to,,ale proč je to taková dřina,, a řízek hlásí,,když chceš pohodu musí to bejt dřina,,
24 čer 2011, 22:45
Něco na tom co píšeš je, ale už neděláme nic jinýho než se v tom hrabem a pomalu zapomínám na účel za kterým se to vyrobilo a to je to ježdění...dneska sem se s tím odvážil vyjet na silnici a při 60km/h jsem si všiml že mi z přístrojovky zevnitř odpadají kousky plastů..:-/ (celá mi drží už jen na stahovacích páskách)...ty kraviny okolo pořeším, ale ty plasty jsou v rozkladu a s tím klepáním celé kostry taky nevim stojím na semaforu a bojim se že od závažíček dostanu potlamě...
Ty zkušenosti dobrý, pak si ale pořídím třeba jinou značku ve 4taktu, sundám sedlo a budu na to čumět jak prcek na podprdu a to kolik hodin jsem strávil u hexona mi bude celkem k ničemu...ale vidim že uvažujem stejně, někdy to chce aspoň zajít na pivko...a pokud to vyjde tak dojet na hexonek a to klidně přežiju nealko
25 čer 2011, 06:59
nevíš: celá planeta by měla jít na jedno
, pač takhle to jde všechno dopr.... za tuhle pr.... se omlouvám je to out,mimo,mimino... ale víte jak to myslim ne
edit:
nevíš: de o to bý ve správnou chvíly na správném místě, což nejeden člověk nazval náhoda, a když si to pak svištíš někam do karpat cojávim a najednou to zhebne, tak ta zkušenost tě prskne do pohody,vopravíš na poli, u silnice vedle krávi..bejka ,stromu,srubu a jedeš dál... a to je pak těžká pohoda když tě nic nemůže zastavit... to je to oč tu kráčí
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 kvě 2013, 03:33, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
25 čer 2011, 17:23
Tak sem se to rozhodl prubnout...dal jsem plnou, naložil kufr půl kilem nářadí a se spolujezdcem vyrazil na zkušební jízdu
Při startu klasicky držet plyn jinak by chcíp, po zahřátí volnoběh drží. Když jsme jeli po silnici 3.třídy (většina cest u nás) tak občas na chvilku ožila rafička teploty vody, takže jsem chvilkama viděl teplotu (ještě zkontroluju jestli není špatnej kontakt v přístrojovce), držela se na 60°C ale trval dýl ohřev(je vyhozenej termostat)
Jinak mi zase docvaklo proč stojí za to trápit se s tím, ve 2 lidech rychlostí 80km/h a seděl jsem si jako v křesle a pohupoval se po silnici, už vím co mi 3 měsíce chybělo
Co je taky v hajzlu bude rozhašenej karbec, najel jsem 150 km a jsem na rezervě, normálně najedu 250 km. Nejde mi doladit, tryska je správná, ale asi to bude chtít jinou polohu jehly a vzdušníku, nebo zůstává viset sytič jestli vůbec funguje. To já nezjistím takže s tím zajedu na seřízení do Rena. V pondělí jedu zkusit projít technickou, díru jsem zahrabal pod izolepu, uvidíme uvidíme
27 čer 2011, 16:20
panove, vypada to ze hexik pujde na nahradni dili dosveta
27 čer 2011, 18:39
No Ekim,ty jsi to vzdal.........
Bojuj a oživ ten pekelný stroj