Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 20 čer 2011, 11:32

Ok,na ty klapky se kouknu :shock: Ted po vyčištění už to neteče,jen trochu prolíná,ale budu to řešit a sháním ten ventil.
Jo,máš to dobře.Přikládám foto,jak to vypadá na moto.Foceno zespodu z levé strany od varecu.Snad ti to pomůže :?: :idea:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 20 čer 2011, 11:36

Jo takže je to jako kloub ohnutý, nemá to být rovno. Díky za foto. Dnes mi přijde čerpadlo..měl sjem v plánu nasadit čerpadlo přidělat varec a nastartovat, ale pořád mi servis neudělal ten karter, už mě to celkem se*r...no každopádně dám vědět jestli to pak chytlo ;-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 20 čer 2011, 12:26

Jo,je to tam zahnuté,ale pravý ůhel to není :wink: To si kluci v Renu dávaj na čas :evil:
Karbec je velikost 19mm nebo 20mm :?: Jen,abych věděl,když budu shánět. :roll:
PS-mrkni tady na foru do inzerce.Prodává se tam karbec 19 DellOrto.Bude mi tam pasovat :?: Mám pocit,že by měl jít.
dík za pomoc
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 20 čer 2011, 13:54

Originál Mikuni je 20 mm (je to podle průměru otvoru co jde ke klapkám), co mám já je 21 mm....co jsem kde četl, tak větší karb se dá dát vždy, ale menší je problém, při plným plynu ti to nemusí stačit dávkovat benzín...navíc ten v inzerátu je laděnej na Open filtr(ten tuning) a ne na klasiku. Tzn musel by jsi to kompletně doladit ( velikost hlavní trysky). Další věc ten sytič jestli by padnul...ten v inzerátu je dělanej na tuning - celej černej protože má být vidět, proto je ovládání manuál.sytiče přímo na něm :-/ ..na stránskách scootlandu teď mají v použitých jen 28 mm, to je tak na 180ccm, by ti žralo moc..ale zkus jim zavolat, občas mají něco v dílech a nemají to na stránkách ;-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod roXor » 20 čer 2011, 14:11

Trosku tady uvedu nektere nesmysly na pravou miru. Mikuni jsou nejlevnejsi karbece co se davaji obvykle do serii (kvuli cene), ikdyz je to Made in Japan, tak kvalita nic moc. Naladeni na open filtr nebo tuning je nesmysl. Kazdy karbec se musi po instalaci doladit (hlavni tryska, jehla, vzdusnik, volnobeh...), v tomhle je aktualne tryska 98, sadu k doladeni k tomu mam. Ladi se podle barvy svicky nebo sofistikovane podle teploty vyfukovych plynu (ideal cca 650 stupnu). Rozdil difuzoru 19 a 20 je zanedbatelny a spravnym doladenim a kvalitnejsim karbecem bych ocekaval spise zvyseni vykonu. Sytic je manualni, protoze automat je asi nejporuchovejsi vec na skutrech, ktera navic delsim otevrenim sytice zvysuje spotrebu. Ovladani samozrejme muze byt treba na riditkach, kdyz si k tomu sezenes tahlo. Barvu samozrejme nema cenu resit :mrgreen:
roXor

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 29
Registrován: 17 čer 2011, 21:41
Bydliště: Praha 1
Skútr / moto: XOR
Tuning / úpravy: S6 Racing

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 20 čer 2011, 16:30

RoXor : Sry, jen jsem ten tvůj inzerát prolítnul a neviděl že u toho máš i sadu trysek an doladění, počítal jsem s tím že když jsi to měl an 50ce, musel by si dokoupit sadu trysek an odzkoušení ;-)
Ale to že Mikuni je nanic mi řekli i v servise kde sem s tím byl, tak radši vem ten DellOrto od Roxora jestli v pohodě sedne, zatav hadičkou ten potlak a je to ;-) Já po výměně za DellOrto neměl s karbem žádnej problém.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 21 čer 2011, 08:49

Super :D už jsem se dohodl s Roxorem a beru si ten karbec.Určitě bude lepší,než ten starej vyšlehanej.Chlapi,díky za rady a pomoc :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 21 čer 2011, 17:58

Zdarec, tak motor maká skvěle. Zatim pořád jezdim, akorát musim pořešit přední tlumiče, něco mě tam klepe a je to nepříjemné. Je tady někdo kdo má taky hondu cn 250 helix ? nebo nevíte o někom? Potřeboval bych nějaké informace, o tomto skůtru
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 24 čer 2011, 20:21

Scoot složen, pár problémů klasika...nemohl jsem naladit pořádně směs, teď je to tak že při startu musím držet plyn, hned chytne a než se zahřeje držet pod plynem trochu.
Neukazuje mi teplotu, kabel kam až šlo jsem prošel, asi špatný ukostření, při vyšší rychlosti chvilec ukazuje. Taky se mi sekal termostat, takže papá mu. Lanko zadní brzdy při sundávání motoru jsem musel konec uříznout - někdo to v minulosti zmáčknul asi kleštěma a závit v háji :-( Takže brzda napojena provizorně-lanko krátký, skútr se docela dost klepe, hlavně řídítka, ale za jízdy v pohodě. Plasty jak byly v přeplněný garáži dost poničený. Jinak jízda normál, ale po nehodě díra v předním plastu, praský sklíčko v zrcátku, nefunkční zadní brzda...a měsíc propadlá technická, takže docela prča...uvidím co s tím, ale už to neberu jako leštěnku ale jako šrot přibližovadlo..pak napíšu jak sem dopad s STK..nejradši bych to střelil třeba za dvacku, něco přisypal a koupil si burgmana, ale toho se asi nezbavím
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 24 čer 2011, 20:53

nevíš: najdi pevný bod ve vesmíru..... hele já sem teť momentálně pojízdnej jen na 50ce NRG,co stálo 6měsíců pač sem nemohl přijít na to co s tim je,byl to ucpanej vejfuk stálo to prachy ale stálo to za to , pamatuj kapka zkušenosti vystačí na moře praxe. Proto to má cenu, a tohle má cenu.... já se přepravovat chci idealně větší rychlostí než pěšky,a neni nic lepšího když víš že ať už se stane cokoliv, tak víš, zkušenost se ti jednoho dne těžce vrátí... a tak to prostě je. Tyhle věci se sice huntujou,brousí,ztrácí svoje vlastnosti a jejich životnost musí prostě skončit ,ale když pak víš kam šáhnout čim otočit ,příměr tak a máš,,zlaté ruce,, je víc než dost empatický a voco de,tak to pak je hodně o pohodě. Prostě jak tuhle v kempu jsem slišel ,,to je pohoda,, a já na to,,ale proč je to taková dřina,, a řízek hlásí,,když chceš pohodu musí to bejt dřina,,
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 24 čer 2011, 22:45

Něco na tom co píšeš je, ale už neděláme nic jinýho než se v tom hrabem a pomalu zapomínám na účel za kterým se to vyrobilo a to je to ježdění...dneska sem se s tím odvážil vyjet na silnici a při 60km/h jsem si všiml že mi z přístrojovky zevnitř odpadají kousky plastů..:-/ (celá mi drží už jen na stahovacích páskách)...ty kraviny okolo pořeším, ale ty plasty jsou v rozkladu a s tím klepáním celé kostry taky nevim stojím na semaforu a bojim se že od závažíček dostanu potlamě...
Ty zkušenosti dobrý, pak si ale pořídím třeba jinou značku ve 4taktu, sundám sedlo a budu na to čumět jak prcek na podprdu a to kolik hodin jsem strávil u hexona mi bude celkem k ničemu...ale vidim že uvažujem stejně, někdy to chce aspoň zajít na pivko...a pokud to vyjde tak dojet na hexonek a to klidně přežiju nealko :-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 25 čer 2011, 06:59

nevíš: celá planeta by měla jít na jedno :-), pač takhle to jde všechno dopr.... za tuhle pr.... se omlouvám je to out,mimo,mimino... ale víte jak to myslim ne :D

edit:
nevíš: de o to bý ve správnou chvíly na správném místě, což nejeden člověk nazval náhoda, a když si to pak svištíš někam do karpat cojávim a najednou to zhebne, tak ta zkušenost tě prskne do pohody,vopravíš na poli, u silnice vedle krávi..bejka ,stromu,srubu a jedeš dál... a to je pak těžká pohoda když tě nic nemůže zastavit... to je to oč tu kráčí :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 kvě 2013, 03:33, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 25 čer 2011, 17:23

Tak sem se to rozhodl prubnout...dal jsem plnou, naložil kufr půl kilem nářadí a se spolujezdcem vyrazil na zkušební jízdu :-)
Při startu klasicky držet plyn jinak by chcíp, po zahřátí volnoběh drží. Když jsme jeli po silnici 3.třídy (většina cest u nás) tak občas na chvilku ožila rafička teploty vody, takže jsem chvilkama viděl teplotu (ještě zkontroluju jestli není špatnej kontakt v přístrojovce), držela se na 60°C ale trval dýl ohřev(je vyhozenej termostat)
Jinak mi zase docvaklo proč stojí za to trápit se s tím, ve 2 lidech rychlostí 80km/h a seděl jsem si jako v křesle a pohupoval se po silnici, už vím co mi 3 měsíce chybělo :-D
Co je taky v hajzlu bude rozhašenej karbec, najel jsem 150 km a jsem na rezervě, normálně najedu 250 km. Nejde mi doladit, tryska je správná, ale asi to bude chtít jinou polohu jehly a vzdušníku, nebo zůstává viset sytič jestli vůbec funguje. To já nezjistím takže s tím zajedu na seřízení do Rena. V pondělí jedu zkusit projít technickou, díru jsem zahrabal pod izolepu, uvidíme uvidíme :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 27 čer 2011, 16:20

panove, vypada to ze hexik pujde na nahradni dili dosveta :-(
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 27 čer 2011, 18:39

No Ekim,ty jsi to vzdal......... :shock: Bojuj a oživ ten pekelný stroj :twisted:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 14 návštevníků