od sedli » 19 čer 2011, 19:29
Číslo : Sem si vůbec neuvědomil že u Mikuni ta jehla byla asi jiná...toto je už na ten DellOrto..:-/
Ale pozor to nemusí být teda nutně ta jehla, i když u mě to byla. Můžou to být i klapky, proto benzn pořád pomalu teče a jde to samospádem do filtrů...povol ocelovej pásek u příruby karbecu, vysuň ven, potom povol klíčem dva šrouby na přírubě gumové, vyndej ji a pod ní jsou klapky tak je vydělěj ( dej kapesníček hned místo nich ať ti nespadne nějakej bordel do válce!) a lístky zkontrolu zda dolíhají a není tam nějakej prach nebo něco jako jemnej štěrk.Nejlíp je vyčisti a zkus přímo ústy -foukni a pak nasávej--nasát vzduch by nemělo jít-klapky musí těsnit)..pak dej vědět jestli to bude pokračovat..
Edit : Sem hážu foto toho bloku, je to správně poskládaný? Takže vlevo jak jsou ty plastový pouzdra černý to dám na kostru napevno ve vodorovné poloze, prostřední povolím abych to mohl nastavit aby ty otvory uplně vpravo prošly kostrou(protože když to nechám jak an obrázku rovno, tak je díra asi o 1,5cm dál a nepasuje aby prošel šroub rovně), potom utáhnu prostřední (bude to jakoby celý ohnutý(jako kolub když zatáčí šalina) a všecko dotáhnu ok? Pak to ale nebude mít jak pružit..nechápu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125