Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 07 čer 2011, 23:15

Ekime, držim palce. Ať to jede :P
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 08 čer 2011, 19:41

Tak to vypadá že když se kousla volnoběžka, skurvila starter a dál už je to jasný. Usuzuji z toho že při startu slyším pořád ten hekavej zvuk....

edit:
tak, skripave zvuky odstraneny, novy el. rozvody na zadku instalovany, tedy nove mi sviti spz :-) No a tet to hlavni.... Cislo 5 zije, musim teda koupit silnou baterku a casem novej starter,pri startu zas prskaj relatka, po kratkem projeti olej neprosakuje.

karlos: hele, co ty tam mas za baterku?
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod wpatt » 09 čer 2011, 16:01

Zdravim pani,
zacalo mi robit toto: zacal sa stracat benzin z vyrovnavacej nadobky a zacal vytekat von vzduchovym filtrom.
Karbec som jak tak vycistil, trosku to pomohlo, ale stale to vyteka, resp. preteka. Myslite ze sa ten karbec bude dat opravit, alebo mam rovno kupit novy? Stacil by karbec 19 mm, aky sa montuje do 50 ccm? Teraz tam mam povodny Mikuni VM20, ten bude mat asi 20 mm, nie som isty.

A este nieco ma napadlo, pri cisteni karbecu som zistil ze je tam tryska velkosti 90. Mam ale pocit ze by tam mala byt 87,5. Aku mate Vy?
wpatt

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 25 črc 2010, 22:15
Bydliště: Trnava
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 09 čer 2011, 16:31

Ekime, já sem baterku nějak neřešil :cry: . Když sem to koupil tak sem zašel do mototechny a řekl jim že chci do 250 skutra, tak mě nějakou dali. :lol: Z hlavy nevim, ale zjistim ti to a zejtra písnu. Teď jsem v práci. Jinak gratulka že sto dal dohromady :wink:
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 09 čer 2011, 22:30

Wpatt : Ten původní Mikuni má velikost 21mm, 19 ti nebude stačit. Protíká ti benzín, protože ti netěsní jehla(na konci je gumová špička která buď stářím steřela nebo se odlepila a netěsní. Když rozděláš karb, vytáhni tyčinku na které drží plovák, ten vytáhni a na něm ti bude viset ta jehla cca.0,5 mm-na jejím konci by měla být ta čepička(těsnění)..jestli tam není, je to ono...dej vědět
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 10 čer 2011, 09:26

Wpatt: snad pomůže ,,nevíš,, u mě karbanátky víceméně fachaj dobře takže neni zkušenost.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod wpatt » 10 čer 2011, 09:46

OK, dnes ten karbec rorobereim a pozriem sa na to, potom dam vediet
wpatt

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 25 črc 2010, 22:15
Bydliště: Trnava
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 10 čer 2011, 16:00

Ekime, mam tam baterku YUASA 12N7B-3A, 12V, 7Ah jakou mě prodali, takovou tam mam. Ale jedno je jisté, žádný problém s ní nemam. No a jak tě to šlape, dal si to už dohromady? :wink:
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 10 čer 2011, 17:23

Karlos: šlape ale musim startovat přez rezervní autobaterii, pač baterka je šlus, normálně sem jí dolil a dobil a dá leda kontrolku od benzínu. Vona ani ta baterie od auta už neni co bejvala. No a je divný že když je ve volnoběhu, tak všechno kontrolky problikávaj, to chápu, baterka je v pytly ,ale jak jedu tak kontrolky pohasnou jako by alternátor né nedobíjel ale rovnou vybíjel, tak ani nevim jesli kupovat baterku za 13kylek, aby to nebyly vyhozený prachy...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 11 čer 2011, 21:18

Jestli vono to nechce nějakýho eliktríkáře :P nech proměřit dobíjení, je to chvilka a máš po problému. Budeš hned vědět na čem jsi :wink:
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 15 čer 2011, 10:18

no to me taky napadlo ale baterku jsem zmicil tim ze byla moc ulita a dolita destilka ji zabila. Takze dobijeni by melo fachat dobre. Samozdrejme necham zkontrolovat, mozna i zakoupim naky zarizeni na mereni :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 19 čer 2011, 12:51

Nevíš-včera jsem rozdělal karbec,protože mě tekl benzín.Byl tam bordel,ale hlavně jsem zjisti,že tam nemám na konci malé jehle pod plovákem gumovou špičku.Já jsem si nikdy nevšim,že tam nějaká je,jak píšeš. :shock:
Může to bejt tím? Dá se sehnat a jak si to uděla ty? :idea:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 19 čer 2011, 13:02

Číslo : Tak to je ono...zteřela ti gumička a vyplavila se...já to neměnil, rovnou se vzal ten jinej karbec, ale scootland už to normálně dodává viz. http://www.scootland.cz/zbozi/dellorto- ... 3-pevny-1/ nebo http://www.scootland.cz/zbozi/dellorto- ... pruzici-1/ ...takže se stav a za stopade máš novou jehlu a je po problému..;-)
A otázka na tebe...ten silentblok mosaznej pořád řeším...příští tejdem mi příjde čerpadlo a snad i z Rena už bude karter tak budu nasazovat...nasadil jsi prvně silentblok na kostru a nechal aby se volně otáčel, pak nasadil motor tak, aby prostě prošel šroub skrz všechno a šel utáhnout a v té ideální poloze jsi ten silentblok utáhnul? Nebo dal silentblok prvně ma motor a pak ke kostře a uprostřed povolil aby se to ohlo aby to sedělo díra na díru?? Když to udělám jako minule, zase budu mít kolo moc dole a bude se to kolíbat na centrál.stojanu
JInak stříknul sem výfuk žáruvzdornou barvou...musí se ješě vypálit přímo za chodu scootra
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 19 čer 2011, 16:14

No,ten zavírací ventil to bude,jenže já mám karbec Mikuny a ten ventil je na DellOrto.To asi pasovat nebude :roll:
Ten postup jsem s motorem udělal,jak píšeš ve verzi 1.To je silentblok na kostru a pak zbytek.Nebyl žádnej zádrhel a funguje to.
Fuck vypadá jak novej :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 19 čer 2011, 19:29

Číslo : Sem si vůbec neuvědomil že u Mikuni ta jehla byla asi jiná...toto je už na ten DellOrto..:-/
Ale pozor to nemusí být teda nutně ta jehla, i když u mě to byla. Můžou to být i klapky, proto benzn pořád pomalu teče a jde to samospádem do filtrů...povol ocelovej pásek u příruby karbecu, vysuň ven, potom povol klíčem dva šrouby na přírubě gumové, vyndej ji a pod ní jsou klapky tak je vydělěj ( dej kapesníček hned místo nich ať ti nespadne nějakej bordel do válce!) a lístky zkontrolu zda dolíhají a není tam nějakej prach nebo něco jako jemnej štěrk.Nejlíp je vyčisti a zkus přímo ústy -foukni a pak nasávej--nasát vzduch by nemělo jít-klapky musí těsnit)..pak dej vědět jestli to bude pokračovat..
Edit : Sem hážu foto toho bloku, je to správně poskládaný? Takže vlevo jak jsou ty plastový pouzdra černý to dám na kostru napevno ve vodorovné poloze, prostřední povolím abych to mohl nastavit aby ty otvory uplně vpravo prošly kostrou(protože když to nechám jak an obrázku rovno, tak je díra asi o 1,5cm dál a nepasuje aby prošel šroub rovně), potom utáhnu prostřední (bude to jakoby celý ohnutý(jako kolub když zatáčí šalina) a všecko dotáhnu ok? Pak to ale nebude mít jak pružit..nechápu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků