Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 04 čer 2011, 06:54

Ekime, tak to už si o kousek dál než já. :mrgreen: Já na to nemůžu přijít. Ekime, nikde jsem zatím žádný tmel nepoužil, všude jsou dané nové těsnění, válec je taky nový. Začínám mít podezření, že to dělá ten karter. :( Protože když ho povolím, tak se motor protočí. Jak ho utáhnu tak se klika ani nehne. Je to karter dotažený s německa, tak nevim. Skusim ho proměřit jestli netlačí při dotažení na to kolečko.Jestli není náhodou nějak prohnutý. No pak zkusim nasadit ten původní, s tou utrženou vodní pumpou a uvidim. Pak mě asi napíšeš kde bydlíš a já tě navštívím i s motorem. :P
Jo a hlavně tady nemůžu najít ten
servisní manuál. Bo by se přeci jen hodil.
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 04 čer 2011, 09:29

Tož mám složeno, na fotky jsem se vyprdnul, neni to nic složitýho když má člověk spravný nářadí a trochu paměť co kam patří... samozdřejmě jsem tam zapoměl dát bezpečnosní patku na ten rotor, ale řek bych že na ní se.e pes :D . Až bude čas pustim do toho šťávu jestli mrcha točí...
Karlos: předtím jsme řešily jestli tu pumpu nerozbylo něco jinýho, teť řešíme jestli ta pumpa nero.m.dala něco dalšího... tak další na řadě je náhon pumpy,rozvod olej.čerpadla,čerpadlo,to ozubený kolečko u čerpadla, ostatní mechanismus by si myslim neměl po zaseknutí čerpadla utrpět ... jestli to bylo tou pumpou,což prostě bude, tak je možný že máš něco hnutýho na těhle součástkách. Pokud zjistíš že je něco na křivo, tak něco mám,vlastně se tu najde komplet všechno co jsem vyjmenoval. Ten manual http://www.ch250.net/servicemanuals.htm není to ta samá mašina ale motor je nemlich stejnej. Tak hodně štěstí a ,,hasak s tebou,,
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 04 čer 2011, 11:53

Karlos 14: Já ti psal, zkontroluj jestli se ti klika točí při dotažení karteru...při inovaci asi dělali jinou vel.díry na uložení klikovky, proto když mi došla od Malšic originál klikovka, taky jsem ji tam tak nějak dostal ale po stažení karteru se ani nehla...v servise mi museli karter na obou stranách trošku vyfrézovat, protože čepy kliky byly větší...
Ekim : Dobra práce...čekal sem jestli se do toho pustíš nebo to definitivně pošleš do kytek (což sem chtěl taky několikrát už udělat)...ale člověk se musí pořád v něčem hrabat a ne jenom v opačným pohlaví :-D )
Tož doufám že do 2 týdnů taky vyjedu i když na šňůře se neuvidíme.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 04 čer 2011, 16:29

Tak jsem to zkusil, a vono kůlo, tak sem to zkusil rovnou přez baterku, jen smrad elektřiny a jiskry. Tak sundám startér ,skontroluju a vyčistim uplně max. Tak šáhnu otvorem na na to mezikolečko a vono se to nehlo ani ve volnoběžnym směru. Zkusim kliku, ta se točila jen jedním směrem ,směrem otačeky motoru. Tak si řikám sem tam to kolečko dal obráceně,tak to rozeberu, jako že to votočim přece. A vono to bylo ok. Tak si řikám dobrý, zkusim to zašroubovat bez těsnění, stači jak jde jeden vrut v pravo do tahu a to mezikolečko je uplně tuhý.Vono ho to tam normálně přiskřípne, to se jako ten poklop zmenčil? :cry: To mi hlava nebere a nebere....
Karlos: Ten kdo to vyřeší, vyřeší za dva :-)
nevíš: Teť jestli to nebyla chyba, ale když už něco kurňa začnu tak to musim dotáhnout do konce, bys mě musel snad zabít abych se na to vyprdnul.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 05 čer 2011, 06:39

Tak koukam že máme stejnej problem. :twisted: Bez toho deklu to točí a s deklem to netočí. :P jak je to možný,když je všechno poskládáno tak jak má být. :lol: už mě napadají různý blbosti, ale ani jedna není ona.
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 05 čer 2011, 22:15

no ale já tam nedal to těsnění ale tesnící tmel, možná že pravě to těsnění vytváří ňako mezeru? tak nebo možná tam dát dvě? nebo to kolečko lehce zbrousit?
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 05 čer 2011, 23:53

Ekime,to než brousit to kolečko, tak bych radši uvolnil ten blok.Ale myslím si že to nemá na to vliv, protože to těsnění je i na tom kolečku. Tak že pokud ho dáš, nebo nedáš, máš pořád stejnou mezeru. :lol: Už sem měřil i ten dekl jestli není nějak prohnutej, neni je to v nule. Měřeno hodinkama :evil:

edit:
Jóóóóó, Ekime ty kluku jeden ušatej, ty si na to kápnul. Mě už to jede, ačkoliv jsem tomu nevěřil, tak ty si měl pravdu. :P :D
Musí tam být to těsnění , pouze na ten tmel to nestačí. Dneska jsem ho udělal a dal ho tam. člověče ono to maká tak jak má. Hurá já budu jezdit. EKIME JÁ TI DĚKUJI ZA SPOLUPRÁCI :P JSI HLAVA ,DÍKY
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 06 čer 2011, 23:18

Karlos: Já na to neměl čas, jak udělal? nevíš teda jakou šířku musí mít, popřípadě kde vzíz matroš.... ono by sesice mohlo koupit 2xorigo od hondy ale to by vyšlo min za pěťo a to mi přijde prostě moc.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 07 čer 2011, 08:10

Ekime, Šířka těsnění 0.60, taky sem ho nekupoval. Dostal jsem tady kus papírové desky s které se těsnění vyrábělo, od jednoho souseda, je to takovej šamonák a ten ho měl. :P Akorát to byla pakárna stříhat, byl tvrdej jak beton
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 07 čer 2011, 08:15

Karlos@Ekim já před váma smekám klobouk :wink: že jste to vyřešili. :idea: Je to pakárna,najít ten problém,ale nakonec pomohlo jedno těsnění a budete jezdit.Super :!: :!: :!:
Když budu mít problém,vím kam se obrátím,no přece na servis Karlos@Ekim- práce všeho druhu :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 07 čer 2011, 15:51

karlos: 0,60 predpokladam mm? Ja nak nevim kam? Tak sem zajel do skodovky co mam za ,,humbetonem,, tak jsem koupil A4 za 6petek tlustou tak 3mm, zkusil jsem to obtahnout tuzkou pres ten poklop a vystrihnout tak to slo v klidu ale nak netusim jak na vnitrni stranu? Tak to viko nabarvim pastou na boty plesknu to na to a vyriznu rezackou no a az to tam budu davat tak na to loupnu jeste tmel na motory a to musi stacit.
Cislo: vis tady je videt kdyz ,ze kdyz se daj hlavy do hromady tak to jde jak to ma jit ;-)

karlos: 0,60 predpokladam mm? Ja nak nevim kam? Tak sem zajel do skodovky co mam za ,,humbetonem,, tak jsem koupil A4 za 6petek tlustou tak 3mm, zkusil jsem to obtahnout tuzkou pres ten poklop a vystrihnout tak to slo v klidu ale nak netusim jak na vnitrni stranu? Tak to viko nabarvim pastou na boty plesknu to na to a vyriznu rezackou no a az to tam budu davat tak na to loupnu jeste tmel na motory a to musi stacit.
Cislo: vis tady je videt kdyz ,ze kdyz se daj hlavy do hromady tak to jde jak to ma jit ;-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 07 čer 2011, 16:14

Ekime , jasně 0,60 mm. Píšeš že dáš tlusté těsnění 3 mm :shock: nebude to moc :?: 3 miliky je přeci jenom hodně a s ohledem na ty hřídele, jak na vodní pumpu, tak od startetru. Bude to mít docela vůli, aby tim jak tam to kolečko bude vandrovat, neomlelo zuby. :wink:

jo a ten vnitřek těsnění jsem řezal nožem. Namazal jsem dekl lehce olejíčkem a obtiskl ho na ten papír. Pak sem udělal ty dvě středící díry a nasadil na dekl. Pak fortunou dodělal zbytek děr. to aby seděli přesně a těsnění se nevlnilo.
A jak se říká víc hlav, víc ví :wink:
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 07 čer 2011, 18:13

karlos: no vono to tesneni je docela meky oproti origu takze se po dotahnuti smrskne, plus musim dodat ze o proti tobe mam spatne srovnany kraje po oprave, to se mi tenkrat roztrhla vana a muselo se to varit a borcum v servisu asi silhalo oko, takze tam musim dat neco tlusciho a vubec pocitat ze to nepujde hned na poprvi. Casem chci sice prejit na rezervni karter kerej je eremi ale to si necham z casovych duvodu az na zimu.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 07 čer 2011, 19:01

Tak to potom jo. :) Dej vědět jak si dopad, estli tě to vono bude chodit. Já mam dneska najeto už 40 km :lol: a je to paráda. Ten novej válec,píst ,atd, je prostě bomba. Zatim nic nechrastí, neklepe, nevrže a hlavně to jede super, ten zátach, to je prostě paráda :P Teď to jenom dobře zajet a je to. Tak hasák s tebou
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 07 čer 2011, 23:08

karlos: no kurna zavidim. Ja zatim jen smontlej motor, pekne utesneny ala sendvic, tmel,tesneni,tmel...mezikolecko toci ... stejne si myslim ze to prosakne ale to je burt. Zbejva doizolovat el. ,zamek,blatnik a maska a nova baterka. To samozdrejme jindy,pac zas budu montit @, takze to jen narychlo smontnu a otestuju.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků