16 kvě 2011, 14:30
16 kvě 2011, 14:40
17 kvě 2011, 22:27
18 kvě 2011, 07:32
18 kvě 2011, 20:20
18 kvě 2011, 22:48
18 kvě 2011, 23:34
19 kvě 2011, 00:10
21 kvě 2011, 15:50
21 kvě 2011, 16:55
23 kvě 2011, 14:26
23 kvě 2011, 19:26
24 kvě 2011, 11:54
Ekim píše:Cartesius:k té baterce: Tu jsem kupoval tady http://www.battery.cz když jsem jim řekl model skůtra a že chci gelovku tak mi řekli že vgelovce tu nic nesedí sílou napětí,kapacitou atd. že prý bych si mohl odělat něco z el. a nakonec mi nabýdly nějakou jinou bohužel typ si nepamatuju, možná až budu někde u skůtra tak se juknu. Každopádně to byla 12v, 10a s opačným vývodem, ale vešel jsem se do 7 kyl i s profinabitím a hlavně fachá jak má.
K tomu oleji, já mám též předepsaný olej 5w40 který jsem tam lil od začátku, né určený pro moto ale do auta castrol,ujel jsem na něj nějakej těch třicet tisíc až do doby než se to potkalo a po servisu mi tam začaly lejt v motolukách 10w40 ze začátku jsem se trochu divil ale pak jsem si řekl už tam je tak co, jelikož mi utíká olej pod válcem a z pod poklopu olejové vany, kupovat olej za 2-3kyla mě přestalo bavit, takže posledních 10tis +- nějakej ten tisíc a leju polosiňták od cinolu za 95,- kaček, a řeknu ti že uplně v pohodě. Tedy závadu bych neviděl v oleji nebo baterce.(olej) Jestli máš zadříno, tak nemáš kompresi, to bys ani nenatočil. (batrka)neni štáva ,to bys taky nenatočil.
Karboš vyčisti ,osobně bych neváhal a mrknul na šoupátko jestli tam neni bordel a pak membránu ,může bejt děravá, říkal jsi že dluho stál, tak možná spuchřela a prostě prdla. Pokud jde o ucpaný palivový přívod tak nejlepší je vzít hadičku co ti bude pasovat na přívod u karburátoru a druhej konec do benzínu, karboš by měl chlastat sám. Pak můžes, zkontrolovat sání , vzduchovej filtr.
Co ten zvuk když to teť nastartuješ, je normální nebo se o proti předchozímu nějak liší? Zatím je toho hodně co by to mohlo bejt, tak něco zkus a zas napiš.
24 kvě 2011, 14:18
24 kvě 2011, 15:45