Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 16 kvě 2011, 14:30

cislo: ja vim ale nejdriv musim dodelat malou kterou davam uz pul roku dohromady abych mel misto, zkusin si dopredu sefnout nejakyho borce prez el. v nejhorsim se zucasnim na @.
Netusi nekdo kdyz budu testovat funkcnost starteru estli to muzu dat na baterku co mam na skutru nebo musim vedet presne koli voltu a amper dotoho muzu pustit, jako abych to ho nevodpalil.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 16 kvě 2011, 14:40

Nevíš-.Jedno je ze strany kola a druhý od variátoru.Mezi tím je na ose ložisko.Mě prolínalo to od kola,tak jsem dal jen to jedno gufero,to druhý pořád super drží.To jedno bude stačit.
Ekim,chápu,musíš bejt pojízdnej a rozdělávat dva skůtry na jednou,není to pravý vořechový :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Cartesius » 17 kvě 2011, 22:27

Zdravim panove, mam dotaz. Zacal mi Hexagon 4t chcipat. Tuhle jsem jel po silnici a s niceho nic to chciplo, zkousel jsem ho zase nastartovat, ale nesloto.. Nechal jsem ho chvili stat a po nekolika minutech to naskocilo.Ujel jse zase cca 2-3km a zase se to chciplo. a pak to same, pauza a naskocilo to a pak po cca 2-3km to chciplo. cim to muze byt? muze to delat karbuc? dekuji vsem za rady
Uživatelský avatar
Cartesius

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 20 bře 2011, 21:42
Bydliště: Chur, Schweiz
Skútr / moto: PIAGGIO Hexagon 125 LX4

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 18 kvě 2011, 07:32

Cartesius: řekl bych že jo, něco podobnýho mi dělal @, když chcalo a praskla spojka sání ke karburátoru, dotal se bordel do prostoru šoupátka, a to se zhoršovalo tak dlouho až to nešlo ani nastartovat.
Co zvuk? není něco jinak, pokud ne zaměřil bych se už jen na palivovou soustavu, jestli není ucpaný palivovej přívod,nebo dokonce nádrž ,vypadlá hadička. Taky bych juknul na zapalování, estli neni ňak ulomený v tvém případě jen načatý ,kontakt na svíčce.
Olej si kontroloval? teplota za jízdy normální?
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Cartesius » 18 kvě 2011, 20:20

Olej, hmm to je taky otazka.Ale ted trochu odbocim. V dubnu jsem navstivil Brnensky scootrland, vyzvednout objednane pres net zbozi. A ted odbocim jeste jednou, pracuji ve svycarcku a skutr mi venoval kolega z duvodu nepotrebnosti. Hex stal dva roky ve sklepe a potrebovalnejake opravy, predevsim baterku a pneu. Byl jsem u nas/v CH/ v specializoivanem servisu Piaggio zjistit kolik stoji baterka na Hex a chteli za ni v prepoctu 2000,- Tak jsem si rekl ze ne, protoze v eschopu Scootrland ma hafu baterek od 800,- do cca 1500,- Jedine na co jsem byl upozornen, ze u 4T musi baterka mit startovaci proud 180A. Ted zpatky k Scootrlandu, v prodejne byl "odborny" prodejce, ktery cumel na mne jak puk, kdyz jsem mu rekl, ze chci baterku se startovacim proudenm aspon 150A. Pak mi rekl, ze prej mi vytahne na pult x baterek at si nejakou vyberu. To je sila!!! A ted se dostavam k oleji. Ja jsem si objednaval olej 5w40, ale nejaky borec ze Scootrlandu mi odepsal, ze to ma byt 10w40, tak jsem si dal na jejich radu a koupl 10w40. Dokonce jsem se pro jistotu zeptal u kluka na prodejne, co se leje do Hex 4T, ten zvednul telefon, nekam zavolal a dal cituji: hele to jsem ja, co se leje do Hexagonu 125 - 4T? 10w40? ok, diky, cus. Zadne katalogy ani na olej ani na baterky, prej odbornici....
Tuhle jsem zase byl u nas/myslim v Chru - CH/ ve specializoivanem servisu Piaggio, zduraznuji servis opravuje a prodava pouze motorky Piaggio, zepta se na olej, co se ma davat do Hexa 4T. Bylo mi receno, ze pouze 5w40!!! Ale jsem na zaklade odbore porady borcu ze Scootrlandu dal do skutru 10w40.
Ted se teda chci zeptat, co se muze stat, kdyz jsem dal do motoru 10w40?
A stim chcipanim, tak o vikendu sundam plasty a vsechno zkontroluji. Jeste dotaz na karburator, neposeru nic, kdyz ho sundam a skusim nejak vycisti, o tom se hodne psalo, ze je lepsi se dotoho ne montovat. Nebo jinak na co mam dat pozor.
Dik
Uživatelský avatar
Cartesius

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 20 bře 2011, 21:42
Bydliště: Chur, Schweiz
Skútr / moto: PIAGGIO Hexagon 125 LX4

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 18 kvě 2011, 22:48

Cartesius:k té baterce: Tu jsem kupoval tady http://www.battery.cz když jsem jim řekl model skůtra a že chci gelovku tak mi řekli že vgelovce tu nic nesedí sílou napětí,kapacitou atd. že prý bych si mohl odělat něco z el. a nakonec mi nabýdly nějakou jinou bohužel typ si nepamatuju, možná až budu někde u skůtra tak se juknu. Každopádně to byla 12v, 10a s opačným vývodem, ale vešel jsem se do 7 kyl i s profinabitím a hlavně fachá jak má.
K tomu oleji, já mám též předepsaný olej 5w40 který jsem tam lil od začátku, né určený pro moto ale do auta castrol,ujel jsem na něj nějakej těch třicet tisíc až do doby než se to potkalo a po servisu mi tam začaly lejt v motolukách 10w40 ze začátku jsem se trochu divil ale pak jsem si řekl už tam je tak co, jelikož mi utíká olej pod válcem a z pod poklopu olejové vany, kupovat olej za 2-3kyla mě přestalo bavit, takže posledních 10tis +- nějakej ten tisíc a leju polosiňták od cinolu za 95,- kaček, a řeknu ti že uplně v pohodě. Tedy závadu bych neviděl v oleji nebo baterce.(olej) Jestli máš zadříno, tak nemáš kompresi, to bys ani nenatočil. (batrka)neni štáva ,to bys taky nenatočil.
Karboš vyčisti ,osobně bych neváhal a mrknul na šoupátko jestli tam neni bordel a pak membránu ,může bejt děravá, říkal jsi že dluho stál, tak možná spuchřela a prostě prdla. Pokud jde o ucpaný palivový přívod tak nejlepší je vzít hadičku co ti bude pasovat na přívod u karburátoru a druhej konec do benzínu, karboš by měl chlastat sám. Pak můžes, zkontrolovat sání , vzduchovej filtr.
Co ten zvuk když to teť nastartuješ, je normální nebo se o proti předchozímu nějak liší? Zatím je toho hodně co by to mohlo bejt, tak něco zkus a zas napiš.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 18 kvě 2011, 23:34

Máš 4T takže to já vůbec neporadím...ale na gelovku hoď bobek, kup klasiku elektrolyt.
Já sem objednal to čerpadlo olejový originál za 13 stovek takže pecka...se už musim usmívat to sou všecko až na toho "číslovo" takový vraky že možná ze všech těch našich by vyšel jeden plně funkční :-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 19 kvě 2011, 00:10

Cartesius: Teť jsem si na to vzpoměl, tenkrát si řešil že nemáš chladič, že je to přikrytý ňakym deklem. Já vzduchem chlazený nikdy moc nekoumal, a pak jsem radil že bys měl ty dekly sundat aby to líp dejchalo :-) Tuhle jsem viděl jak to fachá, prostě dekly nesundavat,ty tam musí bejt,aby to chladilo :-)

Nevíš: dáme šroty dohromady.Hele možná bychom mohly vytvořit nějakej fond do kterýho by každej přispěl a z toho by se kupovaly vraky ze kterejch by si každej kdo přispívá mohl za levnej peníz koupit to co mu zrovna chybí.

21.5. edit:
Tak kluci, sem to rozebral boční plast drží asi třicet šroubů takže docela fuška ale na podruhý už vim kam sáhnout.
Všechny kontakty , jsem obrousil , startér jsem vindal, jde to i bez sundání motoru,očistil prozkoumal, uhlíky tam sou takt tak ale sou. Takže všechno je v cajku, relé,startér, šechno fachá jak má, když dám start startér točí nic necvaká, světla svítí,blinkry jedou, prostě skrat to neni a s el. to nesouvisí, kromě toho že mi odešla baterka pač jsem se kní nechoval dvakrát dobře.. Tak sem šel dál a sundal dekl, vod varce že jako estli neni zaseklej ...co já vim něco v motoru, no a vono jo ku.va, jenže válec zadřenej neni, když nastartuju přez auto tak jedu jedna báseň. Takže první co mě napadlo je volnobežka startéru, v servisu ně na to už jednou upozorňovaly, bohužel nevim přesně její funkci ale když startuju a musim dodat že takhle startuju už 20tis. Je slyšet skřípavej zvuk kterym ráno probouzim zbytek sousedů.
Ehm, super je to skoro zadarmo http://www.scootland.cz/zbozi/dr-volnobezka-honda-250/ takže jdu na transplantaci, a ku.va držte mi palce ať je to ono, nebo mi z toho vážně jebne, a na skůtr šňuře budu @ ,to by jse určitě nechtěly :-)

edit: To je výborný, ono je to pod rotorem...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 21 kvě 2011, 15:50

Ekim : Ty voe ty scooty sou snad dělaný jenom aby se v nich furt někdo hrabal...tak já sem objednal čerpadlo a budu čekat měsíc...:-/ Takže na šňůru se letos taky nepodívám já se na to vyse**...
Taková pálka za volnoběžku??? Sice ani nevim k čemu přesně to je a u svýho jsem si toho nevšiml ale docela pecka za takovou kravinku...tak doufej že je to ono, jestli né tak já bych to nerozdejchal a buď zničil sebe nebo celýho scoota.Nejradši bych to střelil a koupil burgmana s poctivě najetejma 80 Tisícema a věděl bych že do stovky bude klid..:-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 21 kvě 2011, 16:55

nevíš: tak na šňuru pojedu ale hexík ne, pač mi nejde sundat matka z rotoru a co potom ten rotor na to už vůbec nemám vercajk,takže servis. Ale naštěstí mám jednu přebytečnou volnoběžku z torza motoru, tak snad to vydrží.Volnobežka je něco jako cvrček na kole jednim směrem zabírá-když startuješ a druhým volnoběží když jedeš :-) Totiž jestli to neni ta volnoběžka tak ,zbejvaj ložiska na klice, na ojnici, nebo ložisko pístního čepu, cokoliv z toho = poslední fáze víměna za starej motor,pak to jednou umře a de, vlastně už teť mi rozum říká střel to za pár na náhradní a budeš mít konečně klid. Jenže když von je tak pohodlnej, rychlej, no prostě triskáč,novej tlumič, nový destičky, na světlech do 3sekund koukáš do zrcátka jak se za tebou 50m auta tepr rozjížděj. Uvidim jestli funguje jak má mí oldschoole NRG a možná pujde hned. Je to dilema :-)
Takže měsíc, soulíny ty talošové, pak ti češi se stim budou m...t další tejden. Do bugroše bych nešel, mi přijde už moc velký,já vim o fous ale to je právě ten fous kterej mi přije idealní. Pro mě ideal pcxo nebo psičko od hondy a bude vymalováno hotovo dvacet.

malej tip http://motorky.bazos.cz/inzerat/1005209 ... gon-ND.php
http://motorky.bazos.cz/inzerat/1000230 ... 125-2t.php

Neporadí někdo jak na vyšroubování rázně zašroubovaný matky na rotoru, ať se zapřu jak chci vždycky mi vylítne pot na čelo, sebojim že si utrhnu haxnu jak je to tam fest.

edit:
Takže volnoběžka je zaseklá + řetěz olejovýho čerpadla uplně volnej, tak se bojim jestli neprokluzoval,a tím pádem se třeba nepřidřel motor.Z mého pohledu to potřebuje menší generálku,jako výměn rozvoďáku,kontrola vůlí ventilů atd. Na konec jsem se rozhodl že servis ne, ale na nářadí který potřebuju si musim počkat do příští vejplaty. Časem přidám nějaký fotky a vídeo na kochačku :-) Na šňůru jedu na jedný z ex.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 23 kvě 2011, 14:26

No Ekim,pěkně jsi se rozepsal.To je počteníčko,jak v časopise,,domácí kutil" :D Tu matku na rotoru povolíš jedině velkou pákou.Já když dělal defekt na autobusu a povoloval těch 12 matek,tak jedině klíč na kola a na to trubku.Pověsíš se na to celej a vono,lup a je to povolený.Jenom u toho povolování nepřevrat motorku vzhůru nohama :lol:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 23 kvě 2011, 19:26

cislo:ono je to totiz tak ze,ja sem si kliku zablokoval pomoci takovyho provyzorniho sprajcaku od varce s kerym to neni ono, pac to ma tendenci se odvalovat,hejbat no je to na prd,jednou nohou pridrzuju motor na druhy balancuju a kroutim a neni poradna paka... ono by se to melo spravne bloknout na rotoru a na to uz potrebuju pripravek kerej stoji litr,a pak tu mame samotnej rotor a na ten zas potrebuju stahovak za 3kyla , plus ta volnobezka je na trech imbusech a ty taky dvakrat z lehka nejdou...ono by to na konec vyslo v servisu levnejc ,jenze se musi pocitat s tim ze to tou volnobezkou neni a budou to vyhozeny prachy, takhle budu mit naradi ktery budu muset casem stejne koupit a hodej se mi i na druhy skutry. Tedy volim pomalejsi postup ale ekonomictejsi s vyhledem na spani v monterkach :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Cartesius » 24 kvě 2011, 11:54

Ekim píše:Cartesius:k té baterce: Tu jsem kupoval tady http://www.battery.cz když jsem jim řekl model skůtra a že chci gelovku tak mi řekli že vgelovce tu nic nesedí sílou napětí,kapacitou atd. že prý bych si mohl odělat něco z el. a nakonec mi nabýdly nějakou jinou bohužel typ si nepamatuju, možná až budu někde u skůtra tak se juknu. Každopádně to byla 12v, 10a s opačným vývodem, ale vešel jsem se do 7 kyl i s profinabitím a hlavně fachá jak má.
K tomu oleji, já mám též předepsaný olej 5w40 který jsem tam lil od začátku, né určený pro moto ale do auta castrol,ujel jsem na něj nějakej těch třicet tisíc až do doby než se to potkalo a po servisu mi tam začaly lejt v motolukách 10w40 ze začátku jsem se trochu divil ale pak jsem si řekl už tam je tak co, jelikož mi utíká olej pod válcem a z pod poklopu olejové vany, kupovat olej za 2-3kyla mě přestalo bavit, takže posledních 10tis +- nějakej ten tisíc a leju polosiňták od cinolu za 95,- kaček, a řeknu ti že uplně v pohodě. Tedy závadu bych neviděl v oleji nebo baterce.(olej) Jestli máš zadříno, tak nemáš kompresi, to bys ani nenatočil. (batrka)neni štáva ,to bys taky nenatočil.
Karboš vyčisti ,osobně bych neváhal a mrknul na šoupátko jestli tam neni bordel a pak membránu ,může bejt děravá, říkal jsi že dluho stál, tak možná spuchřela a prostě prdla. Pokud jde o ucpaný palivový přívod tak nejlepší je vzít hadičku co ti bude pasovat na přívod u karburátoru a druhej konec do benzínu, karboš by měl chlastat sám. Pak můžes, zkontrolovat sání , vzduchovej filtr.
Co ten zvuk když to teť nastartuješ, je normální nebo se o proti předchozímu nějak liší? Zatím je toho hodně co by to mohlo bejt, tak něco zkus a zas napiš.

Tak k tomu chcipani, jsem byl s hexem v servisu Piaggio aby se na to jen tak koukli/abych sem se s tim nemusel sely den srat/, tak mi bylo receno, ze je pravdepodobne spatna membrana v palivoven cerpadle/krabicka co je dole prisroubovana k nadrzi/. Tak jsem to rozebral, membrana nebyla poskozena, ale byl tam pisek. Jsem to vycistil a ted to uplne v pohode jezdi.
Dik kluci za ucast)))
Uživatelský avatar
Cartesius

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 20 bře 2011, 21:42
Bydliště: Chur, Schweiz
Skútr / moto: PIAGGIO Hexagon 125 LX4

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 24 kvě 2011, 14:18

Cartesi gratuluji k opravě.Dej si před to čerpadlo filtr.Ten obyčejný plastový průhledný palivový a budeš mít pokoj od písku v čerpadle.Stojí pár korun. :wink:
Zítra ráno vyrážím na Hexině směr Brno a v pátek dopoledne zpátky.Tak daleko jsem na tom ještě nejel,tak se těším,jak se projedu.Po návratu dám vědět a popíšu dojmy z té ,,dlouhé štreky"s veteránem :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 24 kvě 2011, 15:45

Cartesius: pohoda, priste na benzince jen cistej benzim bez pisku :-) ten filtr tam dej co nejdriv jestli to nechces cistit znovu,a mozna i proplachnout nadrz nebude marny, mrkni jestli tam nemas nejakej spunt a proplachnout. Jestli neni tak vyndat nadrz pro manipulaci bude mensi hardcore.
Cislo: po dalce nebo klasika? V davnych casech sem ujel nejvic za jeden den 500km, sem mel tak zasvineny hledi od hmizu ze sem to vzal tim co maj na benzinkach na autovokna.

edit:
... Naradi obednany, uz zbejva jen 6ka imbus, ale radnej takze ,,tona,, rozvodak a mozna i na olejovy cerpadlo, merku na ventylovy vule, tesneni pod hlavu,olejovy vany a prevodovky,new oil a nemrzku, zamek do riditek,predni gumu,plast masky a blatniku, mrak stesti, more trpelivosti, pancerovy nervy, a budu optimista tak 30hod prace.
Ale kdyz to tak pisu, tak vi buh jak to dopadne.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků