Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 05 kvě 2011, 21:09

Tak skutra jsem ještě neudělal, garáž taky nemam hotovou. Tak se na to můžu :lol: a jedu v úterý na ryby. Budu tam celej týden :P to bude krása a ten klid. Jedu k žraločí zátoce :) Tak se mějte a za týden se ozvu. Hlavně bando, dávejte bacha na cestach, a hodně km bez nehod :!: ať si tu za týden mam s kým psát. :P
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 10 kvě 2011, 18:22

Odplastování, odpojení všeho a demontáž karteru z rámu, sundání válce mi zabralo asi 2,5 hodiny.
Asi to bude ta pumpa ( karter jsem nerozdělával (nechám na servisu abych nedodělal kliku). Takže bude potřeba koupit zase ložiska + gufera, řemen variátoru(trhaly se už vlákna), asi gufero v zadním kole(teče olej - ale nevím zatim jak to gufero dostanu ven a seženu nový), potom papírový těsnění pod válec, opravná sada pumpy, nový olejový čerpadlo (kvůli cirkulaci vody + aby správně mazalo, protože...píst je na jednom místě chycenej, válec poškrábanej nevypadá...takže asi nová pístní sada + výbrus, ale uvidím co mi na to řeknou borci na ST. Každopádně napíšu někomu kdo kupuje ty díly levněji přes e-bay nebo tak ;-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 10 kvě 2011, 22:07

Čus, hele borci? Nak mi to přestalo startovat, místo nastartování je slišet buď takovej cvakavej zvuk, nebo takové klapnutí, zkoušel jsem přes kabely od auta a naskočí to tak tak, takže někde bude skraťas nebo něco vyhořelího, nějakej typ kde začít? Už se mi to jednou stalo,zhruba toudle dobou před rokem ,ani bych se nedivil kdyby to bylo přesně na den :-) No a pak to z ničeho nic zase začalo normálně startovat...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 10 kvě 2011, 23:08

Podíval ses jestli není spálená jedna z pojistek? Nebo přímo ta u baterky? Cvaká relé tzn. problém bude někde dál...a točí to?
Edit : Radši si kvůli tomu založ novej topic to asi bude všeobecně něco s elektrikou
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 11 kvě 2011, 00:02

nevíš: včera normálně natočim ,jezdim pohoda startuju 20krát deně,večer normálně parknu ke značce, ráno pohoda vyspanej v náladě ,chci nastartovat a pěkně sem se vytočil. No netočí, jen když jsem to dal přes startovací na auto a eště sem to auto nastartoval tak pak teprve naskočila, normálně jedu všechno cajk ale jak zastavim tak a chci zas nastartovat tak jen tak hekne, a pak buď ten klapavej zvuk nebo jen takový klapnutí a nic,a podruhý už ani nehekne.Jako by baterka na kaši ale normálně sem jí nabyl, no a když nechce ani z autobaterky tak logicky to baterkou nebude. Tak zatim čenžuju co mám náhradní ale bojim bojim aby to nebyl regulátor, nebo nedej bože startér... ale jak říkám už se mi to jednou stalo, uplně to samý. A po měsíci si říkám dost zaparkuju do sklepa a přestavim třeba na kolotoč :-) a jak tak tlačim, tak si říkám tak ještě po stý a naposled, a ten křáp chytnul a je to rok ...a sem zas... no a nevim.
A hele ty se na ty výbrusy a sady vyprdni, ať ti udělaj tu pumpu slož to a jezdi ne , nebo si pořiď ženskou... no těžko radit, dělám to samý.Týjo brďo možná sme nemocný :D fobie z rozbitýho skůtra a následná neschopnost nenechat to bejt :D
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 12 kvě 2011, 00:24

Ekim : Ok mrdám to prachy chci uvalit za jiný věci takže kupim iba pumpu, gufera na kliku (ložiska nevim rozměry tak až to rozdělá zajedu pro nový), gufero zadního kola (teče olej převodovej), ten řemen variátoru a to čerpadlo pro mazání jinak to složim a budu jezdit dokud zase nezhebne :-)
Tak to je záhada jestli to už stejnou věc dělalo...baterka to není, bude to buď cívka startování( vede do ní kabl od svíčky), nebo relé nebo ten startér ale k němu je na **** přístup, bys musel vyhodit motor...ale všecky tyhle věci má jako použitý Scootland tak se dá kdyžtak sehnat...ale radši to projdi, já elektrice rozumim kulový, jestli neni třeba u té cívky nebo relé špatnej kontakt...
Jinak to máš pravdu holky docela poslední dobou docela střídám ale tuhle děvku mám pořád a dělá mi jen starosti a nemám se k tomu abych ji vyhodil z baráku :-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 12 kvě 2011, 07:59

nevíš: dobře, však víš s rozumem... ty ložiska by se možná daly použít ty starý,možná i gufera? převodovka te jasný,teče to na zadní pak sprchne a bude rodeo. Řemen jasně, čerpadlo jasně :-)
Hele a hustý je na tom to že je to stejná závada která se stala 13.5.2010 a o rok později 9.5.2011 zase, kdyby to bylo uplně stejný datum, tak to snad spálim jak čarodějnici. :D
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 15 kvě 2011, 10:20

čus borci :twisted: Ekim,koukni se na ukostření startéru a přívodní kabely k němu.Mě to taky zlobilo a byl utřepanej drát u startéru.Jednou šlo,pak jen cvakalo,no jako u tvýho.Visel tam jen na vlásku.Snad to pomůže :shock:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 15 kvě 2011, 15:38

EKIME, koukni se rovnou na startovací rele. Měl sem ten samej problem a bylo to ono, občas seplo a občas ne. Dal jsem nový a mam po problému :P
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 15 kvě 2011, 19:26

Karlos: To nebude relé :-) ten pokles proudu je znát už před startem, někde je skrat jakmile otočim klíčkem. To relé jsem zkoušel přez šroubovák, a čekal jsem jiskru jak hovado a ono se to jen tak malinkato zajiskřilo. Dokonce jsem, otevřel další dve relátka u baterky abych viděl jak to vypadá ,pač ten divnej zvuk vydává právě jedno z nich konkrétně levé z pohledu motorky ze zádu, nejsem sice elkrikář a el. rozumim jak slepej tenisu ale naprosto v pohodě, bez nakej škvarků,nebo zápachu spálení,tady by asi stálo za to vědět co tyhle relé koordinují nebo kam dále vednou,pač to s tim bude nějak souviset, a jedno relé to kulatý tedy od startéru jsem taky otevřel, nedá se uplně rozebrat ale podle vzhledu a čichu je cajk.

Nevíš: kabel ke startéru nejeví známky nějakého poškození, přímo na startéru nic se netřepe, ukostření jak by smet.

Zatim, čekám až se uvolní prostor na práci, pro demontáž plastů abych mohle lépe na rozvody a vnitřnosti, přeci jen to dělat na chodníku nebude moc prýma, hlavně když furt chčije.
Ale, eště mám jeden malej trýček v rukávu ,za chvíly jdu na to a jestli je to ono tak to se fak pobavíte.

edit:
No a je to v pytly ,už to ani nesvítí,nebliká,nic, když dám zapnout světla tak pro změnu vrčí něco u spínače.

Tady jsem si dovolil, el.schéma na super hexagon, konkrétně 125 a 180 ky. http://ekim.rajce.idnes.cz/el.schema_pi ... r_hexagon/ třeba se to bude hodit.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 15 kvě 2011, 22:21

Ekim : Tak ten problém s elektrikou vůbec nezávidím, podělanej motor ještě zvládnu rozdělat a nechat spravit ale s timhle bych si nevěděl rady...
Jinak já sem vyhodil motor vcelku rychle, ve scootlandu sem vzal potřebný věci, čerpadlo je objednaný mělo by dojít poštou a jak seženu klíč na sundání zadního kola hodim to do servisu...ložiska nevim rozměry tak jestli budou K.O. tak sjedu pro nový. Píst chycenej na 2 místech ale válec OK. Muselo se to stát při tom uvaření vody na dálnici, protože oleje bylo dost i usazeniny u výfukovýho kanálku..hold čerpadlo je čerpadlo.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 16 kvě 2011, 08:27

Ekim a co to hledat u spínací skřínky :idea: Tam to může někde zkratovat :roll: když otočíš klíčkem.Ta relátka mají cvakat normálně,tam bych chybu neviděl a jak píšeš,nejsou ani nijak vyzkratovaná.

Nevíš,ty jsi to uvařil,to ani nevím :( Vzadu na kole jsou dvě gufera,která těsní olej v zadní rozvodce.Já už jsem je taky měníl.Ložisko v zadním kole jsem nedělal,to je ok.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 16 kvě 2011, 12:38

cislo: zkusime, ale to uz je prave na sundavani kapotaze,no nejak prestavam verit ze to stihnu, spichnout do skutrsnury.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 16 kvě 2011, 12:49

Ekim,to je pár šroubů a plast je dole.To musíš do šnůry stihnout. :shock:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 16 kvě 2011, 13:59

"Číslo" : A ty gufera zadního kola jsou obě stejný? Já koupil jen jedno tak jestli se mám stavit ještě pro druhý nebo je to jiný...vzal jsem toto : http://www.scootland.cz/zbozi/rms-gufero-30x47x6/ dík za info
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 12 návštevníků

cron