No to si piš že ti to hodlám rozmluvit! K tomu prvnímu scootu noc comment nevim co k tomu když to nesmí na silnici a navíc ten design, hexik má sice taky neobvyklý tvary ale někomu se líbí, ale za honda vision je návrat z5 hodně...a ten lead četl jsem v diskuzi že se o něj zajímáš, vypadá hezky ale je to objem jen 100 ccm, ted nevim jestli 2T nebo 4T ale ten pokles výkonu pocítíš..
...navíc hexagon je velkej stroj, hlavně pohodlnej, na kterým dokážeš jet 3 hodiny a záda nebolí, všecky věci máš v obrovským kufru, nohy natažený...prostě to bude pokles o třídu aji v komfortu a úložným prostoru, jediná nevýhoda hexika jsou ty menší kola což mě taky štve, ale zato se dá nastavit zadní pružina a když si to dáš na měkčí není to strašný...být tebou tak si dám do kopy co to má vlastně ten scoot za závady a jestli bys je postupně dokázal opravit nebo kolik bys asi vrazil peněz do toho, kdyby ti to všecko udělali inženýři v servise. Myslim že pokud nemáš poškozenej motor tak to neni důvod hned shánět jinej stroj, problémy s tim sou, je to starej skůtr, ale zase to má ty výhody výš zmiňovaný...tam dáš za leada taky ojetýho 22 000 a něco do něj budeš muset ještě vrazit určitě, taky se na něm může projevit závada a nebudeš spokojenej,já byl týden u kamoše na Pálavě a jezdil jsem tam na ryby na jeho scootu a uplně sem se nemohl dočkat hexika, to máš uplně jinej pocit z toho když sedíš na tom a na tom...rozmysli si to, máš teď ty 2 hexagony, udělej z toho jeden pojizdnej.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125