Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 30 dub 2011, 17:21

prosim omluvit za prizpevek mimo misu: ku*va drat tak to dopr*ele uz snad neni mozny jak se to tohle muze vubec stat, takovy s*ani jsi s tim mel a tet tohle, jde to aspon na poviny ruco natjy ty dodavky? Nebo jak...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 30 dub 2011, 20:35

Že by mi někdo něco zaplatil? Bude to tak že jsem nedodržel bezpečnou vzdálenost a nepřizpůsobil jízdu stavu vozovky a počasí..:-/ Na jednu stranu je to pravda, i když jsem na tu dodávku nebyl nalepenej, ale hold jen kotouč vepředu na tom mokru moc neudělá..a když to padne na zem tak se to klouže jak na curlingu...Já mu nezpůsobil škodu (kdyby nějakej kre..... nevolal 158 než sme se všichni zvedli mohl sem to odtlačit a že se vůbec nic nestalo) T
Nedalo mi to a vytáhl sem to...vidle OK, jede rovně, neteče tlumič, tlumí dobře...rozebral sem přístrojovku(všechen zbytek šroubků co tam byl tak urvanej s plastovýma závitama) takže chyceno stahovacíma páskama a OK. Masku sem přeleštil a je prasklá jen na 1 místě, to sem dostal z5 a zalepil..spodní plast podle fotky, něco se s tím udělá..jinak na estetickej vzhled hážu bobek, zrcátka uplně dorvaný...horší věc je ta co mi to dělalo už předtím, ale teď to kape snad ještě víc..a sice voda přímo z místa kde jsou spojený půlky karteru k sobě...pořád musím dolívat vodu..myslel sem že to bude hadička ale přímo karter...takže uvidím co s tim, je tam nanic přístup ale zkusím sehnat nějakou pastu nebo zavolat do rena jestli tam nezapomněli dát tmel při skládání, zdá se mi to uplně čistý...
Jinak narazil sem na zajímavou věc...já 2 krám kupovat nebudu určitě ale http://www.motoinzerce.cz/motorky/piagg ... n-125.html
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 23:15, celkově upraveno 2
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 30 dub 2011, 22:04

Ty brďo, :oops: to je mazec. Ty fotky vypadají hrůzostrašně, ale hlavně že jsi celej. Plasty se nějak slepí.Tak tě nevim, asi bych na svoji povahu, toho co to zavinil na místě přerazil :twisted:
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 01 kvě 2011, 18:08

Takže už jedinej problém a to je že teče voda...nepomohlo zespod pomazat tmelem, prosakuej to zase výš kde už není vůbec přístup. Takže vyhodit motor ven ze scoota a zavolám do servisu jakej bude přístup k přetěsnění nebo to budu muset udělat sám a dát tmel.
Jinak borci kdyby si někdo z vás chtěl koupit toho hexona na inzerátu...tak půlku bych z něj bral :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Slayer » 01 kvě 2011, 18:13

tybrdo.. obdivuju tvuj prístup.. jses frajer.. ;)
ex: Piaggio Skipper 125 4T AC žlutý, *31.05.2002, +13.10.2011 (sestřelila mě ženská).. najeto 17888 km
tel.: 732 279 579
Uživatelský avatar
Slayer

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 325
Registrován: 05 led 2011, 16:21
Bydliště: Havířov

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 02 kvě 2011, 00:16

nevíš: takhle doj.banou masku ,s blatníkem,a stupačkama a..., tenhle rok sem už dvakrát položil, nejdřív do jednoho strejce se škodovko, a pak mi v protisměru najelo auto při odpbočování o trochu víc já se lek a stiskl moc přední, a už jsem se válel uprostřed křižovatky jak nakej ožrala... hele přidám plyn, jede to :D - blbí je že technickou možná už neprojdu . A ikdyž to vlastně nesouvisí s tou nehodou, blbej je ten karter,jestli teče,tak by to měly předělat a né podlepovat tmelem jak ňakej zedník hajzelmísu.

karlos: tak co už je to doma? :D
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 02 kvě 2011, 07:55

Ekime je, ale dělam na garáži. Vymyslel jsem si že nalepim dlažbu, tak teď na Hondičce nedělam. Jak bude trochu času tak se do toho pustim.
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 02 kvě 2011, 08:30

Nevíš,hlavně že jsi celej :wink: Měl jsi nad sebou stádo andělíčků strážníčků :P
Motor budeš muset zase rozpůlit a podívat se,odkud to teče.Zda li je tam prasklina,nebo jen prosakuje těsnění u vodní pumpy.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 02 kvě 2011, 12:06

Jo vodní pumpa, to bych mohl vyprávět
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 02 kvě 2011, 13:49

To nejde pumpou, jde to přímo spojem 2 částí karteru..uprostřed motoru, tzn. voda vyvěrá ze spoje přímo nad centrálním stojanem, to není pumpa, teklo by to dovnitř a né ven.
Jo s rozložením počítám + zase nový ložiska a gufera :-) Lepší jak lego
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 03 kvě 2011, 05:33

ber to s té lepší stránky, opakování je matka moudrosti :wink:
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 03 kvě 2011, 13:42

Podle tel. ze servisu to nemůže bejt karter - je ta tmel a kvalitní, prý to bude ta vodní pumpa...tak proč to ale sakra neteče z prostoru variátoru? Vždyď by to muselo zacákat i variátor a řemen by prokluzoval ne? Ale tak i tak na PIA motorech se to musí půlit i při výměně pumpy...když sem mechanikovi řekl o tý nehodě, tak říkal že to může být tím, prostě se musí vyměnit.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 17:17, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 03 kvě 2011, 19:32

Ty máš pumpu v levo? :roll: já ji mam v pravo, ale je to helix 250 :P
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 03 kvě 2011, 22:42

Mám ji ze strany od variátoru :-) (nevím z jakýho to myslíš pohledu) Ale každopádně se musí rozpůlit jak jinak vyndáš vrtulku?
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 04 kvě 2011, 08:54

karlos: vona mu ta pumpa vede karterem a kdyz ji chces vyndat, tak pulis. Kdyz ty to mas separejt a hadici co ti to naklada spatky do valce.
Trochu se tim tet zabejvam, jelikoz si skladam nrgecko, coz jsou stejny tvary a principy jen jiny velikosti, a jestli ze mu kape voda z karteru, tak to znamena ze je spatne slozenej karter, pokud by byla v cudu pumpa tak to musi tyct do prostoru variatoru, ale estlize tam nic netece tak jak rika ,,nevis,, tak je to spatne slozenej karter a nic jinyho.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků