Diskuze o skútrech větších objemů.
10 dub 2011, 21:16
Tak na plnou nádrž jsem najezdil 280 km, pak jsem zajel k benzínce a dočerpáno 9,13L, spotřeba vychází 3.25 L/100 km což mě docela překvapilo, ale cena naturalu 36,50 na OMV mi úsměv zase vzala
Plná za 333kč, dobrej hukot
10 dub 2011, 21:45
Mě vůbec netrápí kolik stojí benzín,tankuju pořád za dvěstě
10 dub 2011, 22:19
Karlos14: mrkni na to čerpadlo, a pak se uvidí co dál ne.
Nevíš: solidní spotřeba
si ale jezdil lážo plážo
11 dub 2011, 08:20
Ekim píše:Neos50: tak malej palec, to nikde neseženu
sem si to spočítal a máš recht, jen jsem měl za to ,stejně jako ,,nevim,, že ten výfukovej je vždycky větší, ale zas o pro ti 4taktu co mám na @ ,tak tenhle má ještě takové regulátory je k nim napsáno toto:
CYLINDER HEAD COVER ASSEMBLY
Install new Orings onto each rocker arm shaft.
Apli engine oil to the rocker arm shafts.
Install the rocker arms and shafts into the cylinder head cover
install the valve adjust lock bolts loosely
abych ti řek pravdu nevim jak na tomhle vypadá nastavení ventilů ,ale to co píšeš je nějak druh postupu jak na to bych řek
11 dub 2011, 10:40
Tak závada odhalena
Je to ruplej karter u vodní pumpy
a to je teda konečná.
11 dub 2011, 13:44
dej sem fotku, ta vodni pumpa je v tom poklopu ne? Tak staci schrastit ten poklop, a ten mi tuhle nekdo nabyzel snad jen za 2centa. Z budejic...
edit:
tet mi doslo ze na tom sedim, vodni cerpado je v poklopu ,jen ta ma nahon. Takze pokud mas neco praskliho cim ti tam ta voda tece, je to poklop, nebo valec,ci viko.
11 dub 2011, 15:47
JJ je to v tom poklopu, součástí toho poklopu je takový průměr do kterého de ta vodní pumpa a ten je utržený. Divím se že to vůbec dojelo. No a tím jak se utrhl ten kus karteru, tak se vomlela i ta vidlička co de do motoru. Tak a teď mam o zábavu postaráno.
11 dub 2011, 16:10
karlos: no zas vono se jen tak samo pronic nelamou veci, mrkni jestli ten system toho nahonu cerpadla jde tocit, nespadl ten retez co to zene, treba se to kouslo a pak ti to znicilo tu pumpu atd. pac jestli se to netoci tak ti ani nemaze atd.
taky je mozny, ze se zadrela pumpa, neco se do ni dostalo a zdechla, urco to prozkoumej. Pac neni nic horsiho nez kdyz vyplaznes hromadu chechtaku za nahradni dily a stravis nad tim tunu casu, ujedes 5kylaku a ses tam kdes byl... Jinak to nevidim tak hrozne, pokud mas vsechny soucasti toho vika a je neporusena hrana pujde to svarit, nebo koupit ojety a k tomu pumpu, kdyz budes mit stesti vejdes se do peta.
Nekdy v lete minulej rok jsem schanel viko na @ a dostal jsem nabidkou prave tohle viko, zkusim mrknout do mejla treba najdu i kontakt.
tak zkus rms.skutr@ seznam.cz google ukazuje ze se jedna o skutry malsice...
13 dub 2011, 10:14
Tak sem obvolal co se dalo, ale nic se zatim nesehnalo
A jestli se mě nepovede brzo sehnat to co potřebuju, tak pude do světa. Třeba i na díly. I když mě to s...., protože je to mašina k nezaplacení a koupim asi burgmana 400
TAK tady je foto mého bebí
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 črc 2013, 18:31, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
13 dub 2011, 12:26
karlos: koukam ze je to nak ulomeny? no je to vubec mozny. Mozna by se to dalo nak svarit? Nezapomen se ptat po vsech nd ze vsech masin do kterych tendle motor davaly. Pokud se rozhodoes poslat do sveta, dej vedet !
13 dub 2011, 13:13
chápu to dobře ,že ta hřídelka se má v tom co se ulomilo točit? a točí se ? každopádně tady bych o vaření trošku polemizoval..půjde to,ale nese to sebou následný přestružení otvoru.další otázka je je jestli to svářeč udrží v ose aby to pak pasovalo tam kam má a jak má nehledě na to,že hliník se dost blbě vaří..jsou to směsi siluminů a jinejch blbostí a málo kdy se podaří trefit přesně stejnej přídavnej materiál takže to často vypění...sehnat jinej celej díl a jeho případná repase by byla o něco snažší
13 dub 2011, 15:12
O vaření nemůže být ani řeč. Měl sem to u odborníku co vaří tigem a argonem, ty to rovnou zavrhli. Přesně s těch důvodů, co si napsal. Ta hřídelka se utrhla celá i s tím vnitřkem. Byla totálně zarezlá, Nevím jak dlouho to takhle běhalo, ale myslím si že to byl ten moment kdy sem vyjel po zimě a mašina se přehřála. Pak najednou lup a teplota padla. Už sem to tu popisoval. Blbá shoda náhod? nebo moje chyba.
Nevím asi moje chyba, zima byla dlouhá a studená a kontrola fridexu na podzim žádná
. Možná mě o víkendu něco vyjde tak dám vědět.
13 dub 2011, 15:26
karlos: videl bych to na stari stroje, psal jsi zes to kupoval v bidnym stavu. Gufera na loziskach pustila vodu a zub koroze zacal pracovat, zarezlo to ,pak jsi natocil a bylo hotovo20, predejit se da jen preventivni vymenou. Nebo v pripade ze bys jezdil a jezdil mozna by se to nestalo ale driv nebo pozdeji by se to urcite nejak projevilo.
edit:
Tak novej tlumič instalovanej, díky id. jiriFXR děkuju, je to tendle
http://www.sip-scootershop.com/EN/Produ ... emark.aspxovšem musel jsem se naněm trochu vyřádit pilníkem,tam kde jsou horní očka pro uchycení tlumiče u kola, došlo k rafinovanému zbroušení. Teť už jen jezdit a schválně jak dlouho vydrží.
17 dub 2011, 17:43
Tak to tě gratuluji, já jsem ovšem nepochodil. Tak jsem se rozhodl že skůtr půjde do světa.
Dam ho i na bazar
ať je rychle pryč.Půjdu asi do burgmana, něco novějšího. Abych mohl taky jezdit . Už na to nemam sílu a ani chuť se v tom hrabat. Tak jestli má někdo zájem HONDA CN 250 HELIX r.v. 1994 vodou chlazenej s SPZ
19 dub 2011, 18:22
Karlos : Tak to je škoda...zkus napsat ještě třeba do Malšic jestli by ti nesehnali motor..
Tak mě konečně cirkuluje voda takže můžu jezdit bez problému. Jinak maximálka zase 110 max - asi je to omezený na CDI ale stejně bych tolik nejezdil. Musím taky koupit novou přední pneu- je uplně doskákaná