Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Slayer » 03 dub 2011, 22:01

záhada vyřešena :-D
a tímto se chci omluvit, že jsem špatně radil, bral jsem to podle své motorky, protože mi to přišlo stejné jako tady :)
Naposledy upravil Slayer dne 03 dub 2011, 22:03, celkově upraveno 1
ex: Piaggio Skipper 125 4T AC žlutý, *31.05.2002, +13.10.2011 (sestřelila mě ženská).. najeto 17888 km
tel.: 732 279 579
Uživatelský avatar
Slayer

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 325
Registrován: 05 led 2011, 16:21
Bydliště: Havířov

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Cartesius » 03 dub 2011, 22:02

Ekim píše:
Cartesius píše:
Ekim píše:hned na levo od řemenice download/file.php?id=8385&mode=view copato je?

predpokladam ze cerpadlo. nebo se mylim?

nevipadá to složitě na odmontování,že by ses jako nakouk :-), čerpadlo na vodu to neni to už víme, myslíš že je to čerpadlo na olej? nebo je to víš co...

ze by v tom byl filtr :lol: ?

hallelujah :lol:
Uživatelský avatar
Cartesius

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 20 bře 2011, 21:42
Bydliště: Chur, Schweiz
Skútr / moto: PIAGGIO Hexagon 125 LX4

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 03 dub 2011, 22:05

Cartesius: tak je tam nebo samá voda :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Cartesius » 03 dub 2011, 22:08

Tak vsem zucastnenym v diskuse DEKUJI :lol:
Uživatelský avatar
Cartesius

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 20 bře 2011, 21:42
Bydliště: Chur, Schweiz
Skútr / moto: PIAGGIO Hexagon 125 LX4

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 04 dub 2011, 14:04

Tak hlavně že se to vyřešilo...zůstává mi ale pořád jedna otázka...Proč jsou v přední masce ty otvory na vzduch když tam není chladič? To je aby to vypadalo? Zbytečně to dovnitř háže bordel a je to větší odpor vzduchu potom
Číslo s tím silentblokem jsi mě nepotěšil-asi budu muset zase oddělit karter od zbytku kostry abych to předělal ale sem z toho jelen...vůbec se mě do toho nechce :-P
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 04 dub 2011, 14:35

nevíš: kvuli seriový výrobě, aby nemusely dělat dva typy žejo by se prodražilo...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Slayer » 04 dub 2011, 14:49

to vůbec nevíš: Já to mám vepredu taky ty otvory a mám vzducháč ;) asi na design to tam je :-D
ex: Piaggio Skipper 125 4T AC žlutý, *31.05.2002, +13.10.2011 (sestřelila mě ženská).. najeto 17888 km
tel.: 732 279 579
Uživatelský avatar
Slayer

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 325
Registrován: 05 led 2011, 16:21
Bydliště: Havířov

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 06 dub 2011, 18:07

Tak borci malá novinka...konečně sem to rozjezdil...problém byl ve svíčce...koupil jsem uplně novou a hned to chytlo..:-)
Dal jsem plasty kromě spodních...silentbloky jsem utáhl na max a při volnoběhu se pořád klepou řídítka, ale při jízdě ne. Olej jsem dal do nádrže a na zkoušku do oběhu čerpadla...olej dávkuje, ale teče i když stojí..takže to nechám vytéct, udělám obvod aby se mazala pumpa a budu míchat ručně...najeto zatím 80 km a bez problému..:-) Pak zkontroluju a doladím směs a uvidí se. ještě musím koupit čidlo teploty
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 07 dub 2011, 10:49

Nevíš ty seš ůplnej profi mechanik :idea: Ted si to musíš pěkně zajet,aby ten motor pěkně sednul :!: Ještě jednou gratuluji a uvidíme se na Skůtršnůře :mrgreen:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 07 dub 2011, 15:25

Panove delal tu nekdo z vas kontrolu vule na ventilech? Jen by me zajimal postup, idealne obrazkovou formou.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 07 dub 2011, 15:34

Ekim,my nemusíme,my to tam nemáme,máme 2t.My si pěkně smrdíme a ventily neděláme :lol: Hledej někde na foru,určitě to najdeš,už jsem to tady čet.Ventilový rozvod mají 4t :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Winterwolf » 07 dub 2011, 16:04

zkus tohle :

http://www.youtube.com/watch?v=xYPJM8jp5F8

Neni to sice na Piaggio ale bude to podobne ;-)
Lukas
EX Huatian HT50QT-16 EX Yamaha VP300 Versity EX Honda SH 150 EX Yamaha Majesty 180

Honda SH300i
Obrázek
Uživatelský avatar
Winterwolf

Moderátor
 
Reputace: 197
Příspěvky: 2901
Registrován: 11 dub 2010, 20:13
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Honda SH300i /Honda PCX 125
Tuning / úpravy: Vyhrivane hefty, deka, a jeste par dalsich...

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 07 dub 2011, 16:37

Winterwolf: diky parada, srozumitelny na 100pro, a tet ty vůle netusi nekdo? Motor je to samy co , honda cn250 naky napady? Zatim googlim a nic

edit:
NO PROTO! a je to všechno na http://www.ch250.net/ jde jen o ten motor, na to moje prdítko, hondu helix a další... jako je honda ,,cn,, nebo ,,ch,, 250
ovšem je to tam napsáno takto ,,Valve clearance (cold) IN/EX -- 0.08-0.12 mm (0.003-0.005 in),, sací je 0.08 a výfuckovej 0.12 ,pobírám to správně ne?
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 07 dub 2011, 23:33

Ekim : Na výfukovým je vždycky víc, takže to tak bude a chápeš to správně ;-) Jenom mi není jasnej ten dodatek v závorce pro sání.. :?:
Číslo : Díky, už mám najeto 140 km a jede krásně. Teď z práce i bez nějakýho delšího zahřátí táhl slušně a i ve dvou paráda...jenom se mi zdá že se nějak zmenšily kola nebo je zase dvojnásob děr na silnici :-/
Nabrána plná nádrž, tak uvidíme jak to bude se spotřebou. Olej co pořád teče zatím chytám do nádobky a pak udělám okruh jako předtím a budu míchat. Teď sháním čidlo teploty který je zničený. Nakopávačku ani nedávám, baterka se dobíjí bez problému, sytič zapojen správně, asi po 2 minutách po studeným startu klesnou lehce otáčky a motor si přede.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 17:09, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 08 dub 2011, 08:25

tak trochu doufam ze to je parametr pro max odchylku...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 12 návštevníků

cron