Cartesius:Tož tě vítám mezi náma a ať ti to šlape jak má.
K tomu převozu
jak to dáš na placato tak ti začne vytejkat benál,takže nádrž vycucnout,a pod motorku dát plachtu pač jestli už je něco v karburátoru tak to stejně poteče? volej by snad neměl bejt problém,ale položil bych to na tu stranu kde nemáš špunt vod vany,a nebo ho vypustit ať je klid, stejně ho budeš měnit ne
chladička a brzdovka by měly bejt v pohodě pokud na nich nemáš závadu(myslím že ta chladička u tebe odpadá,máš to vzduchem chlazený?), a na konec převodovka mívá také nějaký ten zakrytý otvor odkud může vytejkat olej ale myslim že pokud stim nebudeš vyloženě žonglovat nebude to tak hozný, možná pokud něco málo vyteče tak bych to dolil.
Manuál, tak to nejsi první ani poslední pač jediná možnost jako ho mít v češtině je zatím, koupit a pak nechat přeložit z NJ a nebo umět německy. Nebo jestli ho někdo má a ještě se s ním nepochlubil tak ať to radši ani neříká
Takže mě nezbývá než mít šikovný ruce nebo tlustou šrajtofly na servis.
První co bych udělal za servis je výměna oleje, jestli ti olej nemizí tak bych doporučil nějakej estérovej polosinťák 10w-40 ,pokajď ubejvá zvolil bych něco levnějšího ale lej si tam co uznáš za vhodný,podle tohodle
http://www.scootland.cz/zbozi/rms-filtr-oleje-habana/ bych řekl že interval pro výměnu je každé 3 tis.km a že budeš měnit i ten filtr
, dále bych vyměnil chladičku,a brzdovku. Na poprvý to je trochu fuška ale to je jen na poprvý, uvidíš sám