Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 17 bře 2011, 20:33

nechcete mi někdo udělat radost k narozkám :D http://www.scootertronics.com/cnenco.html
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 18 bře 2011, 11:56

HA,ha :lol: jo,to by se ti jezdilo :!: Dej návrh na foru a uděláme sbírku ,,ekim v tísni" :D :D :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 18 bře 2011, 22:20

Udělej rovnou dvě sbírky, mě by se taky hodil :D
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 19 bře 2011, 00:25

Ehm..Ehm...když už tak já do rezervy taky jeden, kdoví jak dlouho budu jezdit :-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 19 bře 2011, 08:47

tak já obědnám rovnou tři, a pak to vyberem :-)

sem to spočet tak je to 17260,- + poštovný z US
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Cartesius » 20 bře 2011, 22:05

Ahoj lidi, jsem tady nový a mám dotaz, ví někdo jestli můžu převážet skútr /PIAGGIO Hexagon 125 LX4/ v osobáku na placato? Nevylije se něco, co já vím olej apod.? Smí se vůbec skútr dávat na placato? Pak bych měl ještě dotaz ohledně výše uvedeného skútru. Dostal jsem ho jako „dárek“ ale obecně o skútrech vůbec nic nevím. Tak že, jedná se o skútr PIAGGIO Hexagon 125 LX4, rok výroby 08/1998, najeto 25 000km. Snažil jsem se najit na netu manuál, technické údaje apod.ale na nic jsem nenašel.
Zkratka prosím o radu, jak často se má dělat servis, co se má vůbec měnit, případně na co mám dávat pozor. A pak jestli někdo neví kde se dá stáhnout manuál.
Všem předem děkuji za rady!!!!!!
Uživatelský avatar
Cartesius

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 14
Registrován: 20 bře 2011, 21:42
Bydliště: Chur, Schweiz
Skútr / moto: PIAGGIO Hexagon 125 LX4

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 20 bře 2011, 23:25

Cartesius:Tož tě vítám mezi náma a ať ti to šlape jak má.
K tomu převozu :-) jak to dáš na placato tak ti začne vytejkat benál,takže nádrž vycucnout,a pod motorku dát plachtu pač jestli už je něco v karburátoru tak to stejně poteče? volej by snad neměl bejt problém,ale položil bych to na tu stranu kde nemáš špunt vod vany,a nebo ho vypustit ať je klid, stejně ho budeš měnit ne :-) chladička a brzdovka by měly bejt v pohodě pokud na nich nemáš závadu(myslím že ta chladička u tebe odpadá,máš to vzduchem chlazený?), a na konec převodovka mívá také nějaký ten zakrytý otvor odkud může vytejkat olej ale myslim že pokud stim nebudeš vyloženě žonglovat nebude to tak hozný, možná pokud něco málo vyteče tak bych to dolil.
Manuál, tak to nejsi první ani poslední pač jediná možnost jako ho mít v češtině je zatím, koupit a pak nechat přeložit z NJ a nebo umět německy. Nebo jestli ho někdo má a ještě se s ním nepochlubil tak ať to radši ani neříká :-) Takže mě nezbývá než mít šikovný ruce nebo tlustou šrajtofly na servis.

První co bych udělal za servis je výměna oleje, jestli ti olej nemizí tak bych doporučil nějakej estérovej polosinťák 10w-40 ,pokajď ubejvá zvolil bych něco levnějšího ale lej si tam co uznáš za vhodný,podle tohodle http://www.scootland.cz/zbozi/rms-filtr-oleje-habana/ bych řekl že interval pro výměnu je každé 3 tis.km a že budeš měnit i ten filtr :-), dále bych vyměnil chladičku,a brzdovku. Na poprvý to je trochu fuška ale to je jen na poprvý, uvidíš sám :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 21 bře 2011, 00:26

No comment... jsem to vezl ze servisu v jednom z nejmenších 4-sedadlových autíček co u nás jezdí..:-)
Ekim : Všechny hexagony jsou vodou chlazený..vypusť chladící kapalinu a odčerpej benzín, protože jak to teď rozebírám jsem objevil že za hlavní hadicí kterou jde benzín do nádržky je užší a tak jde pod plastama ke stupačce a je na konci plná dírek-odvzdušnění takže tím by toho taky mohlo dost vytýct.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 17:04, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 21 bře 2011, 00:43

nevíš: to neplatí dyk máš sundaný zadní kolo :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Karlos14 » 22 bře 2011, 17:44

Chlapi pomoc, dneska se mě opět přehřál skůtr, Honda CN 250 stejnej motor jako ty vaše, kouk sem na vodu do chladiče, koukam takovej sajrait místo vody, utřel jsem ho, doleju vodu, nastartuju a motor měl takovej klapavej zvuk. Nevim proč tak sem hodil oko na olej a ten je samá voda. Úplně takovej do běla. čím to může bejt? už s to někomu stalo. Prosím odpovězte kde se stala chyba
Uživatelský avatar
Karlos14

50+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 97
Registrován: 27 úno 2010, 17:21
Skútr / moto: honda cn 250 Helix

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Martin. » 22 bře 2011, 18:52

Ahoj, tak to mas v haji tesneni pod hlavou.Voda ti tece do motoru a to neni dobry.Na tohle zadnej figl neexistuje, zbejva jedine rozhodit motor a pretesnit.
Neberte drogy, nemějte nechráněný sex, nebuďte násilní. Nechte to na mě!
Uživatelský avatar
Martin.

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2010, 15:48
Skútr / moto: Piaggio Hexagon GTX180

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 22 bře 2011, 19:07

No buďto ti někde neco prasklo,hlava válec,nebo někde u karteru nebo je to těsnění pod hlavou,válcem,důsledkem prožrání těsnění(špatná nemrzka? něco se povolilo?),v nejlepším případě gufero na vodní pumpě nepřežilo? Každopádně ten motor potřebuje servis,hlavně to nestartuj ,vypusť chladičku a olej (tyhle dvě kapaliny co tam teť sou tam nepatřej),pořádně si prohlídni celej motor jestli někde nenajdeš prasklinu či cokoliv neobviklého. Ať to je cokoliv řekl bych že to neni dobrý a stejně to bude muset pod skalpel.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 22 bře 2011, 20:45

Dnes jsem poprvé vyjel a koukám,že mám propadlou STK :shock: Tak jsem to vzal rovnou na stk,za 30min hotovo a mám zase 2roky pokoj :!: Motorka se jim mooc líbila,že ji mám v super stavu,to člověka potěší :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 24 bře 2011, 17:54

hmm, to jsem zvedavej co mi reknou na STK az tam na podzim prijedu :-) mam takove tuseni ze budu muset investovat do par plastu a tlumice...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 24 bře 2011, 20:35

Číslo otázka zase na tebe...
Už mám složenej karter, nasazenej válec a zapalování. Teď to potřebuju připojit ke kostře...drží to na 1 dlouhým šroubu a tím musí projít 2 otvory co jsou an stranách karteru, 2 otvory od toho monobloku mosaznýho a tím silentblokem co je usazen přímo na kostře...dnes jsme to zkoušeli ve 3 lidech nasadit tak aby si to sedlo tak, aby prošel šroub, ale ani za boha to tam nejde...pořád je v jiné poloze ten silentblok ve kterým je uchycená asi 10cm dlouhá tyčka kterou má ten šroub taky projít. Ty jsi to přece musel taky celý rozdělat když jsi měnil ty čepy ne? Jak se ti to povedlo? Povolili jsme i u toho mosaznýho průhybu ten šroub středovej aby jsme to ohli tak aby prošel šroub, ale díky tomu silentbloku ani prd...tak doufám že mi dáš nějakej fígl jak na to, ten mosaznej mechanizmus mám složenej správně :-/
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků

cron