Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 06 pro 2009, 16:16

Jo,já už su pod plachtou a to téma sem našel,tak ti tam taky píšu. No a ta spotřeba 4.0l je OK :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 07 pro 2009, 04:00

Tak se povolila ta velká matka,tak to fakt nevim jak,jsem jí dotáhl,a leze z toho divnej zvuk(takovej ten jebací). Bohužel přesně vím čím to vzniklo.
vůbec nevíš: po cca 40ti tis odešel motor,v tej době jsem na to dost sr.... sjetej řemen,vojebaný válečky,sjetý gumy,jel jsem s kámošem zařizovat káru někam 70km za město a spátky a když už jsem byl 5kyláků vod baráku tak se to potkalo a čau. Koupil jsem přes servis vrak toho mího za 11kolíků,jelikož se daly použít další díly které potřebovaly nutně vyměnit tlumiče,vejfuk,kotouče,pneu,prachy nebyly na novej a týpek v servisu mi to dal celý na sekyru když mu dám zálohu bůra ,celkem to vyšlo na 20 táců a všechno šlapalo jak švícarský hodinky.
Půl rok na to, vodešlo těsnění ve vejfuku a já čekal až mi ho dodaj ,takže jsem vymejšlel alternativy těsnění pomocí ruznejch alobalů, všechno šlo hladce než se mi zalomil šroub co jde zkrz část vejfuku a zároven držění zadního kola a ano zase motoru a protože všechno zmáknu sám levu zadní a především pak odvrtat vytvrzenej šroub,no doj..... jsem to apsolutně výborně. Nakonec konec v servisu za pár kyl,bohužel po opravě tam díky tomu vznikla vůle,a jednoho krásněho dne kdy jsem se na svém miláčkovi projížděl na uplně sjetej gumách,mi ta zadní prdla,už předtím jsem píchl ale když je ta guma sjetá a bouchne atk uplně motorka stratí trajektorii,prostě to bylo rodeo jak svin,nová guma plus ložiska a servis 2500,- . Uběhlo pár dní,pár kylásků navíc a najednou tak koukám a vono mi z toho chčije volej ale žádný kapky to chcalo uplně kaluž sem myslel že se rozbrečim. Diagnoza,natrženej motor v místě kde probíhalo to pos...... odvrtávání. Takže se to zavařilo 1litr,vaření,1500práce,jenže pánum se nepodařilo dostatečně vybrousi vařenou část olejové nadrže takže to netěsní a především vůle pořád pracuje,sice je tam ten návar brutální ale člověk tuší že už tu s námi dlouho nebude. Já osobně jí dávám těch 20tis. takže teď už jen 19tis a pak adios. A to je 25tis. jen oprava motoru když k tomu přidám zbývající těch třicet to dá jako prd. Žádný z lásky ale z hlouposti.
Ale už uvažuju nad novou,buď beverly ,nebo X9 a nebou čopříka.

A nebo je tu ještě jedna možnost,mám ten starej motor,jen má ťuklou hlavu od pístu ale kdoví.
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 kvě 2013, 02:13, celkově upraveno 4
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 07 pro 2009, 09:48

No za ty prachy jsi mohl mít krásnou X9. Pěkně se ti to ku...í,ale jak píšeš že druhej motor má jen špatnou hlavu,ale není prasklá vana :roll: Já bych to zkusil z těch dvou motorů udělat jednu funglovku :idea:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 07 pro 2009, 16:34

For Ekim...nevím jak to napsat, jen asi že oproti mýmu problému s karburátorem je to teda docela síla...a to jsi psal že jsi to měl od dědy a mělo to najeto jen 12 000 km tuším ne? Já bych asi neměl nervy na tom dělat tolik věcí, ale hlavně peněz...něco bude na tom kupovat fakt novej stroj nebo ojetinu to neni´období kdy by sem neřešil nějakej menší problém...já být tebou bych si možná počkal na tu novou Hondu PCX vypadá zajímavě, ale je to to jen 125 ale podle mě ji začnou dělat aji vy vyšším objemu.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 08 pro 2009, 00:32

942004: Ale co zati jezdí,prostě počkám až se něco vy.... a když to bude moc tak na to hážu bobek a nebo to prsknu do servisu ať mi z pomocí toho starýho udělaj novou a hotovo.
vůbec nevíš: To je tak když jdeš do něčeho po hlavě a moc nepřemejšlíš dopředu. Když jsem kupoval tuhle mašinku apsolutně jsem netušil co bych od toho měl čekat,jako například větší kola,a levnější a dostupnější nahradní díly ,součástky. Ale když nevíš tak se těžko můžeš ptát na cokoliov.Dneska už vím co chci a čemu se vyhnout ale právě jen díky týhle mašině,holt zkušenosti k nezaplacení.
Jinak to PCX moc pěkná hračka,a při oběmu cca polovičním,má přibližně stejnej víkon jako moje dvěstěpáďo,ta spotřeba to je věc apsolutně bombová bych na plnou ujel min, dvakrát dál,což je prostě pecka. Jen to automatický vypínání ,zapínání motoru bych moc nevyužil. A konečně cena bude tak vysoká že si jí budou moc dovolit jen zazobaný, typuju že až se oběví řekněme na jaře bude stát kolem 150tis. můj odhad. schválněsi taky něco typněte. Jednoduše řečeno nedostupná záležitost. To radši pujdu do něčeho za 40tis. beverlíčko pač x9 už je trochu loď a na městskej provoz mi přijde už moc tlustá machna. Ale kdo ví mě tohle vyhovuje kvůli práci,prostě automat,flexibilita,rychlost,jednoduchost,možnost drtit kolony a zácpy. Ale na jaro už mám v merku chopříka suzuky 650 nevim co je to za model. Takže možná že to tu opustím. Ale zatím žije :-) takže tady zůstanu :-).
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 08 pro 2009, 16:34

Hele podívej se je tady o té Hondě PCX aji topic, ještě není oficiální cena ale nějací zasvěcení už tady psali cenu okolo 60 000 Kč, těch 150 by to nemohlo stát ani za nic...to má být levnej skůtr s nízkou spotřebou a nízkýma emisema, chtějí z toho udělat trhák jako třeba z majesty, přečti si ten topic, já si myslím taky že ta cena bude zajímavá, aji sem se s tím o někom bavil a říkal že cena bude na 100% do 70 000
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 08 pro 2009, 20:50

Sedmdesát by byla zajímací cena ,to bych se možná i nechal ukecat na nějakej ten úvěr.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 08 pro 2009, 20:55

Nový skůtr je pro mě jako pro studenta vydělávajícího někdy o víkendu na stavbě a v létě u rozvážkové služby asi nereálný, ale moc rád bych se na tom projel a viděl...moc se mi to líbí
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 08 pro 2009, 21:31

Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 10 pro 2009, 10:01

No pěkný Ekim,ty už máš fotku skůta a z podhledu :lol:
To video je dobrý,takovej průzeř celou historií :idea:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 10 pro 2009, 12:32

Pěkný, ale takovou reklamu do telky nedaj...na to by se dalo aji dívat
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 10 pro 2009, 20:10

Tak pánové vypadá to bleďě,zas nachcalo takhned chcípe,jen je mi vždycky podezřelý že mi zároveň dojde olej,takže je dost možný že je to jen opakovaná schoda okolností. A celí to chcípání je prostě jen nedostatek oleje ,kterej musim přilejvat čím dál častěji a když jsem ho dneska dolejval tak mi upadl ten špunt s měrkou a ta měrka se ulomila. Do toho přestala brzdit přední asi destičky,přední si svítí dle libosti,levá zadní to rovnou zatáhla uplně a ráno to začalo tim že jsem zjistil vyklepanej šroub z držáku na plexi. Takže už mi kolega nabízel nakou hondu 125,,email,, sice jetou ale rozhodně v lepším stavu než to moje za 12tis.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 10 pro 2009, 22:18

For Ekim- To je teda pěkná smůla na druhou...s tím olejem bych to asi nechal povolanějším osobám, aby se ti nakonec nezadřel motor..! a ten olej asi taky nebude uplně levnej ho tak pořád dolívat co? No žárovky by neměly bejt problém, vy máte aspoň novější model kde jsou 2 žárovky tím pádem větší svítivost, já tam mám 1 žárovku H4....jinak ty opravy malý a všecko kolem toho...zase bys na to měl v klidu celou zimu, ale to je na tobě.Já kdybych mohl tak jdu taky asi do lepšího stroje...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod wictor » 10 pro 2009, 22:39

Sorry za OT: ale to video je dokonalý :P
Uživatelský avatar
wictor

Moderátor
 
Reputace: 43
Příspěvky: 3782
Registrován: 16 črc 2009, 21:00
Bydliště: Praha
Skútr / moto: HONDA SW-T 400

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 12 pro 2009, 11:20

vůbec nevíš: v pohodě ,olejuž došel několikrát,nejezdim velké vzdálenosti takže když mi to začne chcípat,prostě zkontroluju olej a doleju. Ovšem včéra zase překvapení chcípá tak rovnou trochu doleju a pak když byl čas tak koukám na měrku a bylo ho tam víc než potřeba takže buď to je tím že mi měkam do karbecu chčije voda,když prší,jenoduše protože nemám ten blatník co oděluje kolo od motoru. Druhá věc je chlazení,opět vlivem přímého chlazení díky blatníku, mi budík s teplotou za jízdy vyšplhal jen na tu uplně první čárku, a já nevim jak vám ale když je motor studenej tak chcípá.Jinak olej drahej za 430,. vod motulu 5W-40 přímo pro skůtry takže mastný .Vpodstatě 6dl patří přímo do motoru,a ty 4dl jsem tam vylil cca na 2000 km? takže jen to tak prosakuje neteče.
žárovka ve světle je ok,elektřina vazbí. Můj postup je následující: nastartuju zapnu světla(pravý čudl) takže ta druhá poloha světlo se nerosvítí,tak přepnu spínač na dálky a klasiku(levý čudl) do tý polohy na upozornění řidiče ,chodce tedy obě světla by měly svítit,samozdřejmě svítí jen dálky,když to pustím tak přichází okamžik kouzla a zapne se ta klasika,ovšem jen někdy! zkusím to natočit to prostě nejde pochopit,je to jako věřit že ve starech hradech fakt existujou strašidla,ikdyž neexistujou :D .Vlastně uvažuju o celovečeráku pojednávající o neuvěřitelných záhadáh hexagonu, na youtube pod názvy jako ,,horor,děs,vlasy trahající stach,strach berucí dech,, :D Ne ,fakt to natočim nedělám si pr..... :mrgreen:
Jinak v zimě na to nebude čas,patřim k lidem co jezdí dokud to neklouže a jelikož v práglu ikdyž napadne tak hodně rychle roztaje,když né to globální oteplování a inverze,tak sůl pomůže tutově.Prostě před rokem než mi vzaly noty tak jsem projezdil celou zimu nejvíc byla zima kolem -13celsia při víjezdu jinak byla asi i větší, průměrně pak řekněme kolem -4 docela kosa ale to je holt daň za to bejt včas kdekoliv potřebuju a to já potřebuju opravdu často.
A ještě přihodim vídeo http://www.youtube.com/watch?v=hA3GL1mGfCQ

http://www.youtube.com/watch?v=HeANRQBz ... re=related
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 kvě 2013, 02:17, celkově upraveno 2
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků