Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 11 úno 2011, 17:50

Tak skútr jsme s kámošem teď dovezli domů autem Hyundai Atos(nákupní košík-pak dám foto jak čouhal z kufru). Je tam víc věcí, nejzásadnější je ta, že čep na kterým je ložisko je tak v háji, že z něj jde ložisko volně sundat( laicky jeho průměr je malý a ložisko volně lítá a uplně ohlodalo čep). To by se muselo řešit novou klikovkou nebo přidáním materiálu, ale to je docela nereálný. Další co si pamatuju je že ojnice na klikovce je uplně volná a taky ta výměna by byla složitější už nevim co s tim přesně bylo, jak se v těch věcech prohrabu tak všecko nafotim. Pak tvz tisícihran klikovky je dost ochozenej a to se spravit nedá.Píst už je maličkost, ten je prostě propálenej a ťuklej.Válec jen přebrousit.
Původně jsem přemýšlel nad opravou, ale od všech sem byl přesvědčovanej že dávat 20T za opravu 15 let starýho a navíc scoota už fakt nemá cenu. Za 20K už můžu mít od souseda garážovaný auto i s ekol.daní..navíc pro některý komu se nebudou zdát ty náklady tak velký, tak jsem student takže dělám jen brigády a ty prachy fakt nemám.
Teď jste mě hrkli leda s tím jiným motorem. Než začnu fotit všechny díly a plasty (podle odhadu bych mohl dostat aspoň necelých 10T za všecky díly ze skútra) tak napíšu na Malšice ale všichni mi už říkají že jsem blbec a už se toho zbavím.Neos: Když jsme to dával do servisu, počítal jsem přesně s výměnou jen těchto dílů(mimochodem výbrusovej píst je za 2950)Ale neboj, končit určitě nechci, něco bude, ale asi nějaká 50 ccm jen na povozeníčko, ale ještě dlouho se po ničem dívat nebudu. Každopádně helmu prodávat nehodlám.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 12 úno 2011, 09:02

no když to vezmeš z tohodle úhlu http://motorky.bazos.cz/inzerat/8884849 ... on-180.php tak nechat to opravit vlastně není možnost ,pouze způsob jak vyhodit 20klacků :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 12 úno 2011, 10:25

Ekim : Přesně...sice by to byl držák, ale nějaká padina na které by mohl jezdit každej...
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:59, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Neos50 » 14 úno 2011, 09:39

No finální rozhodnutí je samozřejmně na tobě o tom žádná :)
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 17 úno 2011, 23:00

Pánové takže nové zprávy...jak jste tušili, nedalo mi to a napsal jsem na pár míst a bude to nakonec tak, že dílů se nedočkáte, protože vyjedu opět na silnici! Budu objednávat díly od Skútry Malšice a opravu si udělám sám. takže bych se měl s novou klikovkou, sadou ložisek+gufera a pístní sadou vejít do 7 000+ výbrus, těsnění a ještě chci sehnat novou olejovou pumpu. V pondělí objednávám. Takže doufám že do 2 měsíců vyjedu na silnici s komplet novým motorem. S opravou mi bude muset někdo pomoct, ložiska do karteru dostanu pomocí zmrazení a nahřátí karteru, ale větší problém bude se zapojením pumpy, zapalováním a elektrikou, pak budu dávat fotky z opravy.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 17:00, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 18 úno 2011, 00:26

No huráááááá :mrgreen: to je to správný,co chci slyšet :!: Neházej flintu do žita a makej,ty to zvládneš!!!!!! Vidíš,jakej je to rozdíl v ceně :?: Mě se to zdálo moc hned od začátku,tohle už je cena,kterou bych akceptoval i já :D V červnu se těším,že určitě dorazíš na Skůtršnůru a pokecáme :P Držím palce a když budeš v koncích,tak se na nás neboj obrátit,rádi pomůžeme :idea:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 18 úno 2011, 19:26

vyčistil jsem kompletně karter a všechny součásti, vyměnil jedinej silentblok kterej byl v háji - ten na karteru u variátoru kterým jde čep od zadního tlumiče, pročistil hadice u chladiče, vyměnil olej v převodech. Přední maska špatně držela díky ulámaným plastovým zapuštěným závitům, takže vše vyměněno a drží jak nikdá, plast kolem tachometu to samý, spraveno. Jak bude gola vyměním ty 4 plastový uložení jak psal °číslo". Vrtulka od vodní pumpy nezadřená, neulámaná, v pořádku i kolečko pohonu, řemínek(ORIGINÁL Piaggio 95rok) ale samotnej mechanizmus potřebuju novej, jinak všechny díly kompet původní z r.95..i termostat..:-)
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 17:01, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Slayer » 18 úno 2011, 20:20

dobrá práce, držím palce.. jak jsem to viděl rozebrané, tak tohle bych nebyl schopny asi složit.. :-D
jinak velice povedená fotka skutra v nakupni tasce, jak jste to tam vubec nacpali? :-D
ex: Piaggio Skipper 125 4T AC žlutý, *31.05.2002, +13.10.2011 (sestřelila mě ženská).. najeto 17888 km
tel.: 732 279 579
Uživatelský avatar
Slayer

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 325
Registrován: 05 led 2011, 16:21
Bydliště: Havířov

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 19 úno 2011, 11:30

Jen tak dál,Nevíš,ani nevíš jak su štastné,že jsi se do toho pustil a zachováš vymírající klan ,,hexagonů" :D Do Skůtršnůry to stihneš a poreferuješ osobně :!:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 20 úno 2011, 04:27

nevíš: No teda zvrat, pecka , držim palce s tim karterem,to bude největší voser, až budeš dávat ložiska do karteru a pak kliku, rozhodně nespoléhej na to nahřátí a mražení, a sestroj přípravek na vlisování ,těm kulatejm se do toho karteru občas nechce. To ostatní už bude hračka...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Neos50 » 21 úno 2011, 11:03

no vidíš to,že to nakonec jde :) p.Punčochář je hodně ochotnej člověk já s nima mám jen dobrý zkušenosti..hlavně jsou ochotný i poradit...Měl jsi si to všechno fotit jak jsi to rozebíral a seznačit si zapalování atd,ale tady mám pocit je to všechno bez drážek takže jak jsi to rozebral zase to složíš ;) neni to tak složitý jak to vypadá..jen až budeš dávat dohromady klikovku tak opatrně ať jí nenabouráš..nejdřív ložiska..pak je v karteru nahřát a strčit o toho vymrženou klidu a pokud nebudeš lisovat tak klepat kladivem co nejmíň spíš se o to opřít vahou a pospěš si u toho..tak klika se hodně rychle ohřeje od ložisek.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod foky » 21 úno 2011, 11:21

Ceny eBay:

Nový válec na 125LX 94/97 cca 85€
Nový píst na 125LX 94/97 cca 40€

Bez poštovnýho, to je tak pro info 8)

Pokud by šel z Itálie ten píst i válec od jednoho prodejce, tak je to poštovný cca 25€, takže by komplet vycházel kolem 3700,-

Pokud si budeš dělat výbrus a budeš chtít píst o průměru třeba 55,2 nebo 55,4 tak není problém se s Italem dohodnout :idea:
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 21 úno 2011, 14:47

Neos : Já to nerozdělával, po dílech jsem to přivezl ze servisu, tam to celý rozdělali...Foky : Škoda že jsi to sem nehodil předtím..:-( Hledat na e-bay mě vůbec nenapadlo.:-(
Ale ten píst je jinej než tam mám já-je delší a ten výřez dole nemám.Válec novej nepotřebuju, jen se vybrousí na velikost pístní sady 55.40mm(stojí mě 1750Kč-už je objednáno). Na tu klikovku si dám majzla vím že je to dost těžký a musím bejt opatrnej..ale díly dojdou až za tři tejdny takže zatím klid
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 25 úno 2011, 20:19

Zdravim všetkych chcem sa spytat neviem či je to chyba skútra alebo to tak ma robyt jakmile naštartujem na druhý den skúter ešte ked je studený a pridam plyn tak skúter sa nemoze chytit do tych 2t otacoch akoby ho ešte dusilo alebo tak nejak a strašne ide z výfuku husty biely dym ale po dlhšom pridani plynu aspon 5-10 sekund chyti ten 2t zvuk a už ide normale je to tym že je ešte studený? alebo ma mat ten silny 2t zvuk hned po studenom štarte? A ešte potrebujem vedet zohnal som si karburátor dellorto 20.5 predtým som mal mikuni VM20 neviem či je to chyba karburátoru ale cez otvor na vzduchový vzduchový filter po pridaní plynu rozrašuje benzín je to bežne alebo je to chyba karburatoru? robilo to aj na tom Mikuni VM20.
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 28 úno 2011, 09:37

To je u 2T normální,že když je to studené,tak to kouří a moc nejede.Jak se zahřeje svíčka,kouř zmizí a motor jde do otáček a jede jak má.Já to dělám tak,že vytlačím z garáže,natočím motor začnu si dávat helmu,brýle,rukavice a mezitím se motor trochu prohřeje a potom se rozjedu pomalou jízdou.
S tím karbecem nevím. :shock: Toho jsem si nikdy nevšiml,že by to něco rozprašovalo u výstupu na vzduch.filtr.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků