Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 19 lis 2010, 13:44

Jak byl ten řemen starej a kolik měl asi najeto :?: Ty to dáš do kupy určitě :D
Já jsem vydělal a rozdělal budíky,protože mě nesvítily nějaký kontrolky.Při té příležitosti vyměním všechny kontrolky a celý to zgenerálkuju :roll: Až to bude hotový,hodím sem foto :idea:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 19 lis 2010, 14:51

když sem to kupoval tak byl prej skoro novej, takže jsem na něj najel asi 15 000 km což je chabý..ale teď jsem ho zničil tím jak to jelo pod plynem a musel jsme brzdit..
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:56, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 20 lis 2010, 12:04

Tak tady je foto,jak jsem slíbil.Všechny kontrolky jsem vyměnil,ted to krásně svíti vše jak má.Taky jsem to trochu osvěžil barevně,aby to nebylo celý černý,takhle se mi to zdá veselejší a přehlednější.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 20 lis 2010, 19:08

Pěkná práce, možná se do něčeho podobnýho v zimě taky pustím, nevím jak dlouho vydržím v té zimě jezdit. Nejvíc mě štve, že než se motor ohřeje už jsem na místě a pakruju.
Jinak přetržení řemene se nekonalo, nevím co se stalo, nešla mi ani prošlápnout nakopávačka, ale když jsem to dnes rozdělal řemen byl OK a po znovu-smontování to zase jezdí jak má, tak nevím co se stalo, ale způsobil to asi ten zásek plynu.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:56, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 20 lis 2010, 19:19

Cawko vůbec nevíš : potreboval by som vediet jaky maš ten karburator na tvojom skutri myslim značku a kolko si zan dal lebo ja musim kupit novi lebo ten ihlovy ventil do toho mojho karburatora Mikuni VM20 som nezohnal a ani sa to tu unas na slovensku neda zohnat tak idem kupovat nový karburator len potrebujem vedet jaky tam bude pasovat aby som tam zapojil všetko potrebne jak ide to toho pôvodneho.
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 20 lis 2010, 19:50

daniel : teď tam mám DellOrto 20.5 kterej jsem nekupoval jako nový, ale použitý přes náhradní díly ze Scootlandu. Mě ten původní karbec taky nešel spravit, pořád se v něm dělal přetlak a nezjistilo se proč. Zkus se podívat na stránky scootlandu, karburátor by jsi tam měl sehnat použitý, nebo kup nový. Musíš se řídit těmi 2 rozměry difuzórů -otvor na přírubu do sání a na vzduchový filtr, aby to sedělo. Potom taky aby ti tam pasoval sytič.
http://www.scootland.cz/uzbozi/piaggio- ... tor-sytic/
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 28 led 2011, 23:39

Tak vás zdravím v novém roce. Venku je to hnus jeden fialovej. Občas nějakýho toho skůtra vidim jak si to šine ulicema,jak v létě ale moc dobře vím že jezdit v takovejdlech mrazech neni vůbec med a když pak na půl hodky zaprší při dvouch stupních a přidá se sem tam nárazovej větřík, stává se ze zimní projížky hotová akční záležitost kde už jde o kejhák. Tedy pokud jezdíte,držim palce. Já osobně,dávám přednost čtyřkolému přítely,já vim a hamba mi. Ale než sem skůtříka nechal zapadat sněhem,koupil jsem príma novou baterku za 6kyl,na ciferníku proběhla 60ti tis. číslovka, po ránu se jí moc nechce ,sitič je dávno v loji,a startování nemá z principu daleko od woodoo a ty zvuky naříkání.Zadní kolo uteklo -lak disku je prý narušený z používání antipichů a následného nedořešení v pneuservisu. Prý když se to nechá být,tak ta směs je na bázi kyseliny či co a řere to ten ráfek,vzhledem k tomu že demontáží zadního kola ryskuji závažnou poruchu a umrznutí rukou nechávám být tak jak je. Přední tlumič vytekl, ani sem si málem nevšim....
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 03 úno 2011, 17:42

První příspěvek v tomto roce a to ten,že skůtr je v garáži od listopadu a jak se koukám z okna,tam tam ještě dlouho bude :cry: Ekim,já na to v zimě nelezu,nějak tu motorku mám spojenou s teplým počasím :wink:
At se ti ten skůtr přes zimu ůplně nerozloží,to co popisuješ je ůplnej skůtří hřbitov... :evil: ale neboj,jak přijde jaro,tak i tvůj skůtr rozkvete,jenom ho můsíš zalívat :mrgreen:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 03 úno 2011, 20:43

Ekim držím palce aby ti na jaře nevykvetl tak aby skončil ve šmelcu...Můj skútr je celou zimu v Renu a asi se bude dělat výbrus + možná výměna gufer, s tím spojená výměna ložisek a toho plastovýho uložení karteru. Jak už ví "číslo" sehnal jsem origo novej blatník, aspoň něco. Pak dám vědět co s tím bude a doufám že tento rok najedu víc jak minulej rok.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 09 úno 2011, 19:34

Nevíš,určitě najedeš víc,protože kluci v renu ti to daj do pucu :D Já jsem dnes sundal plachtu z motorky a podíval se,jak je na tom po zimě. Vše je ok,jen utřít prách a pravidelně dobíjím baterku.Už se těším,jak bude teplo a já budu moct vyjet.Dávám té zimě měsíc,maximálně dva :roll:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 11 úno 2011, 00:21

Takže jsem dojezdil. Na skútru je potřeba vyměnit píst, udělat výbrus, je v háji ojnice, ložiska jsou KO..navíc spešl který jsou hoodně drahý, jsou tam poškozený čepy a miliarda dalších věcí. Celková cena za opravu by byla asi 20000. Pořizovací cena byla 16000...takže bych musel bejt hodně velkej blázen abych šel do opravy..to já jsem ale ani ty prachy na to nemám...takže skútr rozprodám na díly a dojezdil jsem :-( ani nevíte jak mě to vzalo, ale tolik peněz do toho fakt nevrazím...a zrovna když jsem sehnal blatníček...celou zimu jsem se těšil až vyjedu a už jsem skončil.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 11 úno 2011, 13:00

:cry: no to néééé!!! Nevíš,to přece nemůže bejt taková pálka za opravu :?: To by chtělo vidět v jakým to je opravdu stavu.Proč je v háji ojnice,co je sní,zeptej se!! Výbrus,ložiska to chápu.A co je s pístem,je propálenej,proč nestačí jen překroužkovat :?: Neházej flintu do žita,nějaký řešení se najde,určitě :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Neos50 » 11 úno 2011, 13:54

vůbec nevíš píše:Takže jsem dojezdil. Na skútru je potřeba vyměnit píst, udělat výbrus, je v háji ojnice, ložiska jsou KO..navíc spešl který jsou hoodně drahý, jsou tam poškozený čepy a miliarda dalších věcí. Celková cena za opravu by byla asi 20000. Pořizovací cena byla 16000...takže bych musel bejt hodně velkej blázen abych šel do opravy..to já jsem ale ani ty prachy na to nemám...takže skútr rozprodám na díly a dojezdil jsem :-( ani nevíte jak mě to vzalo, ale tolik peněz do toho fakt nevrazím...a zrovna když jsem sehnal blatníček...celou zimu jsem se těšil až vyjedu a už jsem skončil.

Ta cena co píšeš se mi dost nezdá.předpokládám,že ty poškozený čepy jsou ty na klice takže píšeš jednu závadu dvakrát :-D
píst 2480
ložiska plus gufera 890
klika 5950
výbrus zhruba 200-300
a to jsou ceny ze scootlandu takže by se dalo sehnat určitě levnějc.Takže popravdě..ty už prostě jezdit nechceš ,že ne nebo nechceš jezdit na Hexagonu přiznej se :-D navíc si myslim,že kdyby jsi se poptal seženej celej pojízdnej motor v rozumnym stavu za cenu co by stála klika..zkus třeba skůtry malšice tam jsou hodně ochotný.:)
Jinak tohle je normální opotřebení prostě má svoje km za sebou.Zase si říkej ,že když koupíš jinýho bude zase jenom jetej takhle v tom budeš mít novej motor a na dalších řekněme 30-40 tis. km máš vystaráno.Ale to je jen můj názor.Já bych flintu do žita neházel.

942004:
když se dělá výbrus musíš dát vždycky novej větší píst :-D na klice odejdou i jehlový ložiska na ojnici a musí se udělat i novej čep..abnormální a i přebrousit ojniční oko..pokud nemá člověk ty možnosti si to nechat udělat je lepší klika nová i když precizně udělanej repas je lepší ale to je jiná věc :-D řešeních je několik,ale mě spíš přijde ,že z toho tak špatnej ,že to řešit nechce.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 11 úno 2011, 14:03

Ok,Neos,dík za info :wink: Já ještě generálku na skůtru nedělal,tak nevím,co a jak,jen na to jdu selským rozumem :D Info od tebe se bude určitě jednou hodit :idea:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 11 úno 2011, 17:09

nevis: to je moc, za tenhle druh opravy ,videl bych to na koupi celyho motoru z nejaky bouracky ci tak ,ale to zas nebudes vedet na cem ses dokud do nerozmontujes, nebo nechat opravit u nekoho jinyho, ceny ve skutlandu jsou preci jen trochu moc, ja se byl pred casem zeptat za kolik mi udelaj vybrus na nrg a prej 15kyl. a pak sem dostal kontakt na jednoho typka a ten mi to udelal sice za mesic ale za 250,- si myslim ze se da dostat na nejakej 10tis. i s matreialem.
Samozdrejme pokud se rozhodnes prodat na nahradni, tak uz mas kupce na par dilu ...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron