vůbec nevíš píše:Takže jsem dojezdil. Na skútru je potřeba vyměnit píst, udělat výbrus, je v háji ojnice, ložiska jsou KO..navíc spešl který jsou hoodně drahý, jsou tam poškozený čepy a miliarda dalších věcí. Celková cena za opravu by byla asi 20000. Pořizovací cena byla 16000...takže bych musel bejt hodně velkej blázen abych šel do opravy..to já jsem ale ani ty prachy na to nemám...takže skútr rozprodám na díly a dojezdil jsem
ani nevíte jak mě to vzalo, ale tolik peněz do toho fakt nevrazím...a zrovna když jsem sehnal blatníček...celou zimu jsem se těšil až vyjedu a už jsem skončil.
Ta cena co píšeš se mi dost nezdá.předpokládám,že ty poškozený čepy jsou ty na klice takže píšeš jednu závadu dvakrát
píst 2480
ložiska plus gufera 890
klika 5950
výbrus zhruba 200-300
a to jsou ceny ze scootlandu takže by se dalo sehnat určitě levnějc.Takže popravdě..ty už prostě jezdit nechceš ,že ne nebo nechceš jezdit na Hexagonu přiznej se
navíc si myslim,že kdyby jsi se poptal seženej celej pojízdnej motor v rozumnym stavu za cenu co by stála klika..zkus třeba skůtry malšice tam jsou hodně ochotný.
Jinak tohle je normální opotřebení prostě má svoje km za sebou.Zase si říkej ,že když koupíš jinýho bude zase jenom jetej takhle v tom budeš mít novej motor a na dalších řekněme 30-40 tis. km máš vystaráno.Ale to je jen můj názor.Já bych flintu do žita neházel.
942004:
když se dělá výbrus musíš dát vždycky novej větší píst
na klice odejdou i jehlový ložiska na ojnici a musí se udělat i novej čep..abnormální a i přebrousit ojniční oko..pokud nemá člověk ty možnosti si to nechat udělat je lepší klika nová i když precizně udělanej repas je lepší ale to je jiná věc
řešeních je několik,ale mě spíš přijde ,že z toho tak špatnej ,že to řešit nechce.