Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 01 lis 2010, 18:31

942004: Diki moc dost si mi pomohol.
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 01 lis 2010, 18:48

Ještě, že elektrika mě zatim funguje na 100% ..:-)
Jinak pneu je nová a už to zase pěkně klopím. Při sundávání kola jsem ale zjistil že zadní volná část scoota se kýve do stran už nějak moc, asi v rozmezí 5 cm..:-( To budou ty vyběhaný Silentbloky který by chtěly vyměnit.Číslo, ty jsi to už prej dělal, kupoval jsi celou tu sadu která stojí přes litr? Nebo se na to dají sehnat univerzální díly? Nechceš trochu popsat jak je to složitý? Tím silentblokem to vlastně drží celej zadek scoota, když ho vydělám tak se to rozjede od sebe ne? Bude to asi složitý moc se mi do toho nechce.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 01 lis 2010, 19:21

Výměna není složitá,jen musíš odplastovat,aby byl dobrý přístup.Je potřeba 4ks jsou za cenu od 110,- do 200,-Mají je skladem ve scootlandu.Doporučuji ty bílé origo Piaggio.Jsou z lepšího matrošu než ty černé neznačkové.Mají je tam uvedené jako pouzdra uložení motoru a je u toho popsán postup,jak na to.Po výměně ucítíš ten rozdíl.Moto bude líp projíždět zatáčky u nebude se tolik vlnit. :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 01 lis 2010, 20:46

Díky moc našel jsem to. Asi půjdu do těch klasika černých, za tu cenu není co řešit a za 2 roky se to dá klidně vyměnit za zimních večerů znova. S tím vlněním to právě už lehce pociťuju. Tak zase je v zimě co dělat. Ještě jsem nenapsal že v zimě jde výfuk dolů a bude se zinkovat aby to měla koroze těžší :-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 02 lis 2010, 15:17

Zdravim chcem sa spytat nastartuje vam skuter ked nestlacite prednu brzdu? Mne to startuje bez pouzitia prednej brzdi ma to tak fungovat?
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 02 lis 2010, 16:41

Ono by to měo fugovat na přední i zadní brzdu,pokud startuješ uplně bez zmáčknutí brzdy,tak bych zkontroloval zdali se ti brzdy vrací jak mají ten spínací mechnizmus brzd fuguje tak trochu ,,naopak,, žeano,takže jakmile zmáčkneš brzdu tak se to nezmáčnke ale řekl bych odjistí,a je celkem běžné že pokud se to vymele a brzdová světla ti svítí i bez brždění,tedy i startování ti sepne bez zmáčknutí brzd. ...schválně zkontroluj brzdový světla...
Naposledy upravil Ekim dne 02 lis 2010, 17:34, celkově upraveno 1
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod MisaKacenka » 02 lis 2010, 16:53

Tam bude nejaky proublem...zkus spinac zadniho svetla ;)
Uživatelský avatar
MisaKacenka

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2022
Registrován: 25 říj 2009, 22:42
Bydliště: Pardubice - Sweetcow
Skútr / moto: Suzuki GSF 600 Bandit
Tuning / úpravy: Kufr Kappa 42l, Scorpion exhaust, 12V socket, GPS TomTom, zvysene plexi, bile stobo, vystrazne blinkry, sirena, PTT zastavba pro PMR :)

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 03 lis 2010, 16:32

Brzdové svetlo mi zasvieti až ked stlačim brzdu ked ju nemam stlačenu tak nesvieti ale aj tak štartuje bez stačenia a aj pri nožnom nakopávani mi to naštartuje bez stlačenia brzdi lebo čo som videl jedno video tak tam tiez niekdo štartoval tento skuter že nepoužil brzdu.
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 03 lis 2010, 17:10

Tak to neřeš a je to...ničemu to nevadí...když ti to někdo bude chtít ukrást, stejně musí mít prvně klíčky. Při elektrickým startování musíš brzdu držet ale při nakopávání ne (to by se těžko dělalo- nějaká holubička :-D )
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod wpatt » 10 lis 2010, 09:30

Zdravim vsetkych,

rozmyslam nad tym, ze odpojim olejove cerpadlo a budem si olej miesat do benzinu rucne. Chcel by som tak predist pripadnym problemom pri poruche cerpadla, pripadne pri rotrhnuti remena cerpadla. Alebo staci len preventivne vymienat ten remen nahonu cerpadla a je po probleme? Nemoze sa to cerpadlo zadriet?
Ma s tym niekto skusenosti?
wpatt

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 25 črc 2010, 22:15
Bydliště: Trnava
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 10 lis 2010, 09:50

Tak tě vítám mezi hexíkama.Neboj,opravdu stačí jen pravidelně vyměnovat řemen náhonu čerpadla a jezdíš bez problémů :D Když to odpojíš,tak po nějaké době ti to začne lízt na nervy,to věčný míchání benzínu ve správným poměru.Zkušenost s tím má ,,vůbec nevíš"ten to odpojil a míchal benál s olejem ručně,ale už zjistil že to je vojebárna,tak si ho zase zapojil.
Rada na závěr-vyměn řemen čerpadla a máš pokoj :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 10 lis 2010, 15:04

Taky čabas, pokud ti čerpadlo těsní a pracuje správně, tak si jen zkontroluj řemínek a trajdej dál. "číslo" - já to mám stále odpojený a ani to zapojovat nebudu. Byl jsem s tím v Moto Renu a hned mi říkal že je tam tolik malých součástek, že buď uplně nové čerpadlo, nebo nechat odpojený a to je prý i větší jistota.
Takže já míchám ručně asi půl roku a není to žádná otrava. Tankuju po zhruba 230 km a před tankováním prostě vezmu fuel mixer, odleju do něj olej a hodím do kufru. U benzínky naliju olej do nádrže a pak na max tankuju benzín, aby se olej smíchal s benzínem. Pak ještě zahýbu se skútrem a je to. Dávám 1ku40 a svíčka OK. Když se ti něco podělá na tom čerpadle tak to poznáš jedinou věcí...tím že zadřeš...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod wpatt » 10 lis 2010, 15:20

vdaka za privitanie :-))
takze to nakoniec pre istotu odpojim... ako sa to vlastne odpaja? dat dolu remenicu, odpojit hadicky? alebo staci len mixovat benzin s olejom a nechat nadrz s olejom prazdnu?
wpatt

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 4
Registrován: 25 črc 2010, 22:15
Bydliště: Trnava
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 150 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 18 lis 2010, 00:07

wpatt: řešil jsem tohle na NRGčku a někdo mi říkal že pokud přes olejové čerpadlo nepůjde olej je možný že se zadře či co,a logicky to dává smysl. Takže jsem ho na konec celý vymontoval a zbylé otvory zatmelil tavící pistolí a olej přidávám do benzínu,a všecho funguje jak má. Ovšem nemohu doporučit to jak to dělá ,,vůbec nevíš,, rovnou do nádrže, doporučuju koupit kanistr 5L a míchat do něj, jedině pak má člověk jistotu že je směs dobře promíchaná. Pokud budeš řešit jak na odměřování tak jistě seženeš nějakej ten fuelmixer a nebo si kup starej typ oleje ,tušim M2T maj ho na snad na každý benzínce,olej použij třeba do motorovky a tu flaštičku použij je naprosto luxusní, skladná, a odměříš si na ní v jakém poměru chceš.Myslím že to nakonec vyjde levněji a je praktičtější než kupovat ňaký spešl fuelmixéry a odměrky,např ze scootlandu.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 18 lis 2010, 22:54

Jak budeš mít nádobu s olejem prázdnou tak to od karbece odpoj (u něj to zadělej nebo tam nech kousek hadičky a zatav ji) ..jak píše Ekim nesmíš to zadřít. Proto spoj hadičky tak, aby ti čerpadlo pořád dávkovalo olej dokola přes spojený hadičky a je to.
K tomu ředění oleje...to jestli to budeš míchat v kanystru nebo v nádrži nevidím rozdíl. Pouze nevýhodu v tom, že kanystr budeš muset sebou vozit jak blbec a pak přelívat. Když to naliješ do nádrže pustíš do toho pistolí benzín tak se ti to taky zředí a než odejedeš tak zahýbeš se skútrem aby se to promíchalo-to stejný jako by jsi štěrchal s kanystrem...tak to už snad bude vyřešený..
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:55, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků