Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 26 říj 2010, 17:41

Zdravim mam skuter Piaggio Hexagon 125X a mam tam broblem tak by som potreboval poradit.Problem mam taky ze mi tečie zo spodu z karburatora benzin mam tam karburator MIKUNI VM20 vzdy ked som sa dovozil a ostavil skuter tak po chvili som zbadal ako zo spodu s takej rurky zacal kvapkat benzin ked som prisiel na druhy den mal som vzdy vytecenu tu zltu nadrzku s benzinom a pod skutrom bol vzdy velky flak od benzinu,skusil som aj tu spodnu rurku zapchat s taku gumovu nasadu,benzin uz stade prestal tiect ale zas zacal vytekat cez vzduchovy filter neviem cim to moze byt moze to robyt aj ihlovy ventil ?? mam ho vonku a chyba mi tam taka gumicka co je nakonci na tom spice moze to byt hlavny problem? Diki za odpovede.
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 26 říj 2010, 22:25

Daniel: tak tě tu vítám,,kámo,, nevim jak kluci ale mě se podobná věc stala když jsem zkoušel prohodit karburátor s náhradním,ten hned po nastartování plival benzín přetlakovou hadičkou http://ekim.rajce.idnes.cz/karburator/#DSC01857.JPG je to ta černá trubička co ukazuje do pravého horního rohu. Proč a z jakého důvodu se tohle dělo bohužel netuším. Píšeš že ti v nějaké části chybí nějaké těsnění,tak bych zkusil zatěsnit silikonem jestli to tím náhodou nebude. Když by ani tohle nepomohlo,vyhlídnul bych si novej nebo použitej a pak bych vzal ten porouchanej a začal bych se v něm vrtat,rozmontoval bych to ,pročistil a složil,když by to nepomohlo tak bych šel do novýho,bude to sice pálka ale za ty nervy ti to stát nebude,,vůbec nevíš,, by ti mohl vyprávět...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 26 říj 2010, 23:09

Asi budeš mít špatně nastavenej plovák, takže ti to pouští benál pořád nebo ta malá jehla bude špatná nebude těsnit to jsem tam měl taky kdysi(už mám jinej karb)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 27 říj 2010, 15:43

vůbec nevíš: A ked si tam mal zli ten ihlovy ventil tak ti to robilo take iste problemi? Plavak tam mam gumovy a skusal som aj ohnut taky pliesok co je na tom plavaku co riadi ten ihlovy ventil ale aj tak to stale tieklo. Asi to bude tim ihlovym vetilom kupim ho novi a uvidim ci to pomoze.
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 27 říj 2010, 17:58

Dělalo mi to za jízdy..najednou se začalo dusit přechlastávat a po zastavení to teklo z karbeca ven...někdy to těsnilo někdy ne. Na té malinké jehle má bejt na špičce gumička, tu budeš mít asi steřelou nebo odplavenou
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 28 říj 2010, 14:17

Ta gumicka ta tam už neni. Ja som stym za jazdy problemi nemal skuter isiel v pohode len tiekol ten benzin co mi sposobovalo dost velku spotrebu. A este sa chcem spytat na pneumatiky povodne tam mam v predu Pireli sl 26 110/80 10 vzadu dunlop Gt 301 130/70 10 su uz zodrate tak ich idem menit a kupil som si tieto typy do predu MICHELIN Pilot City RF TL 120/70/R10 54L do zadu HEIDENAU K61 RF TL 120/70/R10 54M su kupovane z inzeratu ale su jak nove skoro vobec na nich nebolo jazdene len par kilometrov ale nejde mi do hlavy preco je ta mishcelin sirka 120 uzsia nez ta heidenau je to tiez sirka 120 a ta je omnoho sirsia moze to tak byt?? A nebude to vadit ked je sirka ina jak maju byt original?
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 28 říj 2010, 22:52

ta pneu musí splňovat parametr 120/**-10 ....120..šířka pneu-musí být stejná, **je výška profilu kterou si zvol aby byla 90-pneu bude vyšší a to se u tak malých kol hodí a 10 jsou palce který musí taky zůstat stejný..nekupupoval bych nic z inzerátu stejěn skoro nic neušetříš. Podívej se tady do topicu Jaké vybrat pneumatiky a uděláš si jasno

EDiT : jo tak ty je máš už koupený no tak šířka je jiná protože jedna je přední(ta užší s drážkou uprostřed) a ta druhá by měla být zadní bez drážky většinou a širší
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 29 říj 2010, 19:06

Daniel: mrkni do velkýho techničáku ať máš jasno :-) já to tam teda mám napsaný. Ale faktem zůstává že v zadu je povětšinou širčí pneu a při záměně skůtr nemusí sedět na silnici a ani moc dobře na pbeu na ráfku, a taky ti neprojde regulérní technickou. Ale pokud ovšem preferuješ špetku ,,punku,, zas tak moc bych si stím hlavu nedělal. Hoď se naký fotky ať se kochnem,slintnem...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 30 říj 2010, 13:11

V techničaku mam predpísane do predu 110/80 10 a do zadu 130/70 10 ale technickú kontrolu mam až za 2 roky teraz co bude sezona 2011 tak tu na nich odjazdim a potom už kupim predpisane . tieto 120/70 10 a 120/70 10 som kupoval už len koli tomu že som ich zohnal skoro nové za dost nízku cenu jak stoja v obchodoch. Vprilohe posielam foto skutra ale ešte so starymi pneumatikami.

edit:
Jak ste si všimli na obrázku palubnej dosky tak mam odpáleny budik teploty a nefunguje mi ani ukazovatel paliva a ani ukazovatel tvrdosti zadneho tlmica ale všetko ostatne je funkčne ale budik na palivo a tlmič je vporiadku len mi to nekazuje namate nahodou niekdo elektrickú schemu?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Daniel dne 11 úno 2012, 11:58, celkově upraveno 3
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod _Tom_ » 30 říj 2010, 13:52

to nastavení tlumičů na palubce je zajímavé. jak to funguje? co to vlastně zobrazuje?
Galerie fotek | Profil motorkáři.cz
nyní: Honda Vision 110 - najeto 7 000km | Honda NC750X - najeto 21 000km

dříve: Honda SH300 - najeto 41 000km | Honda PS125 - najeto 22 000km
Uživatelský avatar
_Tom_

Moderátor
 
Reputace: 98
Příspěvky: 3946
Registrován: 04 kvě 2009, 14:49
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 30 říj 2010, 14:31

Toto nastavenie zadneho tlmiča funguje tak že ked ide na skutri len jedna ososba tak sa prepinač ktorym sa to riadi ztiskne do lava chvilu sa to musi podrzat a na tej palubnej doske ukazuje ta ručička stav zadneho tlmiča v jakom je štadiu ked sa ručička zastavi pri jednej osobe tak znamena to že je pružina tlmiča našponovana (natiahnuta) vtedy je zmäkčena a može viac pružit .Ked idu na skutri 2 osoby tak sa tlačitko stiskne do prava a podrži až dovtedy dokym ručička nestupne na ukazovadle k 2 osobam v tedy nam to signalizuje ze pružina zadného tlmiča klesla dole a stvrdla prisposobila sa pre 2 osoby. Cele to funguje na princípe hydrauliky.
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 31 říj 2010, 17:28

Nazdar daniel,jak se tak kochám tvejma fotkama,tak zjištuju,že máš stejnou barvu jako já.Elektrické schéma mám v manuálu,zkusím ho zítra ofotit a dám sem fotky.Snad ti to pomůže.S tím karbecem je problém v tom,že je starej a vyšlehanej,náhradní díly na něj se velmi špatně seženou.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Daniel » 31 říj 2010, 21:35

nazdar no ked sa ti to podari prefotit tak budem moc vdačny lebo hlavne to ukazovanie paliva mi tam dost chýba už som sa to aj pokušal opravovat ale bezvýsledne tak keby bola ta schéma tak budem rad. A ten karburátor on je ešte dosť zachovali aj vnutro a aj vonkajšok a aj plavak všetko vypadá ok len jak som zistil tak na ihlovom ventile co uzatvára benzin ma byt na konci na tej špičke taka gumička a ta už tam neni tak to bude asi ten problem že ten benzin neuzavre ale našťastie mám možnosť z jedneho obchodu ten ihlovy ventil aj stu gumičku kúpit tak ho tam kúpim a uvidim či to pomôže.
Uživatelský avatar
Daniel

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 25
Registrován: 02 říj 2010, 20:24
Bydliště: Piešťany
Skútr / moto: Piaggio Hexagon 125 X 2T

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 01 lis 2010, 16:40

Tak,tady to máš,snad ti to pomůže 8)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 01 lis 2010, 18:26

942004: pěkný špagethy , ten kdo se vtom vyzná musí bejt machr :D
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků

cron