od sedli » 13 zář 2010, 18:18
"číslo" Ten blatník je na 4T z 250ccm takže uplně jinak tvarovaný kvůli filtru-nešel by tam už jsem to zjišťoval dvakrát. Jinak to olejový čerpadlo beru jakmile dostanu ven to starý a uvidím co je tam špatně-dnes jsem se o to zase pokoušel a ty šrouby jsou tam snad navařený.Chce to asi i novej řemen, je trochu jetej, ale to uvidím. Jinak rovnou kupim podložku pro startování protože je zase v čudu, dělaj to snad z hliníku..taky přední destičky nový..chcu to dám aspoň minimálně do pucu, v neděli se chystáme do Jižních čech po pohraničí na 450 km takže se bojím aby to dojelo...
19.9. edit:
Dnes celodenní výlet a já jel na hexagonu. Předtím jsem koupil KONEČNĚ novou baterii a řemen, takže konec nakopávání, točí to jako kráva. Za dnešek ujeto 380 km a hexik neměl jedinej problém,prům.rychlost okolo 80km/h ale i kochačka pomaleji. Spotřeba 3,8l / 100 km s docela nízkou teplotou motoru 45°C - v Jižních Čechách bylo tak nějak chladněji..ale moje původní obavy se nenaplnili, ujel to jak nic. Na příští sezónu objednám na obě kola pár stránek z5 probíraný pneumatiky a bude to.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 črc 2013, 18:16, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125