Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 13 zář 2010, 16:59

Hele Nevíš,proč si ten blatník nekoupíš ve scootlandu. :!: Mají ho tam za 150,- :!: :!: :!:Mají tam i olejové čerpadlo za 600,-mrkni na to :wink: Jinak gratulace k tvým narozkám :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 13 zář 2010, 18:18

"číslo" Ten blatník je na 4T z 250ccm takže uplně jinak tvarovaný kvůli filtru-nešel by tam už jsem to zjišťoval dvakrát. Jinak to olejový čerpadlo beru jakmile dostanu ven to starý a uvidím co je tam špatně-dnes jsem se o to zase pokoušel a ty šrouby jsou tam snad navařený.Chce to asi i novej řemen, je trochu jetej, ale to uvidím. Jinak rovnou kupim podložku pro startování protože je zase v čudu, dělaj to snad z hliníku..taky přední destičky nový..chcu to dám aspoň minimálně do pucu, v neděli se chystáme do Jižních čech po pohraničí na 450 km takže se bojím aby to dojelo...

19.9. edit:
Dnes celodenní výlet a já jel na hexagonu. Předtím jsem koupil KONEČNĚ novou baterii a řemen, takže konec nakopávání, točí to jako kráva. Za dnešek ujeto 380 km a hexik neměl jedinej problém,prům.rychlost okolo 80km/h ale i kochačka pomaleji. Spotřeba 3,8l / 100 km s docela nízkou teplotou motoru 45°C - v Jižních Čechách bylo tak nějak chladněji..ale moje původní obavy se nenaplnili, ujel to jak nic. Na příští sezónu objednám na obě kola pár stránek z5 probíraný pneumatiky a bude to.
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 črc 2013, 18:16, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 25 zář 2010, 22:45

Teda pánové všechno sem dal do cajku a stejně je vhajzlu guvero v převodovce,takže jí budu rozdělávat potřetí a doufám že naposled ...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 26 zář 2010, 19:52

Ekim tak to musíš vyměnit s tím se nic nevymyslí..to jsem teď dělal na Jawě..

Mě se dnes stal docela Průser...zamykám kufr a vytáhnu jen půlku klíče...zlomil se mi.Asi po 15 letech únava materiálu-byl jsem na něj opatrnej a nespadl mi. Půlka zůstala v kufru takže jsem ho musel rozdělat a pak si hrát s jehlou abych to dostal ven. Náhradní klíček nemám, takže zítra mažu do zámečnictví a budu se modlit...držte palce ať se jim z těch dvou dílků povede správně udělat jeden funkční. rovnou si nechám udělat 2 abych měl rezervní.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:52, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 28 zář 2010, 19:32

nevíš: tak co povedlo se? mělo by ne?...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 28 zář 2010, 19:41

Po půl hodince s jehlama jsem zbytek vydoloval a ve druhým zámečnictví se povedlo..polotovar klíče vzal od Fiatu - prý jsou ty klíče skoro totožný a povedlo se. Jak tam budu mít cestu nechám udělat i rezervní.
Jinak budu kupovat nový přezutí na skútra přední i zadní - je to v topicu o pneumatikách. Tu Mitas s 09 co tam mám teď jsem sjel po pár měsících..takže na nic.
Jinak musím vyřešit zadní brzdu ale nemůžu nikde po Brně sehnat brzdový pakny - našel jsem akorát na Adventure bikeru a to se mi nechce objednávat i s poštou jako jedinou věc. http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... y-rms-0350
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 05 říj 2010, 19:53

Tak co? jezdíme jezdíme ,nebo oprabujem a hrabeme se v tom.
Sem koupil náhradní gufero do převodovky za 216,- ale nak se mi dotoho nechce,když mi jezdí @ek.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 05 říj 2010, 20:19

Jezdíme když to počasí dovolí :-D Do chladiče jsem zase nasadil do půlky hadru a zase se pěkně zahřívá na optimál.teplotu..čekám jak budou skladem pneu ale asi je tam dám až na jaře Ať jsou "čerstvý" .. ale borci myslel jsem že mi poradíte s těma brzdovýma paknama !!! našel jsem je jen na tom adventure bikeru v práglu
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 05 říj 2010, 21:54

nevíš: kolik máš rok výroby? Sice mám pocit že už jsem se k tomu vyjadřoval minule,a to že na scootlandu jsou jen pakny což znamená že to máš starší než 94. nebo se ti v tom někdo hrabal,nebo má někde chybu scootland. Ale myslim že v druhovýrobě toho bude dost stačí když se poptáš po krámech na pakny v rozněrech 110x25 ja čtu na tom obrázku.
http://skutry-levne.cz/malaguti-ciak-10 ... y-rms.html
http://www.olejshop.cz/motocykly/brzdov ... 08-218367/
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 11 říj 2010, 15:41

Ekim : Díky za rady, ve scootlandu právě na e-shopu neměli žádný ty pakny, proto jsem se ptal a naskladní je, takže jak budou tak je beru.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:53, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 12 říj 2010, 13:34

No,no,už su tady :D Jsem pořád zasekanej v práci a u mě vše ok :!: Skůtr šlape jak hodinky,jenom mě vytáčí ta zima,která přišla trochu dost brzo :evil: Chladič jsem taky zacpal,aby se to dřív zahřálo.Ted mám taky těch 70 a jen si pobrukuje.Spotřebu už máš v normálu,za tolik taky jezdím mimo Prahu.Už přemýšlím,co budu přes zimu ,,vyladovat" na motorce,aby mě to čekání na jaro uteklo :roll:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 12 říj 2010, 18:05

Tak to je paráda že nám to fachá.Sem dosmolil převodovku,mimochodem to vypadá že sem tam to gufero nacpal obráceně,hold příště budu chytřejší. V poslední době sem jel několikrát po dálce a už mi tacháč vylítne ai na těch 120 jak za mlada.

Chlapy tohle je pecina http://www.reevu.cz/index.php
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 15 říj 2010, 13:08

Tak to je super vychytávka :idea: Co se týče bezpečnosti,tak je to bezva vynález a vypadá skvěle :!:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 20 říj 2010, 11:10

"číslo" teď jsem si všiml že máš špatně v profilu název..je to hexagon LX a né to co tam máš..jinak je jen GTX-to má Ekim, LXT-ten nejnovější co se dělal...
Já konečně vyměnil ty pakny - pozor měl jsem tam ještě originální Piaggio ! takže vydržely hodně dlouho a kdoví o kolik byl stočenej tachec...teď brzdí zas jak drak a není problém jít do smyku.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:53, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 21 říj 2010, 14:16

Nevíš já mám opravdu typ EX.Je to v techničáku a manuál je taky nadepsanej Hexagon EX .Jo a ještě je to vy ražený na rámu vedle výrobního čísla. :idea: Jinak letos už jsem to zazimoval.Letošní sezona byla krátká a studená.Najel jsem 2000km,tak dohromady už mám 17200km,to je nášup,co :?: Zase to přes zimu celý odstrojím a udělám podplastovou očistu,zkontroluji případné vůle,namažu,vyměním a hurá na další sezonu,která doufám bude teplejší a delší :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron