Mi zas začal ch..... volej u převodovky,sem si říkal že pokaždy když klopim že to jde nak do smiku,no a koukám a vona je v karteru taková malinkatá dirka co vede do prostoru mezi guferou co těsní převodovku a ložisko co vede ke kolu,i v případě že by se jednalo o jaký si druh upozornění :přes gufero se dostal olej je potřeba ho vyměnit ! tak nak nechápu proč by mi ten upozorňovací olej měl kapat na zadní kolo a přispívat tak už špatné stabilitě při projíždění zatáčkou. Díra zalepena dvousložkovim tmelem...
Jo a teť oříšek,když jsem to kupoval tak ve varci byl původní řemen,vzpomínám na něj jako na nejlepší ale bohužel jeho rozměry neznám, ten co jsem vyndal teť při výměně 22,5x845 , ovšem já dostal k náhradním sočástkám 22,5x828,tady
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... on-gtx-250 je zas ten druhej,mě jde o to že když se rozjíždím ale chci jet pomalu začne mi to šílene vybrovat,určitě to není ve spojce,ale v řemenu kterej by podle mě mohl bejt buď o nějakej ten milimetr užší a o nějakej ten ceňták delší,máte někdo zkušenost? už jste někdo zkoušel,experimentoval?
Jo a ještě maličkost ,co má bétz jako todlenc? já vidět poprvý
http://www.youtube.com/watch?v=r4vSXZf5 ... re=relatedpřihazuju návod jak na upgrde motoru co mám já či do hondy cn250,a nebo to čtyrkolky na který to měněj.
http://www.youtube.com/watch?v=qe5OO4CB ... re=channelhttp://www.youtube.com/watch?v=hD4p-UJ1 ... re=channelhttp://www.youtube.com/watch?v=bE-KCAOOO8Aa ještě jak to dává dohromady
Naposledy upravil
KYBLOS dne 28 kvě 2013, 02:48, celkově upraveno 3
Důvod: Úprava neslušných výrazů