Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 24 srp 2010, 20:11

"číslo" tak díky za vyjasnění...jinak tou spojkou jsem myslel variátor, už blbnu..ale asi to nechám v sérii.možná pak jen nový pružinky rovnou s kontrastní pružinou, když už budu nakupovat. Jinak dnes jsem vyhodil koberec(blatníček) a s pájkou na plast udělal plastovej blatníček, kterej by snad měl plnit účel a vydržet.Zároveň jsem umyl podvozek, vyčistil karbec,filtry, namazal přední ložiska zatáčení, snažil jsem se spravit sytič, ale to nechám asi na servis, možná to bude něco jinýho.Kapsle při zahřátí norm.otvírá.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:49, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 28 srp 2010, 11:02

Mi zas začal ch..... volej u převodovky,sem si říkal že pokaždy když klopim že to jde nak do smiku,no a koukám a vona je v karteru taková malinkatá dirka co vede do prostoru mezi guferou co těsní převodovku a ložisko co vede ke kolu,i v případě že by se jednalo o jaký si druh upozornění :přes gufero se dostal olej je potřeba ho vyměnit ! tak nak nechápu proč by mi ten upozorňovací olej měl kapat na zadní kolo a přispívat tak už špatné stabilitě při projíždění zatáčkou. Díra zalepena dvousložkovim tmelem...
Jo a teť oříšek,když jsem to kupoval tak ve varci byl původní řemen,vzpomínám na něj jako na nejlepší ale bohužel jeho rozměry neznám, ten co jsem vyndal teť při výměně 22,5x845 , ovšem já dostal k náhradním sočástkám 22,5x828,tady http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... on-gtx-250 je zas ten druhej,mě jde o to že když se rozjíždím ale chci jet pomalu začne mi to šílene vybrovat,určitě to není ve spojce,ale v řemenu kterej by podle mě mohl bejt buď o nějakej ten milimetr užší a o nějakej ten ceňták delší,máte někdo zkušenost? už jste někdo zkoušel,experimentoval?

Jo a ještě maličkost ,co má bétz jako todlenc? já vidět poprvý http://www.youtube.com/watch?v=r4vSXZf5 ... re=related

přihazuju návod jak na upgrde motoru co mám já či do hondy cn250,a nebo to čtyrkolky na který to měněj.
http://www.youtube.com/watch?v=qe5OO4CB ... re=channel
http://www.youtube.com/watch?v=hD4p-UJ1 ... re=channel

http://www.youtube.com/watch?v=bE-KCAOOO8A
a ještě jak to dává dohromady
Naposledy upravil KYBLOS dne 28 kvě 2013, 02:48, celkově upraveno 3
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 01 zář 2010, 16:11

Tak mě už to zase jede bez problému. Sytiče který jsem tam zkoušel vůbec nepasovaly, takže se dal jinej taky automatickej kterej pasuje..akorát se musely trochu upravit dráty aby to pasovalo a bylo to rozebiratelný. Tahle sranda mě i s prací stála 1700 kč takže docela pecka. Jinak až na to odpojený olejový čerpadlo co netěsnilo(mažu do nádrže) už neberu jako závadu protože jsem si zvykl a možná ho ani v zimě nebudu spravovat..tak doufám že teď zase najedu minimálně 10 000 km než tam bude zase větší problém.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod vodarník » 09 zář 2010, 18:23

Palio píše:Pokud ještě sháníš ten blatníček tak ti můžu dát email na toho chlápka co jsem objednával já díly má prej celýho hexagona na díly a byla s ním rozumná domluva.Jinak pneumatiku jsem měl napodzim kůli totálním sjetí až do defektu .Dal jsem tam stejnej rozměr jako tam byl akorát že jiný dezen (stejný jsem nesehnal)

Chlapi pomožte,potřebuji MOTOR na Piaggio Hexagon 250.Mám v něm díru jako hrom a ještě to před zimou potřebuju.
Poraďte někoho kdo eventuélně má někde motor zašitý.Díík :roll: :cry: :lol: :evil:
vodarník

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2
Registrován: 17 srp 2010, 09:19
Skútr / moto: piaggio,hexagon

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 10 zář 2010, 01:09

Vodárník :No ,a jakej tam máš přesně typ? oni se tam totiž dávaly dva druhy a oba jsou od hondy... a kde že se ti udělala díra?

Sem sjel další gumu,nová je obědnaná,zaplacená na http://www.motorkar.net/heidenau-pneuma ... 70053.html tož jsem zvědavej kdy to dorazí...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 10 zář 2010, 16:59

Proč nekoupíš místo 130/70-11 130/90-11 ? Všichni si stěžujeme jak to má malý kolečka tak aspoň vyber pneu s největší výškou ne?
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 10 zář 2010, 17:20

ukaž mi je :-) já na netu sotva seženu tydle...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 12 zář 2010, 10:48

Ekim,pneu Heidenau jsou dobrý.Měl jsem je na skůtru jako origoš od prodejce a vydržely dlouho.Je to německá značka,žádná čína,tak kvalita zaručena a můžu jen potvrdit :!: Jsou tvrdší,tak jim trvá než se zahřejou,ale o to víc vydrží :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 12 zář 2010, 13:46

...normálně se mi uvolnila matka na kole a je fuč i s ovložkou a běžná matka z hornbachu má jinej stupeň závitu :(
a asi jak se to viklalo tak se mi zdemolovalo těsnění na fucku... achjo to zas bude garda
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 12 zář 2010, 16:13

Tak já budu muset koupit už taky novou pneu, asi zase tu co mě vyjde na 500 i s poštou..vydržela na zadní docela dlouho..nevím kolk jsem na ni najel, ale tipuju tak 10 000 km což je za tu cenu bomba a s tím vzorkem držely jak připečený. http://eshop.mands.cz/index.php/cs/obch ... 9?vmcchk=1
Dnes jsem se pustil do uchycení předního plexi (nemohl jsem ho tam mít protože tam byly zmrvený závity u uchycení 2 šroubů) a po hodince plexi drží bez hnutí a jízda s ním nebe a dudy takže paráda. Jinak nic, stav tacho 27500 km
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:50, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 12 zář 2010, 17:56

Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 12 zář 2010, 20:59

Chceš jít do novýho nebo co? Ale je to IT TP, v českýma tě to vyjde na 12 000 a těm kilometrům se jenom směju :-D to budu mít já za rok a je to z Itálie přímo tam jezdí celej rok takže tak "fér" to podle mě nebude zase
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 12 zář 2010, 21:37

zvláštní je že chce za přihlášení 4ku ,to mi přijde dost
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 13 zář 2010, 13:22

Ekim za ty prachy je ten skůtr dobrej.Když si ho přihlásíš sám,tak tě to vyjde určitě levněji :!:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 13 zář 2010, 15:14

Jinak začínám shánět olejový čerpadlo a půjde to na opravu, už mě to míchání s olejem nebaví.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:51, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků