Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 10 srp 2010, 16:29

Martine,bude to bud na štelování hodin,nebo jsou v tom display ještě nějaký jiný funkce :?: Pomačkej to a uvidíš co se stane :shock: Rozbít to nemůžeš,tak hurá do toho :P
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Martin. » 10 srp 2010, 16:42

Zkoušel jsem to a na nic jsem nepřišel :-( V manuálu o tom není taky ani zmínka...Hrál jsem si s tím dost dlouho a příjde mi to, že je to tam naprosto plonkový.Tak nevím.

Ještě přidávám fotky, tak mrkejte pánové.

http://2i.cz/21224963b0

http://2i.cz/03006b4192

http://2i.cz/12117a5083

http://2i.cz/edee85af7c

http://2i.cz/fcff94be6d
Neberte drogy, nemějte nechráněný sex, nebuďte násilní. Nechte to na mě!
Uživatelský avatar
Martin.

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2010, 15:48
Skútr / moto: Piaggio Hexagon GTX180

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 11 srp 2010, 01:46

Martin.: pěknej mazel,uplnej páv, to se musí nechat,hlvně ty ocelový výstuhy a plexi přes brzdy to je materiál
Ty čudlíky používám dnes a denně ten na levo je na nic a ten na pravo na h...o :-)

Tak mi dneska,respektivě včéra ruplu v ciferníku,a celej karbec jsem vymontoval a naládoval záložní a jak jsem to tam namontoval tak na to tak koukám a říkám si že burián měl pravdu(lidská hloupost je nekonečná) prostě když jsem se v tom před pár měsícema hrabal tak jsem ho špatně namontoval do příruby a teť to bylo očividné ach jo...
Taky sem montnul náhradní brzdu ,pač ta stará měla strženej závit pro zrcátko. A hlaně protože se mi nějak špatně vracela...
A když sem ládoval horní masku,tak zase koukám že byla celou tu dobu špatně montlá a celej ten ocelovej držák na plexi se zdeformoval a no nocoment.
Samozdřejmě starty jdou lepší ale bez pomoci přidání plynu se jí nechce potvoře,zejra uvidim jak jí naroštuju po ránu...

nevíš: tušim že mám docela brutální filtr přímo v nádrži,schválně až budu ve sklepě to vyfotim,a tak si myslim že dodatečnčj bude trochu zbytečnej no..

Ještě dotaz,napadlo vás přidávat nějaké aditiva?u 4taktu, přímo do benálu sem si říkal že by jí třeba po ránu bodlo trochu omaštěnýho mazání na zahřátí a nebo jen tak štamprdli do béňa přidat ale aby se mi to zbytečně neusazovalo...něco jako 1:100 nebo víc, nějakej polosiňťák do dvou taktů,pač kolikrát kolem mě projede něco silnýho a cejtim trochu jinej odér než vydávaj klasický čtyrtakty,nebo jestli je to tím že ty nový mašiny maj 4ventyly na válec a pak to jinak spaluje i koštuje?

edit:
Tak rano startuju,chytne hladce a po 5min chcipne,tak narostuju a chcipne hned,tak na to juknu a ze slepy hadicky z karbanatku si vesele caka drahoceny beno, toz jsem to zas cenznul zpatky a tenhle mi zas chcipne kdyz prijedu zprutka na svetla a zabrzdim, zvyseny otacky ve volnobehu zustaly,ale zas necaka a chytne bez pridani plynu,to je fakt hadanka.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 11 srp 2010, 17:49

Martine,moc pěkný fotky.Vypadá to velmi zachovale.Jaký je to ročník :?:
Ekim,ten karbec budeš muset stejně vymontovat.To vypadá,že ti nedovírá plovák,bude tam bordel,jak nebyla nasazená správně ta příruba. :roll:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 11 srp 2010, 18:20

číslo: jedna technická ,plovák je ta dolní část'?
normálně jsem toy,takhle :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Martin. » 11 srp 2010, 21:49

Číslo: Je to rok 2000 a provoz od 2005, podle předchozího majitele to stálo někde zavřený v garáži a nikdo na tom nejezdil.Původem je to z Německa.Měl jsem kliku, že jsem narazil na takhle zachovalej kousek...
Neberte drogy, nemějte nechráněný sex, nebuďte násilní. Nechte to na mě!
Uživatelský avatar
Martin.

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2010, 15:48
Skútr / moto: Piaggio Hexagon GTX180

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 11 srp 2010, 22:21

Martin : tak gratulace, to ten můj je proti tvýmu šrot, ty chromy teda závidím. Na kolik tě přišel a kolik máš najeto? Jak jsi na tom se spotřebou? Napiš nějaký info nebo zkušenosti, co jsi řešil, jak to jezdí atd atd...někdy si pročti celej topic a o těch našich hračkách budeš vědět uplně všechno ;-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Martin. » 11 srp 2010, 22:57

Vůbec nevíš: No, stál mě 23tis. a má najeto 22tis. km. Jezdí něco kolem 120km/h ve dvou lidech a s tou spotřebou je to něco kolem 3,5 litrů odhadem.Zatím jsem řešil akorát karbec, ten jsem jenom vyčistil, byl zalepenej od toho jak to dlouho stálo.Jinak prošel běžnou údržbou - filtr, olej, svíčka, atd.S těma zkušenostma asi takhle: přesedlal jsem na Hexagonku ze supersportu se 140 koňma, tak je to pro mně jenom takový líbivý přibližovadlo.Ale postupně mu začínám přicházet na chuť.Jízda na něm je celkem relax, když člověk tahá jenom za plyn a neřeší kde ho z toho někdo sestřelí ve 200km/h jako na velký mašině.Musím říct, že ikdyž mám 185cm tak se na něj poskládáme ve dvou úplně v pohodě.Delší cesty přes 150km taky nejsou problémem.Snad jedinou výtku bych směřoval ke kolům, mám tam 11" a občas když je na silnici vyjetá kolej, tak mě to pěkně vodí po silnici sem a tam.Ale je to spíš jenom o zvyku...
Neberte drogy, nemějte nechráněný sex, nebuďte násilní. Nechte to na mě!
Uživatelský avatar
Martin.

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2010, 15:48
Skútr / moto: Piaggio Hexagon GTX180

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 11 srp 2010, 23:52

Martin: to řízení je u hexíků už takové,je to z jedno posledních témat co jsem nahodil,ona ta jedno vidle neni uplně idealní záležitos,prostě to vypadá zajímavě a originálně ale prakticky je to tak trochu out,na druhou stranu musim říct že jsem kolikrát najel do kdejakýho výmolu a řídítka se mi rozletěly jako blázen ale pokaždý sem to ustál.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 11 srp 2010, 23:54

Tak to máš pěknou spotřebu, skoro stejnou jako já, já jezdím za 3,5 po městě a mimo za 3 ...o těch kolech mi povídej, na našem starším modelu jsou 10ky a s těma mám ve městě co dělat. Jinak podle fotek u toho chladiče ty klapky kovový jsou posuvný na zadělání nebo otevření přísunu vzduchu do chladiče? Jinak maximálka pěkná, já mám jen 125 ccm takže porovnání nic moc, dám 110, ale jezdím max. 80. Jinak myslíš že to od roku 2000 najelo fakt jen tak málo km a někde to jen stálo? I když podle těch fotek to fakt vypadá jako by sjel z pásu. Fakt závidím, todle je vážně krasavec..ten můj je dodřenej a už ty škrábance pomalu ani neřeším.

EDIT : Ekim : Buď to chce vyměnit ty ložiska nebo to dlěá pneumatika, která to už má za sebou(ty vibrace) já na ní mám úplný boule jak je popraskaný vnitřní vinutí pneu, ale novou kupovat nebudu, protože bych ji po městě v těch ďourách stejně zase po pák tisíc km dodělal
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:47, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Martin. » 12 srp 2010, 00:25

Ohledně těch dílů jsem se ještě po ničem nepídil, takže zatím v tomhle mám mezeru.Když na něco narazím, tak dám vědět.Ty klapky jsou posuvný, zavřeš tím přívod vzduchu k chladiči (pro rychlejší ohřátí motoru).Podle toho co mi říkal předchozí majitel, tak si to někdo koupil a nechal ho stát.Je úplně netknutej, takže soudím že ty kilometry natočený na tachometru jsou pravdivý.Motor má ještě origo nálepky s varováním a leskne se jako psí kulky.Pátral jsem třeba po vyměněnejch šroubcích někde po motorce a čemkoliv co by napovídalo tomu, že tam někdo cokoliv dělal nebo měnil a nic jsem nenašel.Všechno vypadá origo, za což jsem rád :-)
Neberte drogy, nemějte nechráněný sex, nebuďte násilní. Nechte to na mě!
Uživatelský avatar
Martin.

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2010, 15:48
Skútr / moto: Piaggio Hexagon GTX180

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 12 srp 2010, 16:14

Toz jsem dneska zjistil,ze mi to ten olej zere daleko min nez pred opravou,takze uspech.
Jenze rano sem to napalil do hajtry s 80ti letym detkem, proste se rozjel,ja taky , vterinu se ohlidnu ze z leva nic a ten deb.... to zatip,takze pod svetlem mam diru,a vohlou vidly,tu mam nastesti nahradni, noale bude to fuska to dat dohromady :-(
Naposledy upravil KYBLOS dne 25 bře 2013, 16:51, celkově upraveno 1
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 12 srp 2010, 17:05

Ekim,ano,plovák je dole.Ty máš ale smůlu,opravit a narazit... :twisted:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 13 srp 2010, 02:21

Pred chvili jsem zjistil ze mi ho nekdo slohnul ...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Martin. » 13 srp 2010, 03:07

Ekim: Tak to je dobře v prdeli.Teď hlídej net, jestli se třeba někde náhodou neukáže, že někdo prodává na Hexagonku díly.Těhle skůtrů tady moc není, takže si myslím že nejde jentak ho přehlídnout.Držím palce a doufám že se ti brzy vrátí :wink:
Neberte drogy, nemějte nechráněný sex, nebuďte násilní. Nechte to na mě!
Uživatelský avatar
Martin.

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2010, 15:48
Skútr / moto: Piaggio Hexagon GTX180

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků