Martin.: pěknej mazel,uplnej páv, to se musí nechat,hlvně ty ocelový výstuhy a plexi přes brzdy to je materiál
Ty čudlíky používám dnes a denně ten na levo je na nic a ten na pravo na h...o
Tak mi dneska,respektivě včéra ruplu v ciferníku,a celej karbec jsem vymontoval a naládoval záložní a jak jsem to tam namontoval tak na to tak koukám a říkám si že burián měl pravdu(lidská hloupost je nekonečná) prostě když jsem se v tom před pár měsícema hrabal tak jsem ho špatně namontoval do příruby a teť to bylo očividné ach jo...
Taky sem montnul náhradní brzdu ,pač ta stará měla strženej závit pro zrcátko. A hlaně protože se mi nějak špatně vracela...
A když sem ládoval horní masku,tak zase koukám že byla celou tu dobu špatně montlá a celej ten ocelovej držák na plexi se zdeformoval a no nocoment.
Samozdřejmě starty jdou lepší ale bez pomoci přidání plynu se jí nechce potvoře,zejra uvidim jak jí naroštuju po ránu...
nevíš: tušim že mám docela brutální filtr přímo v nádrži,schválně až budu ve sklepě to vyfotim,a tak si myslim že dodatečnčj bude trochu zbytečnej no..
Ještě dotaz,napadlo vás přidávat nějaké aditiva?u 4taktu, přímo do benálu sem si říkal že by jí třeba po ránu bodlo trochu omaštěnýho mazání na zahřátí a nebo jen tak štamprdli do béňa přidat ale aby se mi to zbytečně neusazovalo...něco jako 1:100 nebo víc, nějakej polosiňťák do dvou taktů,pač kolikrát kolem mě projede něco silnýho a cejtim trochu jinej odér než vydávaj klasický čtyrtakty,nebo jestli je to tím že ty nový mašiny maj 4ventyly na válec a pak to jinak spaluje i koštuje?
edit:
Tak rano startuju,chytne hladce a po 5min chcipne,tak narostuju a chcipne hned,tak na to juknu a ze slepy hadicky z karbanatku si vesele caka drahoceny beno, toz jsem to zas cenznul zpatky a tenhle mi zas chcipne kdyz prijedu zprutka na svetla a zabrzdim, zvyseny otacky ve volnobehu zustaly,ale zas necaka a chytne bez pridani plynu,to je fakt hadanka.