Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 02 srp 2010, 00:13

Toš si řikám,majku utáhni to třeba to pak bude těsnit,tak joo majk jde na to s trubkáčem utahuje kousek po kousku a rup ho zmr..... Tak majk vyšrouboval všechny ostatní a sundal víko,a kouká těsnění naký vystřihovánky bo co gumový s deklem na tvarohový šátečky,achjo si řikám už nikdy více do servisu,zalomenej šroubek kupodivu opustil zavit bez většího násilí což mě vradilo normální dech, v pondělý vobědnám těsnění u hondy a snad bude do pátku namontovaný a tím bych měl to uchcávání z krku.
Pak už zbejvá jen ty starty a ty starty,to je sitič,stačí ho obědnat a pak jenom zaplatit 16 stovek :-( .....

Ty sailenty ?dva mám přímo v držáku motoru z venčí nejsou vidět ale sou tam :-) a pak je ten jak oněm píšeš. O více jich nevím.

Hele vona ta vidle byla taková už od začátku,jenže já teť v poslední době jezdim na hondičce @ a ta má klasickou vidly a ta stabilita je uplně jinde.Povozek je celkem tvrdčí a nerovnosti jsou cítit daleko víc ale jízda přes nerovné okraje jako koleje od tram nebo v asvaltu od aut daleko stabylnější. Dižto hexík ten si tak plave a nerovnost není tolik cítit ale jak dojde na vyjetý koleje v asvaltu nebo klasický od tram celkem dost to plave.
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 10:52, celkově upraveno 1
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 05 srp 2010, 15:36

Tak hlásím že po natankování Natural 98 zmizely ranní problémy se startováním za studena, chod motoru je pravidelnější, klidnější, plynulejší a zmizelo občasné klepání. Výkonově asi stejné, nejezdím na max,takže nepoznám. Jaký to bude mít vlvi na spotřebu teprve zjišťuju, ale už vím že budu jezdit jedině na 98. Jediný - je vyšší cena než natural 95,ale já si myslím že by se to mělo tomu motoru dopřát. Natankoval jsem do prázdné nádrže a hned jsem cítil rozdíl.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 05 srp 2010, 20:52

nevíš: mi hlava nebere ,že by lepší benál odstranil takovej problém? je fakt že čím vyšší oktanové číslo tím má palivo vyšší výhřevnost (na vyvišené víšině byl vysoký vyvikuk)...pardon,tedy mototr se ti dříve zahřeje. Jednu dobu jsem též zakoušel i tu 100oktanovou pecku co maj na některej benzinách a zaznamenal jsem i zvíšení maximálky,je jen otázkou ,jak moc se drtěj vnitřnosti.

Olejová nadrž s novým těsněním teče přesně v místu sváru,tak jsem vzal dvousložkovej tmel a vypadá to že to snad i přestalo,ale nakonec se též ukázalo že rosí těňo pod válem a to je na mě zatím moc velká oprava abych do toho šel.
Přihodil jsem též lanko náhonu,schválně jak dlouho vydží ,to poslední fachalo cca 6tis.km a instalace docela porod. Později se pochlubím spotřebou....

Celkově vzato jsem to dal po dlouhý době celkem do kupy....
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 06 srp 2010, 22:15

Ekim,super práce a at to drží pohromadě co nejdýl :D
Nevíš-ty silentbloky tam jsou čtyři.Na každě straně té tyčky jak popisuješ a ještě na jedné.S tím benálem je to zajímavý,ale asi máš mlsnou ,,hexinu" :mrgreen:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Martin. » 07 srp 2010, 09:22

Ahoj, našel jsem manuál na netu.Třeba někomu pomůže....

http://home.arcor.de/hexagonrider/bdan/bdan150.pdf
Neberte drogy, nemějte nechráněný sex, nebuďte násilní. Nechte to na mě!
Uživatelský avatar
Martin.

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2010, 15:48
Skútr / moto: Piaggio Hexagon GTX180

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 08 srp 2010, 14:03

Martin: no tě vítám mezi hexinama :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Martin. » 08 srp 2010, 14:09

Díky za uvítání ;-)
Uživatelský avatar
Martin.

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2010, 15:48
Skútr / moto: Piaggio Hexagon GTX180

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 09 srp 2010, 11:11

Hurááá :lol: už jsme tu čtyři :!:
Tak tě taky vítám a poděl se o zkušenosti.
Naposledy upravil 942004 dne 11 srp 2010, 17:51, celkově upraveno 1
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 09 srp 2010, 20:21

Heleďte kluci,co myslíte může změna kvality oleje změnit chod motoru? původně jsem lil jak do hexiny tak do @ plnou sintetiku 10w40 a teť leju polosiňták,pač mi to ten olej dost žere a vobojí je honda,@ jede uplně v pohodě ale hexík startuje ještě o něco hůř ale to by až tak nevadilo,ve volnoběhu má najednou zvíšený otáčky takže má nutkání na místě zabírat,zkusil jem snížit volnoběh ale když když jedu a zastavím tak mi chcípne,tak sem je zase zvíšil ale je cejtit že když zastavím,motor má nízké otáčka a během 5-10 vteřin zas nabírá až začne spínat spojka. Je mi teda záhadou co to je,no hlava mi to nebere. Nebo žeby jen další shoda špatnejch náhod a s olejem to nemá nic společného?
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 09 srp 2010, 21:40

Hele Ekim,na to,co popisuješ olej vliv mít nemůže :!: Bohužel tam máš asi nějakej jinej problém :?: Podle toho chcípání to vypadá na bordel v karbecu,zkus ho jen vyčistit,nebo tam máš nějaký palivový filtr?Když jo,tak ho vyměn.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 09 srp 2010, 21:46

Jestli to má vliv nebo ne nevím...každopádně já teď koupil už polosyntetiku místo plné a problémy se startováním právě zmizely po vyčištění svíčky od karbonu--tu PLNOU sytnetiku to fakt chlapi nespálí - my nemáme vysokootáčkovej motor jako 50 ccm skútry nějaký laděný..ještě mi to sám potvrzoval prodejce že to jen zasere motor a výfuk, tak neblbněte, stačí že jsem na to nějaký tisíce jezdil já!. Jinak komplet jsem rozdělal světlo a konečně! mi to svítí na silnici a neoslňuju už letadla :-)
Řikám..N98+http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=437 tento levnej olej a motor si přede jak za mlada
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 09 srp 2010, 23:17

číslo:Tak leju tam todle http://www.webareal.cz/auto-oleje/eshop/14/0/5/69 místo tohodle http://www.scootland.cz/zbozi/repsol-ol ... -10w40-1l/
a máš recht ono to začalo hned den po zkoušce na dálnici,takže je dost možný že se něco proskákalo do karbece,mimochodem 110km/h víc ani ťuk . Zkusim vyčistit karboše (pač jestli že se nedovírá klapka mohlo by to způsobovat ty zvíšené otáčky)a možná jestli to není svíčkou ,ovšem nevim jak poznat jestli je svíčka porouchaná,mám za to že buď funguje nebo ne,ne? palivovej filtr ? možná bude jednodušší když si ho tam jednoduše doinstaluju nežli ho budu hledat :D .

nevíš:nerad bych se tě dotkl ale mám pocit že zase srovnáváš 4takt s dvoutaktem to je jedna věc. Samozdřejmě do tej mej padiny leju taky plnou sintetiku a už vím že je to špatně
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 10 srp 2010, 10:53

Tak podle toho manuálu kterýmu vůbe nerozumím protože je v němčině jsem ale poznal že to má max.107Km/h, což asi odpovídá..Jinak s tím olejem máš pravdu, myslel jsem to na 2T, pro tebe to bude asi jiný. Podle svíčky poznáš hodně, najdi si to na netu je toho spousta - podle barvy to poznáš, jestli je to bohatý, chudý nebo jestli se ti usazuje bordel na ní. Jinak kup jako já filtr klasickej benzínovej, švihni před karbec a máš klid
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Martin. » 10 srp 2010, 15:33

Ahoj, můžete mi někdo poradit k čemu slouží na přístrojovce tohle?

http://2i.cz/0889f2d80b
Uživatelský avatar
Martin.

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 06 srp 2010, 15:48
Skútr / moto: Piaggio Hexagon GTX180

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 10 srp 2010, 16:05

Nemáš to v tom manuálu? Já i číslo máme model z roku 96 kde hodiny ještě nejsou, takže neporadim, jestli to má Ekim nevím..ale nenajdeš to v tom manuálu?
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků