Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 13 črc 2010, 15:52

Tak po zajetí jsem se rozhodl pro menší testík jak je na tom spotřeba...nabral jsem plnou a během měření jsem jezdil mimo město na výlety a to max. 60 Km/h; občas v nějakých úsecích jsem zrychlil i na 90 - abych nezdržoval provoz. Na nádrž jsem najel 280 Km a spotřeba tedy vychází na 3,1 L/100Km což mě docela potěšilo. Ale jezdil jsem jak číslo jednou napsal takovej eco-maraton samýma vesničkama a pořád sám. Ve městě to bude určitě mnohem víc zase přes 4, ale takhle jak jsem jezdil teď jezdím podobně když se jedu jen tak projet, takže supr :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 18 črc 2010, 18:04

Nazdárek klucí :D už jsem zase tady :!: Byl jsem na dovolené,trochu se poválet u moříčka,a koukám,slušně jste s tím tady pohnuly. Nevíš-gratuluju k zprovoznění hexíka a přeju mnoho km bez závad :!: Ekim-to ložisko budeš muset vylisovat ven,nebo vyrazit kladivem z druhé strany,přes dřevěný kolík.
Pěkně jste se pustili do ůdržby,tak hlavně pevný nervy :shock:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 19 črc 2010, 00:14

No já už neudržuju ale jen jezdím..sice to po ránu trvá než nastartuje a udrží otáčky, ale to je tak všechno..
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:42, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 19 črc 2010, 00:34

Kucí jestli máte icq hoďte mi ho do pošty,chystám se tu trochu do budoucna promazat obsah a vzhledem že noví hexáci nepřichází uděláme si to trochu privátnější a zde necháme jen tématické záležitosti,co vy na to?
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 19 črc 2010, 11:40

Ekim : s tím souhlasím, všude sou tu žvásty...ale pravda, kde si to jinak máme napsat hromadně pro všechny? CHtělo by to založit ještě jeden topic do té kategorie diskuze a tam můžem kecat celý roky :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 19 črc 2010, 12:42

nevis: to furt neni ono,nekdy se hodi rychla rada a to zmena tady na foru nepomuze,leda po razantni uprave systemu ktereho se tu jen tak nedockame.
Cislo: ty vado moore,a kde presne? A na skutru?
Tu prevodovku jsem rozmontoval a loziska ve viku vymenil, za neorigo ale obe dohromady staly 3centa,coz je proti origo min 3krat 4krat levnejsi. Karteru zbyly tri dalsi ,to co je na osu kola a prevodu je redy ale to co je ke spojce uz ma vakly a je otlaceny od tej osi,tak to vyndat nejde,dokonce jsem na to koupil primo naradh a ven se mu nechce holt ho tam necham a prsknu k tomu vylisovanou vlozku(krouzek),zkousel jsem to i sestavit a vakluje to opravdu minimalne,ale tahat se s tim po servisech se mi fakt nechce a pacit ho nasilim aby mi vypadl jen stred to taky ne,lozisko z drzaku mi gratis vybusily v atoservisu a uz je tam stary jety ale jeste neco vydrzi.Na prednim kole jsem si vymenil kotouc. A chce to novy desticky. Ve ctvrtek by melo prijit tesneni ,tak to dam dohromady ,olej uz mam taky koupenej a pak se uvidi jestli jsem vetsi machr nez v autorizovanym servisu,samozdrejme to natocim at se pokochate tim semnou. Podarilo se mi sehnat jetej motor za hubicku,tak probehne i vymena varce,spojky, remenu a silent blocku, jestli to dopadne dobre, vrhnu se na na motor,sestavim to z tech dvou a v zime namontuju,pak uz zbejva jen vymenit dva plasty,loziska v rizeni a prepinac svetel,samozdrejme fuck, a jako tresinku na dortu si sezenu diodova svetla aby se mi prestaly deformovat ty pitomy objimky z plastu. Safra kuci ja to snad dam jednou do kupy :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 20 črc 2010, 08:58

Ekim-né,na skůtru jsem nejel,protože bych ne něj nenarval celou rodinu,jinak bych asi jel :D Z tebe se stává domácí kutil a Ferda mravenec,práce všeho druhu :mrgreen: Jen tak dál a po kouskách to složíš zase do ,,původního stavu" :roll:
nevíš-tu spotřebu máš super,jak uvádíš.Ještě vyřeš ten olej a máš to v cajku.To povrzávání při propérování vyřeš prostříkáním WD.Ted,jak je všude hodně prachu se do silentbloků dostane,tak je pořádně prostříkej.Mě to taky začlo dělat,ale po zásahu je klid.Měnit je hned nemusíš,když nemají žádnou vůli. :)
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 20 črc 2010, 22:43

Ekim - hele jenom ti napíšu že ve scootlandu mají na rozprodání jednoho hexagona ze kterýho by jsi koupil celý komplet kola i s disky..a ty disky samostatně myslím mají vystavený i na stránkách..možná by to bylo lepší jak takový složitosti s opravou tohoto, ale je to na tobě.
Číslo : Díky rozvážce jsem najezdil už opravdu dost km a po městě si to vezme 4 a když si jezdím sám mimo město těch 70 km/h tak to bere 3,3 asi, takže nádhera.
Jinak jsem sem ani nepsal že mi to poslední dobou ani za studena nechytalo a směs byla stále pořád bohatá - při skládání toho válce jsem při nasazování vzduchévého filtru na variátor nenasadil šrouby a filtr z toho vyskočil a byl tam volně - tudíž jinej přísun vzduchu atd..po nasazení a upevnění napevno šrouby chytl po noci napoprvé a přede si jako koťátko a už neběží nepravidelně a hlavně při jízdě skoro bezhlučnej a nááádherně a ihned reaguje na plyn..jinak všechno jsem prostříkal WD-40 a taky no-problemo...takže !největší" problém co teď s ním mám je ten ten blatník co asi nikdy neseženu :-D P.S. Dnes jsem z něj vytáhl 110 km/h
Ekime, tobě držím palce
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:43, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 20 črc 2010, 22:49

nevíš: až přijde to těsnění,tak než ho namontuju,tak ho nejdřív vezmu do kina,na véču,a pak rovnou do postele....pač se na něj tááák těšim.

nevis: a ja myslel ze uz jsme to tema ,,nahradnich dilu probraly,, motorove casti mi na 99% nepujdou pac mam proste jinej typ motoru. Jediny co by se mi hodilo byly plasty a koukam ze treba predni kapotu na kterou sem mel zalusk uz nekdo koupil, jako nejspis budu muset nakou casem sehnat abych prosel na technicky ale ta bude az na konci pristiho roku.
Spotreba 3,3 a mesto 4 je good, jestli budes mit cas hod sem fotky varce, treba uz to ma taky zasebou.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 27 črc 2010, 23:47

Ještě bych měl otázku ohledně oleje, to bude spíš pro "čislo" ..koupil jsme zase Repsol 2T syntetico, ale přemýšlím, jestli tam nemá přijít jen polosyntetika, že plnou to nemusí stačit spalovat a bude se zanášet výfuk, válec atd...vím že u 50 ccm se používá polosyntetika právě z tohohle důvodu, tak nemělo by to tak bejt i u našeho? není to v manuálu?
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 28 črc 2010, 19:54

Ano,ano,přesně tak,jak píšeš. Polosyntetika je doporučená i v manuálu :!: Ta plná syntetika tam nezhoří ůplně,protože tam není taková velká teplota.To by jsi tam musel mít závodní vysokootáčkovej válec,kterej pracuje ůplně v jiných teplotách.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 28 črc 2010, 22:47

No právě plná syntetika ti zabrání tomu, aby se ti usazoval karbon ve válci a háže to bordel do výfuku. Ten pak stačí jenom prolít technickým benzínem a všechno je pryč. Já spíš jen přišel na to, že olej Repsol 2T syntético je ve skutečnosti polosyntetika, takže název je nanic.Schválně jsem vydělal svíčku-před použitím repsolu čistá, po 300 km kontrole nános karbonu nebo sazí,takže příště koupím jinou značku-Castrol a jiný typ.Jinak po rychlejší jízdě najeto 240 km a u pumpy jsem tam narval 8.80l, takže to má 9 L nádrž najisto.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:44, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 31 črc 2010, 20:09

Tož zdravím pánové,převodovka hotová. Na fotky jsem se vydláb pač na těsnění sem čekal 20 dní z toho dva tejdny na v motoprestige kde mi zdělyly že jim obědnávka vypadla,nemám jim to za zlé protože jsem u nich před časem obědnal sadu zámků a pak obědnávku zrušil ikdyž už to jelo. Na konec obědnáno v Hondě na motorku Honda cn250 helix ,a za 6dní juchů,honda je nejlepší!! Takže fotky nejsou pač jak to přišlo sem to tam nedočkavě ládnul, kolo netřepe a pomocí dílů za hubici od respekt.fr jsem nainstaloval novej vařec, spojku, řemen a silentblocky držáku motoru kerý už to měly za sebou a chod je přímo máslo žiletkový,z vraku jenž jem chtěl v zimě vyhodit se stala limuzína :-) která jede jako za mlada a jako třešničku na dortu jsem si nechal navařit nový spojky na kryt vejfuku ,ty starý se díky korozi a mému sklonu je vyšroubovat hrubou silou zalomily ,a pak ho nechal na stříbrno nastříkat. No a jak tak na to koukám, tak jsem obědnal ai to nový lanko náhonu ať vim kolik a za kolik jedu.

Ovšem pořád mám dost špatný starty žeby sitič? Dlouho musím točit než chytne a čím je větší zima tím je to horší.
Střílení z vejfuku je pořád stejný maso,ale v zásadě to nejmenší co mě jebe.
Geometrie přední vydlice je prostě na píču,bud vyjebaný ložiska nebo je to tou jednovydlí,tlumičem,vohlý?a nebo z výroby takle špatný. Když pustím řídítka za jizdy v nižší rychlosti cca 30-40 už mají tendenci vrtět což mi na @ nedělá tak si myslim že by to nemělo ani na hexině né, jak se zatáčí vám?jakej máte pocit z tejhle jednovidle nebo jak se tomu říká.

A samozdřejmě protejkání oleje,ale s tím píču udělám žejo když to v motolukách takhle dojebaly.světla mi nejdou přepnout na dálku,el je prostě už v hajzlu prostě jsem vytrhnul dráty v přepínači a dal je tam na fest. Popraskaná přední maska,a blatník od nehody,radši nebudu řešit díly jenž bych musel vyměnit se vyměňuje uplně na hovno a přední maska moc drahá až bude čas koupim jemný pletivo a vohážu to tmelem,se stim srát nebudu a ni náhodou,hlavně aby to prošlo příští rok na STK a j.......
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 17:53, celkově upraveno 1
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod respekt.fr » 31 črc 2010, 21:22

ekime sem rad že jsi spokojenej :)
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 01 srp 2010, 22:47

Ekim : fotky neřeš, to je jedno..hlavně že se ty díly sehnaly,silentblocky hodně udělají, taky se na ně chystám, ale tatím jsem našel jen jeden - na kyvným čepu kterej se hýbe se zadním kolem, variátorem a motorem a odděluje pružením zbytek scoota.Prostě ta mosazná tyč co vede pod válcem.Tam sjem 12 našel ale jinak nic,kolik jich je? Kolik stály? Starty ti může dělat sytič nebo špatnej olej. To střílení z vejfuku bude dělat blbá směs, prostě obětuj nějaký kilo a nech seřídit carb..přední vidlice uplně to stejný co píšeš ty..když na nich mám třeba jen jedu ruku položenou tak absoluně nic, žádnej odpor nebo vibrace..jak je sundám tak se to během chvilky rozklepe a asi by z toho byla nehoda..ťuklou vidlici nemám, tak jedině ložiska, ale zatáčí se nádherně. Žeby špatně vyrobený? asi, nebo je to normální..hold je to kyvná vidlice a ne klasický voči jak na jawě. K těm dalším věcem..no nějak to musíš pořešit, už se to tady řešilo.
Jinak já přesně před měsícem složil válec a od tý doby najeto 3500 km, jen míchám olej+benzín a jedu. Jinak na spotřebu se můžete podívat tady - nemám co dodat, ale spokojenost oproti stavu před tím. http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/392038.html
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků