Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 18 lis 2009, 21:07

Tak to si mě uklidnil že to má bejt syntetiká já si to myslel...dal jsem do plna, tak jsem si to schválně zapsal a jsem zvědav kolik na ten olej najezdím. Takže až budu v koloně cítit místo smogu vůni jarních květin, budu vědět že jsi na blízku ? :-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 20 lis 2009, 20:19

No vzhledem k tomu že jsem to už nakousl,tak pojedu dál ve stejným štýlu. Třeba se někam dostatnem. Očem to mluvím? O běžném používáním a denno denním používání,počínaje benzínem,olejem,filtrama,gumama a konče někdě u likvidaci na šroťáku.
nevím jestli má cenu rozebírat benzín,řek bych že 95kou se nic nezkurví ne? slyšel jsem že pokud se čas odčasu naleje 98 pročistí to motor,zvíší výkon. Dle mého je efekt minimální. Následuje olej dvoutakti ho přilejvaj,čtiřtakti měněj po 10tis. a nebo jednou za rok,jakej olej a kolik už snad všichni víme. Další kapalinou je chladící v tom je též jasno. Následuje filtr,a pneu,brzdové destičky,či kdo má bubny tak pankny snad se tomu tak říká,výměna brzdové kapaliny,výměna řemenu,válečku ve variatoru a časem i variator,výměna oleje v převodovce,erárně žárovky či pojistky.Sem tam prasklá hadička,nefunkční elektronika,oprava motoru,přestavba,tuningi všeho druhu.
Proč to sm píšu? Servisi jsou drahé,proto.
Takže pokud jsem něco z víše uvedených výměn,oprav zapoměl,tak sem s nima.
Pokud už někdo nějakou z těch operací prováděl,a zná nějakou vychytávku kterou práci ulehčí,měl by se pochlubit.Jákákoliv dokumentace,fotky ,videa jsou vítány.
A samozdřemě shopy,bazary ve kterejch se dá koupit kýžený materiál.
Takže zpříspěvkujte to!!! Jde tu téměř o život :D
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 20 lis 2009, 22:37

For Ekim--- já myslím že jsi zapomněl na to nejdůležitější - pěkně ho občas umýt a vyleštit protože zaprášenej skůtr není moc pěknej..:-D Tak já nevím co všecko vypisovat, asi by to bylo na dlouho. jak bude mít někdo nějakej problém, sem s ním, taky to sou docela starý stroje už, můj z roku 96. Tak nějak si říkám že jich po česku fakt moc nejezdí na to jak se to masově vyrábělo asi 7 let...zkusím krátce k těm věcem dnes jsem založil téma protože mě zajímá co všecko je schopnej motor spálit když kolikrát slyšim co kdo nalil do nádrže..:-D Filtry měnim, kupuju ve scootlandu za 170, pneu mám od min.majitele Bridgestone s dezénem ve 100%stavu,brz.destičky jsem si hned po koupi srazil hrany protože pískaly,brzdovku nechám za rok asi na servisu, nerad bych to doj.....,variátor a takový do toho nehodlám zasahovat, válečky měnit zatím nemusím, akcelerace a jízda je v poho a hlavně nechci investovat do scootu zase tolik peněz, přemýšlím že jak budu dělat papíry na auto půjdu i do většího objemu.Takže zatím investuju peníze jen tak, aby to jezdilo a co můžu si dělám doma sám. Včera jsem si vyrobil vnitřní blatník co mi chyběl, tak už nemám zas..... motor od bláta, sundal jsem celej výfuk, protáhl kartáčem(těch sazí bylo dost :-D ) a dal novou vrstvu černýho spreje na krby, dal silnější přední světlo s efektem xenonu, vyčislil karbec a dál fact nevim...furt nějaký malý úpravy...jediná věc co mě štve je ta spotřeba dám těch 220km ale ve městě je to horší...zatím končím čus
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 20:51, celkově upraveno 2
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 01 pro 2009, 08:23

Pánové ,technická. Skútr,normálně startuje ale občas vydá takovej plechovej zvonivej nepěknej zvuk,za jízdy pří akceleraci táhne dobře ale v momentě kdy,jedu z kopce,nebo i na rovině a otáčky v motoru jsou tvořeny sepnutím spojky atd. a setrvačností stroje začne mi to střílet vostrý rány.Při vypnutí motoru vydá také občas nepěkný zvuk stejně jako při startu. Netěsnosti okolo karburátoru či výfuku nejsou, tedy usuzuji že je to už rozvodový řetěz. Co vy na to? Je to vůbec léčitelný?
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 01 pro 2009, 20:44

Někde se to tady myslim probíralo, zkus střílení z výfuku nbo tak. Bude to buď špatná svíčka, tu zkontroluj jako první nebo moc bohatá bo chudá směs. Prvně se podívej na svíčku a jestli je ok tak musíš přenastavit bohatost posunutím jehly v šoupátku do jiné polohy, máš to pospsaný trochu na stránkách scootandu v radách na ladění karburátoru, to bude ono, nebo máš taky třeba jen ucpanej vzduch.filtr nbo tak...já ho po 2 týdnech nastartoval v garáži a šlape...ale vážně uvažuju že ho příští rok prodám a půjdu do něčeho úspornějšího
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 03 pro 2009, 08:43

Čeče ucpanej filtr to nebude ten je tam novej,a do karburátoru se srát nebudu to už bych to mohl rovnou hodit ze skály,totiž za 90%ti všech větších a nákladných oprav je právě moje tzv.ladění na koleni. Ale nakej borec tu má na jiný mašině podobnou záležitost viewtopic.php?f=9&t=2061&p=71785#p71785 tak uvidim jak se stím vyrovná on,a nebo do servisu,jenže ty voe všude taková voblož,prachů a času.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 03 pro 2009, 12:04

Ekim - já myslel že ty se v tom už trochu vyznáš když sem četl že jsi na tom za pár měsíců najel tolik km...já stačil ujet 5000 km.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 15:32, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 04 pro 2009, 00:36

No tak chlapi,jak to tady čtu,ty vaše diskuse,tak tím roštelovaným karbecem ta spotřeba bude určitě.Já jezdím za 3,5l a to se mi zdá na 2takt výborný.Nech si to seřídit někým kdo tomu rozumí :roll:
Ekim-To střílení do laufu může bejt taky v karbecu,ventily,svíčka,dírka v sání,atd :shock: Ale jak se dívám,ty máš 250 :?: To je 2nebo4takt?
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 05 pro 2009, 13:10

Hele máš spotřebu 3.5? To je slušný,...hele karbec se prej šteluje 2 šroubky, jedním volnoběh,to je ten co je vyvedenej na boku airboxu a ten druhej je kde? Dnes sem to měl celý rozdělaný protože sem měl jeden problém viz.téma karburátor ale jinej štelovací šroubek jsem nenašel. Jen jeden uplně naspod rakbecu, ale ten nešel ani povilit ani dotáhnout...
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 15:32, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 05 pro 2009, 14:05

942004: T je 4takt. 12,8 kw ,plnej názef je :Piaggio Hexagon GTX 250 super,nikdy sem se nedozvěděl o kolik se liší modely 250,250GT,250 GTX,250 GTX super. Puvodně jsem měl na výběr bud o 1kw slapší 180 2T nebo todle,plasty a část elektřiny je shoná,motor je honda patřící původně skůtru Honda CN 250,stroje oblíbené předeším v zemí vycházejícíhoo slunce,tak i v americe http://www.italiansoflondon.com/images/ ... /24/24.jpg http://www.totalmotorcycle.com/photos/2 ... Helixa.jpg
vůbec nevíš :Jo,vyznám. 90% oprav které byly jsem zavinil já a to díky mé schopnosti,,to je v klidu já to zmáknu sám,,jen tak přihodím cenu oprav cca30tis1servis(destičky,žárvka atd) takže mám tak trochu zafixovaný že je dorý když se něco vysere nechat to bejt jak to je. No čeče spotřebu mám od 3,5 až 4,5 . Co jsem dostal papíry tak jsem jezdil lážoplážo ale řekněme že během tejdne nějakej ten stej semafor a na něm červená a kolona aut ,ti logicky jebne,kolonu předju,jak padne zelená už jsem vo 20metrů za křižovatkou. S tím karbcem ti neporadím ,já se to bojím štelovat protože když se něco pos..... tak bude stát,ani nemám kde takový věci dělat sem se v poslední době několikrát stěhoval a teť prostě neni garáž,zahrada. Prozměnu se mi pos..... uložení zadního kola má vůli,tak buď se povolila ta brutální matka co tam je a nebo jsou v ku.dě ložiska,mimochodem jedno ložisko za 8kyl. Jinak litr za 20ti minutovou práci,je fakt moc ,to si za ty samí prach skočim do jinýho servisu,kde mi ho budou seřizovat celo hodinu :D .
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 00:00, celkově upraveno 1
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 05 pro 2009, 15:58

Ty si dal za servis 30 000 ? Za to by si mohl mít už něco uplně jinýho, ale chápu lásku k tomu stroji.._D Takový věci jako ložiska atd se mě zatím nekurví, mě stačí ty problémy s karbecem :-D ..
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 15:33, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 06 pro 2009, 15:55

Ta nádřž má 8.5l celkově,z toho 2l rezerva :shock: ,tak těch 9l cos tam narval nejvíc,to sedí. :D
2takty mají vždy vyšší spotřebu než 4takty,tak mezi 3.5 a 4.5l je to v pohodě.
Ekim:no to koukám,že je tam motor Honda :idea: a na těch fotkách jsou pěkný obludy :mrgreen:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 06 pro 2009, 16:00

Je to začarovanej kruh...
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 15:34, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 06 pro 2009, 16:09

Ale né,celkově i s tou rezervou 8.5l,to znamená že 6.5l +2l rezerva :!:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 06 pro 2009, 16:13

Jo takhle !!! tak to potom jo...tak to mi vychází spotřeba rovný 4 litry, pokud na 8.5 litrovou nádrž ujedu cca 210 Km..:-D Jinak tvůj scoot je už zazimovanej? Já bych jezdil, ale už 2 den se s hexikem peru v garáži, má nějkaý problémy s karbecem, je tady o tom aji téma karburátor...no mám toho už plný zuby..
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků