Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 02 črc 2010, 08:50

nevíš: to neni nudou,vo prázdninách je obecně málo práce ,tak jsem si říkal že to budu záplatovat zábavičkou žejo, a hraje to fakt libově. Předem varuju že nejsem zrovna kameraman. http://www.youtube.com/watch?v=bJQqYRN_aLI a http://www.youtube.com/watch?v=A2T4d8YP8bc . Posuďte samy,cena zesíku,bedýnek a bluetohu abych to mohl nakládat z mobilu cca 1550,-
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 02 črc 2010, 21:28

Tak hoši jsem zase mezi živejma !!
Borci ze scootlandu dodali kroužky rychle teď, což je super...
Chlazení už funguje no-problemo, začal jsem hned zajíždět a mám za sebou 150 km, jel jsem maximální rychlostí 50Km/h a dalších 150 aspoň stejně pojedu vesničkama, sice mi to trvalo 2,5 hodiny, ale jak se říká jaký si to zajedeš takový to máš, takže si dám záležet..chladič jsem zčásti zakryl prodyšnou hadrou takovou spešl, motor se hned ohřeje na teplotu okolo 60°C, když jsem stál a zahříval tak i na 80 a větráček to jistil....i studené to chytne na ťuknutí, takže já jsem šťastnej. Elektrika taky funguje, regulátor OK, borci ve scootlandu měli toho hexika, tak jsem si z něho koupil takovej nosič.
Ekim : Slušná výbavička, ale já jsem rád za ten úložnej prostor na věci, ale máš to dobře udělaný
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:38, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 02 črc 2010, 23:25

NEVÍŠ: blahopřeju,proti tomu je muj sound ho*no,já už si fakt myslel žes to zabalil a hodil flintu do žita,tak ty vole! asi jsi nedělal ňakou tu foto montážní prohlížečku pro nás méně zkušené :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Shawi » 02 črc 2010, 23:57

v.nevíš: gratz a moc :!:
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 03 črc 2010, 00:43

No na ňáký fotky nebyl čas...jak byly všechny věci tak to složit nebyl problém, to jsme měli do půl hoďky ten válec a všechno okolo...popravdě mi déle trvalo další den napráskat tam všechny plasty, to byla fakt větší dřina. Shawi : díky ..
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:39, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 03 črc 2010, 11:07

nevis se mas,ja vcera zjistil ze mi zase tece volej z prevodovky,to zas bude boj...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 03 črc 2010, 12:14

Ekim : nespravuj to už sám tak se stav někde v servise domluv se ať se na to podívaj na počkátí to bude nějaká netěsnost...nebo co ty díry na výfuk jak jsi vrtal???
...jinak dneska další "menší" výlet objet Ždánické lesy a po 2 dnech mám na tachometru už 400 km, takže to zajíždění je docela rychlý ;-)

Potřeboval bych vědět poměr olej/benzín jestli 1:33 ; 1:40 nebo 1:50 ..pro vysvětlení-odpojil jsem oil master a míchám teď ručně přímo do nádrže, ale nevím jaký přesně poměr, díky
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:39, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod balcin » 06 črc 2010, 10:59

Do pionyru jsme lili 1:30 sice to kourilo ale vyrobce to tak psal,nekdo daval 1:50 ale to jsem se bal abych to nepridrel.Mozna ti poradi RADY to byl taky takovy strelec na pionyrech.
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Shawi » 06 črc 2010, 11:16

To záleží podle oleje m2t se míchal i 1:25 a plnou syntetiku do motorové pily davám 1:50
Obrázek
Uživatelský avatar
Shawi

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 29 bře 2010, 17:19
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio X9 250evo ´95 + Suzuki GSX 1100F ´93 + ČZ
Tuning / úpravy: zatím netřeba

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 06 črc 2010, 17:03

Podle svíčky je směs celkem ok, od oleje není..radši víc jak míň, zvlášť když se to ještě trochu zajíždí..jinak teď je stav na tacho 750 km a už jsem jel i kilo, ale ještě ne na maximálku.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:40, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 08 črc 2010, 06:59

nevíš:čeče řekl bych že normálně je poměr 1:40 a při zajíždění 1:30. Docela by mě zajímalo kolik po kolika kylometrech je zajeto píšeš že už máš 4kyla za sebou...
no a já to nejspíš budu dělat sám,teče mi to z převodovky,už ani nevím jak to začalo,ale jedno je jasný musim si už koupit jeden z těch vercajků na sundavání variatoru a spojkového zvonu ,totiž tohle http://ekim.rajce.idnes.cz/vercajk/ je sice použitelný na NRGčko ale na hexině si s tim maximálně vyrazim zuby.
Proč to píšu? když vona je ta převodovka celá schovaná za tou spojkou kterou jsem nikdy nesundal,až bude tohle rovnou se mrknu co v tý převodovce dělá ten bordel že se mi klepe celý zadní kolo,vyměnim těsnění,nakouk součástku,a k***a kapat mi převodovej olej nebude pač sem se v pátek z toho blázna málem spadl,a já v tryčku a vtrenýrkách,sem si představil tu bolest ...takže tohle http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-u ... vaci-klic/ a další a držte mi palce...

při zajíždění 1:33 :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 08 črc 2010, 16:01

jj díky už vím taky...jiank si nemysli že já to mám bez problému jako...když vezu spolujezdce tak mi vrže odpružení nehorázně, stojan se mi nedovírá a když poskočím v zatáčce tak klepne o zem a plno dalších takových věcí co neřešim...ale hlavně že to jede ne? Jinak teď je stav tacho 900 km ale víc jak nad kilo se mu nechtělo..
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:40, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 09 črc 2010, 22:28

Tak jsem se dotoho pustil jak se patří od podlahy,na spojku jsem koupil univerzální klič buzzetti,kerej se ukázal jako dobrej pomocník i při sundavání variatoru,ale stejně to byla fuška.
1)Při kontrole variátoru,jsem zjistil že válečky jsou ještě ok ,což jsem nečekal. Ovšem u variatoru si nejsem jistej zdali už není vytlačenej,už na první pohled je jasné že řemen nejde na kraj. http://ekim.rajce.idnes.cz/variator/
2)Pak jsem se vrhnul na tu převodovku,vše jsem celkem snadno rozmontoval,trochu problém dělalo těsnění ktere povolilo alž při použití francouzáku. První poznání bylo že výpusťák se strhlím závitem kterej jsem zalepil nepropouštěl,bylo to gufero ze strany od spojky což mi zas..... celej karter asi si umíte představit jak dobře se to čistí.
3)Furt mi vrtalo hlavou co je stím kolem že to ložisko na něm nesedí.Tak jsem to konečně rozlouskl a tady je výsledek,tohle je sundané kolo http://ekim.rajce.idnes.cz/kolo/#sundane_kolo.JPG a tohle náhradní http://ekim.rajce.idnes.cz/kolo/#nahradni.JPG na první pohled stejný až když jsem na ně dál to ložisko ,tohle je sundané http://ekim.rajce.idnes.cz/kolo/#sundan ... blizka.JPG a tohle náhradní http://ekim.rajce.idnes.cz/kolo/#nahrad ... blizka.JPG a takhle dopadlo ložisko kerý teť nemůžu vytlačit http://ekim.rajce.idnes.cz/Desktop/#DSC01784.JPG pěkný žejo.

1)No a teť se snažim sundat starý těsnění,nový už je na cestě,nejdřív jsem to drtil řezačkou a pak šmirglem ale výsledek nic moc ,nemáte s tím někdo zkušenost jak na to? přece to nenechám jak to je a neprdnu na to nový protože to nejde dolů.
2)apsolutně netuším jak vyndat staré ložisko z držáku kola,taky by se mi hodila nějaká rada jak na to,kladivo už jsem zkoušel,sponku co to má držet jsem vyndal vypadá to že krapet zarezlo.
3.co říkáte na ten vařec?
4.Nevíte kolik patří toho oleje do převodovky?
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 21:21, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 09 črc 2010, 22:48

Tak to s tím variátorem jak máš na fotkách, to mám taky skoro stejný, myslíš že to má takovej vliv? Já tam mám tak max. 1 mm klesnutí najednou...to bude chctí asi novej dílek(někdo tady psal že to nechal přejet na soustruhu a nepomohlo-ještě horší)--tak mě napadá to bude možná důvod proč mi to moc nejede...:-D
Gufero sežeň nový...s tim nic jinýho neuděláš..akorát nevim jak vypadá, jestli půjde sehnat nějakej normalizovanej co bude pasovat nebo přesnej díl...
To ložisko to má asi za sebou...ale nechápu ty fotky - na jednom máš kluzný ložisko, ve kterým je střed v dilataci(házení)-proto se to klepe a na dalším máš klasika valivý s vysypanejma kuličkama...jinak to ložisko tam bude z výroby naražený s přesahem takže kladivem to asi nepude...a jestli je to ještě zarezlý tak teplem ne...to bude chtít nějakým pneumatickým strojem(nevim jak se tomu říká-např.v zámečnických dílnách to je na vyrovnávání kousků plechů - dává to slušný pecky...ale tim se poškodí ten vnitzřek a další ložisko ti tam nebude držet...takže zkus vyhodit jen ten střed a to pouzdro ve kterým je to uložený nepoškodit..s těsněním nepomůžu - hoď foto jak to vypadá - ve spojce sem ještě nebyl kvůli tomu že nemám ty povolováky..ale asi škrabka nebo nůž a trpělivost...2 pivka a půjde to :-D pak nějakým ředidlem nebo tak?
Převodovka - máš tam 2 šrouby - jeden výš, druhej níž...spodním to vypustíš celý, zaděláš a horním naplníš do plna(asi plastovou stříkačkou)..

Dál mi vrže spodek odpružení jak jsem už psal - strašnej zvuk..asi to bude chtít vyměnit silentblok...
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:41, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 10 črc 2010, 14:25

nevíš: podle laického odhadu,ten variator je v pytly pač jsem na NRG koukal že křivky tak nějak postupujou v plynulé křivce a tady už to mám v to horním okraji skoro vodorovné a ty neotřené konce kam už řemen nejde mají cca 8mm a to si myslím že už je fakt hodně.

Gufera do převodovky bezproblémů obědnáno :-)

Aha,no mě trochu fascinuje jak jedna maličkost na kterou v servise nepřišly může znepříjemnit život. Na první a druhé fotce je sundané kolo a náhradní z vraku co leželo ve sklepě ,jen pro ukázku že jsou stejné (koukejte na ráfky,nejlépe na střed který se zdá na první pohled stejný u obou kol,nejde o to že jedno má pneu a druhé ne :-) )a nadalších je ukázáno že to jsou sice stejné ráfky ale jeden je malinko jiný na jednom ložisko sedí a na druhém ne (tohle ložisko je stejné jako to v tom držáku,je původně sudané jako staré na výměnu) a na tý poslední je konečně ložisko v držáku kola kerý nemůžu sundat (jen pro ukázku jak může špatný ráfek odělat ložisko) . Našel jsem i další neschody v designu převodových dílů ale jinak jsou velikostně stejné a nemá cenu to rozebýrat. Fotky a nějaký to vídeo dodám později,nejspíš až přijde těsnění a gufera.
No a jestli se to po smontování bude chovat normálně,tak koupim už jen silentbloky a konečně to nebude takový rodeo.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron