Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 19 kvě 2010, 17:07

:-D Ekim : Ty si za chvilku otevřeš skútr vrakoviště, jak to tak čtu :-) Hoď sem fotku toho mercedesa od hondy, ať víme jak to vypadá...
Jinak co já? To neni jen regulátor napětí...ten jsem dal do kopy, pálilo se to protože se spekly kontakty v konektoru(někde sem to psal)..snad jsem to spravil, uvidí se(nemám baterku teď)..Jinak jsem měl problém, přečti si to výš, nebudu to vypisovat znova co se mi povedlo s ethanolem...a mám to rozložený, válec je venku a už jsou objednaný kroužky a těsnění, ale počkám si na to 3-4 týdny, takže léto se může jít vycpat, já vyjedu v zimě :-D Pak to poskládám, zajedu a uvidí se...jinak Ekime ty těch scootú nakonec budeš mít plnej barák, takže to že to budeš muset zakopat na zahradě bude nakonec pravda :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 19 kvě 2010, 19:35

nevíš: já četl co jsi psal,ethanol má viší oktanové číslo jestli se nepletu a jestli se ti válec nezadřel tak by to mělo bejt eremi ale to je jen můj lajckej názor. Takže zbytečný strach,prostě si měl začít jen u toho regulátoru,a když by ti to pak nejelo,tak šáhnout do motoru,neber si to osobně,kdybych já ti měl vyprávět jaký blbosti jsem na skůtru prováděl a jak se to nevyplatilo,byl bych ten blbější z nás dvou.

A pánové teť se podržte,tak jdu na to stou vrtačkou a chci točit a na šroubu se mi vytočila hlava vrtačky,tak jsem to zklamaně balil jako že potřebuju akušroubovák a ještě ve dveřích se otočim a říkám si ale co tak to ještě jednou a po dvacátý zkusim,no zmačnu start a ta svině začala točit,to mi prostě hlava nebere. Takže budou mokrý naký kontakty a nebo jsem koukal že je ai baterka na kontaktech parádně zoxidovaná,tak na to asi začnu dávat plachtu,nebo naký zaříkavadla woodoo a modlit se nebo co,a soused řiká že by nebylo od věci prostříknout všechny kontakty wdčkem a vytlačit tu vodu jednu oxidující pryč :-) tak až jednou konečně přestane nachvíly ch..... :x tak to udělám,prozkoumám a pořádně to wdčko do ní nastříkám.

A fotky budou časem,ale pro inspiraci http://hyperinzerce.cz/x-cz/inz/2449/24 ... --29-1.jpg
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 19:38, celkově upraveno 1
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 20 kvě 2010, 22:24

Ekim moc gratuluji k zánovnímu přibližovadlu :wink: No vidíš,byly to jen dráty a zase jedeš dál.Hexina je nezničitelná :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 21 kvě 2010, 16:35

Hele uplně jsem se díky té závadě zapomněl zeptat na jednu věc co mě trápila.
Jak se vám zahřívá motor? Mě se to nedaří zahřát, sotva se mi zvedne rafička na teploměru...napadá mě že termostat originální je dělanej do telpých krajů takže u nás se to nezahřeje...jak to máte vy? Napadá mě leda zadělání 2 předních otvorů na sání něčím.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 21 kvě 2010, 17:14

cislo: no vypada to že byl jen špatnej kontakt na baterii, byly cely zeleny ,tak jsem to vzal pilnikem a pohoda jazz,ale jezdit na ni nebudu,ma vetsi spotrebu, a volej dolejvam po 400km 1-2dl,takze ji necham spat a probudim az na skutrsnuru.
Nevis: tak dvoutuc musis zahrat aby jel poradne,hexina kdyz byla nova chytla na tuknuti do cca na 0 stupnich,ale narostoval jsem ji aj pri -7 a tahla dobre i bez zahrati. A driv jsem to moc nedelal ale tet zahrivam,si myslim ze studenej motor nedobre maze a driv to odejde.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 22 kvě 2010, 13:43

Nevíš já mám to samý.Když je venku pod 20stupnů,tak teploměr vyleze na 40a dál ani ránu.Jak se venku oteplí nad 20,rafička letí k 70stupnům.Loni v koloně mě poprvé a naposled sepnul ventilátor chlazení,to měl motor lehce nad 80.Je to dělaný na teplo a né to co je ted právě u nás v republice,podzim,nebo co toje :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 25 kvě 2010, 08:41

motorky.bazos.cz/inzerat/5808328/Piaggio-Hexagon-150.php
Tohle nevypada spatne,mit tech prebytecnejch 22klacku tak do toho jdu.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 25 kvě 2010, 13:46

Ale mě to nevystoupá ani na 40, ale rafička se jen nepatrně zvedne.Něčím top přicpu a uvidí se.
Ekim : Jestli věříš tomu, že to má najeto poctivých 4400Km, tak to ať se mi rozsype hexagon :-D Tam někdo pěkně protočil tachometr...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 25 kvě 2010, 15:36

nevis: a to ti to ukazuje i v lete?
A ano je to podezrele malo najetejch ale ikdyby mel o deset vic,porad v pohode. Pamatuju ze na podzim jezdil jeden kuryr na hexiku 2tucce a mel najeto cca 80tis.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 25 kvě 2010, 15:44

Právě i v létě...povedlo se mi to zahřát hodně jen jednou v zimě když jsem to vytáhl z garáže a protahoval to naplno na chdníku, tak to dost stouplo na 70°C, jinak uplně málo...
Jinak to bude mít spíš o takových 20-40 000 víc nalítanýho, ale to nic stejně neznamená, ten můj taky bude mít dost na účtě popravdě...14 000 je blbost když jsem to kupoval a má to 14 let. Záleží na stavu hlavně...já čekám na ty kroužky a dám to do kopy. Další věc co mě štve je ten regulátor napětí - nedobíjí mi baterku - ani to neukazuje když otočím klíčkem že nedobíjí, takže jsem zvědavej za jízdy jestli se vybije nebo ne.

Borci sháním držák na kufr, kterej se tam klasicky namontuje jako to má "číslo" ;kdyby jste o něčem věděli, tak mi dejte vědět. Nechci to na klasickej kufr-ten prostor stačí. Přemýšlím nad nějakým uchycením ale není jak a kde. Nic tam není, jen samej plast všude a táhnout nějaký uchycení a ničit plasty nebudu v žádným případě.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 29 kvě 2010, 01:33

si připrav keš nebo oslov někoho kdo má naprodej hexíka s držákama jestli ti neprodá jen ty držáky ......http://www.scootland.cz/zbozi/givi-nosi ... n-125-250/

je libo nakej nahradni dil m.otomoto.cz/items/?m=desc&id=M1973678#iItemMenu
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 01 čer 2010, 13:37

je libo náhradní díl? Tak scootland.cz a tam mají plno dílů na hexagona...ale blatníček a ten regulátor napětí je můj :-)
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:34, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 01 čer 2010, 13:43

Jo,taky jsem si všimnul :D Raději si to tam rezervuj,at ti to nikdo nevyfoukne :shock: Jak jsem to viděl,tak jsem si hned vzpomněl na tebe-blatníček,regulátor :!:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 02 čer 2010, 12:41

Tak rezervovat se to asi nedá, jestli bude blatníček sedět na můj model a nebude to z novějšího, tak ho vezmu..JInak čekám na kroužky, pak se to dá do kopy a doufám že se zároveň zlepší počasí..
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:34, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 02 čer 2010, 13:02

uz jen 10dni :-) doufam ze ucast hexaků bude poradna,a ne ze tam prijedu jen ja a cislo...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků