nevíš: jasně že jsem pojízdnej,sezonu jsem započal v listopadu
hned jak mi vrátily noty a už jsem od tý doby najel 7tis...ještě dva a bude to tak daleko jako do japonska,vlasně ještě mám pade NRG na kerim jsem ty dva dal takže už je to jako na druhou stranu zeměkoule:-). Mimochodem na tomhle NRG jsem měnil válec s kroužkama,ložisko pístního čepu,komplet vriator s válečkama i řemenem,kontrastní pružinu,pružinky ve spojce,tlumič zadní a stejně když se to zahřeje tak má vlažný starty.
Noa olej teče a já to dolejvám a on teče a já na to m...m hlavně že jede.
Taky se mi třepe zadní kolo a mám pocit že to je špatnejma ložiskama pač ze strany od vejfuku když sundavám kolo,je tam ložisko co mi montovaly v motolukách a má menší vnitřní průměr ,takže na ose nesedí a na pevno si sedne až po utáhnutí matky,celí se to musí nejdřív vychytat aby bylo nejdřív uplně uprostřed a pak dotáhnout,jenže pokud je to samé ložisko i na druhé straně a je to utažený blbě tak je jasný proč to kvedlá,ale montovat se mi to nechce,pač co kdybych to pak nedal dohromady.
Sound sice šteluju ale habruje mi ten zesík,koupil jsem ho na aukru a je nějak napůl živej napůl mrtvej,takže se totalně
hodí k týhle mašině. Teď musím sehnat naký bedničky/repráčky a pak půjdu do něčeho z obchodu aby to fakalo jak má.
Světla spraveny byly to jen kontakty ale náhodou se dojebaly oba naráz,z čehoš mi spadl kámen ze srdce.Taky se vám to stává? ty plastový objímky se mi pomalu rozpouštěj a žárovky lezou do všech směrů apak to ztácí kontakt,to fakt soudruzi z itálie měly asi kocovinu když to navrhovaly.
Nově mi dnes odešlo lanko náhonu,už asi čtvrtý,tak nevim jestli ho budu vůbec měnit.
14.5. edit:
Tak a je to tady můj hexík zdechnul,včera ráno se ještě párkrát protočil při startu,a pak nic jen ukazatel benzínu a vrkot reléčka u baterie,ani světla nejdou zapnout prostě kapůt,76tis km ujetých,z 90% po praze,když jsem ho kupoval tak měl na tacho 10500km ale známe to,jako by se zrovna dovezené skůtry nestáčely,z toho co slýchávám to dělá každý obchodník se skůtrama,skůtru to nepomůže ale kapsa obchodníka se tak rychleji namastí. Při 35tis. vyskočil ventyl a oprava stála 11tis vrak na náhradní díly,a se servisem a novým řemenem, jsem se vyšplhal na cca 20tis.
Po opravě,jezdila cca dalších 15tis bez problémů až do dne kdy jsem měl v pytli těsnění vejfuku a protože jsem neslyšel vysílačku při práci,cpal jsem tam různej matroš z hliníku,což se ukázalo jako zbytečná stráta času a folie zhliníku se vždy vyfoukala,bohužel při sundavání výfuku jsem zalomil šroub který drži část vífuku,držáku zadní nápravy a motoru a ve finále jsem se to snažil opravit. Po zničení pár vrtáků,vrtačky,uběhlo 10 hodin a výsledek se nedá popsat slovy.
V servisu odvrtáno,celkově hnutá geometrie uchycení cena nak do třech tisíc to bylo. Cca 10tis v pohodě,ovšem jednoho dne takhle zastavim a koukám ,louže voleje pod skůtrem. Byla to protržená vana díky té hnuté geometrii. Opět servis,vana zavařena cena snad 3tis. A pak další a další...
Cca sečteno potrženo, byl to doberej pracant. A možná ho jednou oživím,pokud mi stím někdo píchne ale do servisu už se asi nepodívá.
A co vy pánové,jezdíme jezdíme,všechno eremi?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 01 črc 2013, 18:12, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou