Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 02 kvě 2010, 00:10

No je to ranec ale pokud máš píst v cajku tak kroužy za litr pořád lepší než sada za 3. Ovšem jestli,věříš že je někde seženež nak levnějc tak to je jasný.

jen tak jsem mrknul http://www.piaggiospares.co.uk/spares/p ... PN=VS18264 vypadá to že kroužky sedí na dva další skůtry.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 02 kvě 2010, 10:35

Dik za pomoc borci, budu dělat GO, takže seženu pístní sadu, velikost něco nad 55 mm.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:29, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 02 kvě 2010, 17:07

No a mě v poslední době začalo fakt štvát že musim dolejvat ten olej,tak jsem se byl zeptat kolik by stálo přehodit ten motor,no a ve scootlandu mi řekli že se to takhle nedá moc dobře odhadnout ale že cena by vycházela na cca 5-10tis. noa tak jsem si spočítal kolik by stal olej za 7,5litru a rozhodl jsem že celo vec přelepím syntetickým kovem. Výsledek je že olej si ven cestu sice našel ale unik už není tak markantní.
Zadruhé jsem,nejspíš z přebytku drobného peníze koupil zesík a včéra jsem vypustil první tony,má to pár much a do tuningu to má daleko ale zkoušel jsem to napojit na pořádný bedny,starý ale těch 50 v RMS to má ,vzaly jsme to na louku a byl to parádní masakr,4 hodiny v kuse a i potom jsem nastartoval :-) časem pošlu pár fotek ze skutrsystému
Ovšem když jsem se vracel domů ,koukám a nesvítěj mi zadní světla,brzdovky naštěstí svítěj ale bude to opruz,pač napájení je tam vedeno z jednoho s větla,prostě už předtím jedno přestalo svítit,tak jsem zvědav čím to bude,jako ve dne to vadit nebude ale jak padne noc tak budu pro naše ochránce snadnej terč.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 02 kvě 2010, 19:50

Ekim- z tebe bude DJ skůtr,takovej ještě zaručeně není :D Ten motor chceš jenom vyměnit kus za kus :?: a taková cena za výměnu motoru.Ty seš z Práglu,tak se sejdem a prohodíme to,to zvládnem 8)
Nevíš tu generálku budeš dělat sám,nebo v servisu :?: Dávej průběžně vědět jak pokračuješ,at sme v obraze :lol:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 03 kvě 2010, 07:29

číslo: diž vono to neni tak jednoduchý,já musím nejdřív zjistit jestli ten původní karter obsahuje převody,a vůbec zjistit v jakým je stavu,pak sehnat těsnení pod hlavu a ve finále ložiska pro zadní kolo která tam daly v servisu s větším vnitřním průměrem,nejspíš proto mi to kolo tak lítá. Další věc je technický postup při montování rozvoďáku a všech tětdle věcí,všechno musí sedět přesně jak má žejo. A vzhledem k tomu že náhradní skůtr nejede uplně ideálně do kopce,co bych chtěl od padesátky žejo,tak celá akce započne po koupi nového skůtra a k tomu se nedostanu moc brzy,řekněme za 3měsíce nejdřív,pokud to ovšem hexík nezabalí do tý doby dřív :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 03 kvě 2010, 10:17

Jo,tak ted je mi jasný že to bude hlavolam. :roll:,ale stejně má nabídka platí :wink:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 03 kvě 2010, 15:45

Ekim : tak to mě dostalo, že tam montuješ repráky...ale nemusí to bejt špatný, místo tam na fo fakt je. Určitě sem hoď nějaký fotky, jak to vypadá.
Jinak teda teď to máš pojizdný? Protože já už nevím, jestli ti to jede nebo ne. Doteď jsem si myslel že ti to stojí někde ve sklepě bo co. Ten olej ti teče odněkud z nádobry nebo jak? To musí jít spravit, i plast se dá zalepit pořádně.
"číslo" : Tak generálka to nebude (dočetl jsem se že slovo Go motoru znamená výměnu víc součástí). Nebude to třeba vel. na první výbrus - tzn. 55.2 , ale třeba i větší velikost, třeba 58mm a až bude pístní sada, tak podle té se udělá výbrus. Jinak pak musím koupit taky sadu těsnění, ta vyjde asi na necelých 400kč.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:31, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 04 kvě 2010, 08:32

nevíš to máš velký štěstí,že tě potkala jenom,,malá generálka"po tom,co ti tam děda nalil :cry: Už ho k tomu nepouštěj :!: Až to budeš dávat dohromady,tak dávej bacha at je vše naprosto čistý a bez prachu,prostě jako na operačním sále,at ti to pak šlape jak hodinky :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 04 kvě 2010, 17:39

Nj, byla to chyba nás obou, že jsme to nezkontrolovali.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:31, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 04 kvě 2010, 20:08

nevíš: jasně že jsem pojízdnej,sezonu jsem započal v listopadu :-)hned jak mi vrátily noty a už jsem od tý doby najel 7tis...ještě dva a bude to tak daleko jako do japonska,vlasně ještě mám pade NRG na kerim jsem ty dva dal takže už je to jako na druhou stranu zeměkoule:-). Mimochodem na tomhle NRG jsem měnil válec s kroužkama,ložisko pístního čepu,komplet vriator s válečkama i řemenem,kontrastní pružinu,pružinky ve spojce,tlumič zadní a stejně když se to zahřeje tak má vlažný starty.
Noa olej teče a já to dolejvám a on teče a já na to m...m hlavně že jede.
Taky se mi třepe zadní kolo a mám pocit že to je špatnejma ložiskama pač ze strany od vejfuku když sundavám kolo,je tam ložisko co mi montovaly v motolukách a má menší vnitřní průměr ,takže na ose nesedí a na pevno si sedne až po utáhnutí matky,celí se to musí nejdřív vychytat aby bylo nejdřív uplně uprostřed a pak dotáhnout,jenže pokud je to samé ložisko i na druhé straně a je to utažený blbě tak je jasný proč to kvedlá,ale montovat se mi to nechce,pač co kdybych to pak nedal dohromady.

Sound sice šteluju ale habruje mi ten zesík,koupil jsem ho na aukru a je nějak napůl živej napůl mrtvej,takže se totalně
hodí k týhle mašině. Teď musím sehnat naký bedničky/repráčky a pak půjdu do něčeho z obchodu aby to fakalo jak má.

Světla spraveny byly to jen kontakty ale náhodou se dojebaly oba naráz,z čehoš mi spadl kámen ze srdce.Taky se vám to stává? ty plastový objímky se mi pomalu rozpouštěj a žárovky lezou do všech směrů apak to ztácí kontakt,to fakt soudruzi z itálie měly asi kocovinu když to navrhovaly.

Nově mi dnes odešlo lanko náhonu,už asi čtvrtý,tak nevim jestli ho budu vůbec měnit.

14.5. edit:
Tak a je to tady můj hexík zdechnul,včera ráno se ještě párkrát protočil při startu,a pak nic jen ukazatel benzínu a vrkot reléčka u baterie,ani světla nejdou zapnout prostě kapůt,76tis km ujetých,z 90% po praze,když jsem ho kupoval tak měl na tacho 10500km ale známe to,jako by se zrovna dovezené skůtry nestáčely,z toho co slýchávám to dělá každý obchodník se skůtrama,skůtru to nepomůže ale kapsa obchodníka se tak rychleji namastí. Při 35tis. vyskočil ventyl a oprava stála 11tis vrak na náhradní díly,a se servisem a novým řemenem, jsem se vyšplhal na cca 20tis.
Po opravě,jezdila cca dalších 15tis bez problémů až do dne kdy jsem měl v pytli těsnění vejfuku a protože jsem neslyšel vysílačku při práci,cpal jsem tam různej matroš z hliníku,což se ukázalo jako zbytečná stráta času a folie zhliníku se vždy vyfoukala,bohužel při sundavání výfuku jsem zalomil šroub který drži část vífuku,držáku zadní nápravy a motoru a ve finále jsem se to snažil opravit. Po zničení pár vrtáků,vrtačky,uběhlo 10 hodin a výsledek se nedá popsat slovy.
V servisu odvrtáno,celkově hnutá geometrie uchycení cena nak do třech tisíc to bylo. Cca 10tis v pohodě,ovšem jednoho dne takhle zastavim a koukám ,louže voleje pod skůtrem. Byla to protržená vana díky té hnuté geometrii. Opět servis,vana zavařena cena snad 3tis. A pak další a další...
Cca sečteno potrženo, byl to doberej pracant. A možná ho jednou oživím,pokud mi stím někdo píchne ale do servisu už se asi nepodívá.

A co vy pánové,jezdíme jezdíme,všechno eremi? :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 črc 2013, 18:12, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 14 kvě 2010, 20:07

Jinak najezdil jsi na tom docela dost a kdo ví, kolik už to na tachecu původně mělo než se to přetočilo.
Jinak co s tím zase máš? To může mít několik příčin, bude to blbost nějaká
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:32, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 18 kvě 2010, 12:23

Jak čtu,tak já jsem plně pojízdnej,ale v té zimě a vodě se mi prostě nechce :oops: Já mám rád teploučko a kochání se krajinou a to v týto zimě nejde.
Chlapi,nehažte flintu do žita,je to jenom stroj a ten se může po...t :!: Ekim-to je uctyhodnej počet km.To gratuluju a tomu skůtru taky,protože najet to po Praze,to je výkon :D
Nevíš-prachy vyděláš,složíš a jezdíš,nic složitýho :mrgreen:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 19 kvě 2010, 08:32

Chlapy,dneska to zkusim natocit pomoci upraveny vrtacky pres variator,podle me by to naskocit melo,a jestli jo tak je jasny ze je v cudu startovani,coz upresni diagnozu,drzte mi palecky.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 19 kvě 2010, 10:51

Může bejt utřepanej drát na startéru.Mě se to taky stalo.Stačí vyměnit konektor a vše ok :lol: Startér je ze spodu motorky pod varecem 8)
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 19 kvě 2010, 15:34

No a vzhledem k tomu že jsem tušil už hodně dlouho dopředu že mi ta moje mašinka jednoho dne zdechne a nrgéčko co jsem koupil jako náhradní neni uplně to pravý co bych potřeboval,tak jsem koupil dalšího pomocníka ,,honda@125,,je víborná věc tyhle hondy,tahle má sice najeto přes 80tis. ale jede jak má a spotřeba 3l na 100,naprostá pecina,samozdřejmě s víkonem na hexinu nemá. Bohužel na foru jsem našel klubík o tomhle skútu jen se čtyřma příspěvkama,ale je to stejný jako dylan,sh takže se vetřu :-) k shčkářům...
Ale vás doufám ještě definitivně neopouštím,a číslo s tebou počítám na případnou spolupráci :)
Nevíš: kurňa od zejtřka začíná jaro :-) tak koukej někde splašit těch pár kaček a ať to lítá,a nebo se na novej vál vyprdni a slož to zase spátky diť ti to jelo dobře a jen kvuli regulátoru jsi to ,víš co? a teť ti to? stojí v garáži...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků