Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 22 dub 2010, 16:21

palio:tak to potrebujes prekladatele kterej ti ten navod prelouska,a ten navod se prodava asi za litr. A k tem motorum,jsou dva typy a oba od hondy takze,treba ve scootlandu maj dily presne na ten co nemam ,ale ilustracni foto je moje holka,rozdil se pozna uz od pohledu podle fucku nebo karteru/krytu.

palio:si myslim ze to co potrebujes neni manual jen ,trochu cviceny oko mechanika a par hodin na tom makat,jako desticky,olej,plexi,a fuck na to zadne manual nepotrebujes.

mrkni na ty fotky co sem nahazel do fora,koukej na fuck,a kryt karteru a jestli je stejnej tak to mame stejnej motor.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Palio » 22 dub 2010, 18:09

Tak na překlad mám případně segru ale spíš mi jde o to ,že fotky co tam jsou jsou docela nečitelný.Podívám se na to a dám vědět ted je skútr zastavěnej v garaži a ani se k němu nedostanu .Už mě to štve docela letos jsem se ještě nesvezl normálně jsem měl tak 3000km za sezonu .
Palio

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 30 led 2010, 19:10
Skútr / moto: Piaggio Hexagon GT 250/Peugeot Speedake 50

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 22 dub 2010, 21:09

http://www.easyparts.nl/choosedrawings/ ... 80_2T.html

Tady jsou namalovaný všechny části z hexagona, ale na 125, ten svůj model tam ale určitě taky najdeš, nic jinýho jsem zatím nikde neviděl, tady máš aspoň popisky a namalovaný co a jak..
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:26, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 23 dub 2010, 06:43

http://www.piaggiospares.co.uk/spares/m ... p?modelID=
tohle jsou díly přímo na mojí,phe maj tam fuck za 697£, jestli je £ libra nebo euro tak to je úlet jako hovado.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 23 dub 2010, 09:17

Nevíš-koupě regulátoru tě nemine,holt to bez toho moc nejede.Co máš rozhašenýho se směsí?Ty jsi tam nalil líh s benzínem? Co s tím je,nejede to vůbec,nebo co to dělá :?: :roll:
ekim-to je normální cena,to opravdu stojí tolik pěněz,že by se z toho člověk pos.... :shock:
pálio-až toho skůtra vyhrabeš z té garáže,dej vědět a dáme to dohromady.Jak píše Ekim,k tomu servisu co chceš dělat nepotřebuješ manuál.Zlatý český ručičky to zvládnou :!: Jinak Jičín není zase tak daleko od Prahy,abych se tam nestavil a nedal tu motorku s tebou do kupy,to byl v tom byl čert,aby to nešlo :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 23 dub 2010, 14:39

"číslo" - řeším to na fóru scooter-tuning, tak to napíšu ve stručnosti..strejda měl v garáži kanystřík 5 l s lihem ale myslel že je to benzín, tak mi to dolil za to že jsem mu něco přivezl a hnal jsem se k němu...ale večer zjistil že to byl líh a to já už sem zjistil taky ráno. Domů jsem to dojel na to ale ráno jak to bylo studený to chvilku jelo apak konec...takže komplet vypumpování nádrže, očista hadiček, karbecu atd atd..(zadřený to naštěstí neni a snad ani přidřený- nakopávačka jde nádherně a píst jezdí taky ok-nechce se mi sundávat hlava je tam špatnej přístup, musel bych dávat dolů krabici na AKU a vypustit chladící kapalinu) a na novej benál to chvilku chytlo a pak konec...tak sjem kupil novou svíčku a nějak jsem to rozjel ale netáhlo to a stejně to vždycky chcíplo..svíčka pořád mokrá a od oleje, když ji osuším a šplíchnu benál tak to chytne na jeden ťuk a zase konec...takže to asi nějak rozhasilo karbík, dneska to jdu vytáhnout ven a dělat na tom, taky vydělat ten regulátor.

edit:
Tak ten regulátor napětí jsem vynadal a totálně uvnitř seškvařenej, i ten konektor kterej se do něho strká je v hajzlu, takže drátky jsem musel ustříhat abych to vůbec vyndal a je to komplet nanic, leda vyměnit...navíc to má 7 káblíků a na netu na piaggio nabízí jen kde je jich 6 a originál jetej co mají na scootlandu v použitých dílech má ty zdířky jen 4 takže fakt nevím...a motorově to je uplně mrtvý, jiskru to háže ale svíce mokrá.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 24 dub 2010, 01:01

nevíš: to je v pytli ale nic neřešitelnýho,s ,tim regulátorem,mrkni na net já koukal tušim do hiperinzerce a jeden typ tam má 2T hexíka na nd a prodává samostatný díly, s tim karbecem bych na nějaký montování počkal až se sežene regulátor no pak nech nebo prodej,ale jestli ti to k tomu strejcovi jelo v pohodě a pak se to pos.....,tak to bude souviset s tím lihem,a v tom se moc neviznám na kolik je líh inčí než benzín. Já mám třeba fiat uno do kerýho leju 95ku ale někde jsem četl že neni problém ho krmit ai lihem.Chci říct že ten líh nemohl přece udělat zas takovou paseku.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 00:09, celkově upraveno 1
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 25 dub 2010, 16:27

Tak jsem se dal do kontroly válce jak je na tom a nejhorší práce je s těmi plasty aby se sundaly a nepopraskaly. Se vším mi radí kluci na scooter-tuning fóru, teď nevím jak dostat ven píst a válec, nevím jak. Jinak jsem musel oddělat hodně věcí abych se tam dostal, nebylo místo na golu a taky jsem musel vypustit tu chladící kapalinu od které mám zas.... všecko i když jsem to dával do kanistru. Píst nemám venku ale válec vypadá bez poškození a píst jezdí nádherně, byly tam jen saze. Hážu sem nějaký foto ať víte jak to vypadá.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 24 bře 2013, 21:49, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 25 dub 2010, 22:00

Přidřený to snad nebude,ale pro jistotu zkontroluj ještě pístní kroužky,když už to máš tak rozhozený.Do karbecu nevrtej,ten se tím roštelovat nemůže,maximálně ucpat,ale to není tvůj případ.Dej tam novej regulátor a uvidíš že to pojede :wink: Elektrika je svina,když to bylo tak vyzkratovaný,tak prohlídni ještě ostatní dráty a pojistky pod řidítkama a u baterky.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 25 dub 2010, 22:47

nevíš: čeče na to ses měl vyprdnout,ale když už to máš sundaný. Ten válec by měl jít sundat,bude jen přilepenej těsněním. Hlavně sežeň ten regulátor bez toho ani rána :wink: . Ale respekt za to sundavání plastů toho já se bojim jako čert svědcený vody.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 27 dub 2010, 09:02

Ekim-těch plastů se bát nemusíš,stačí trocha citu a plastík povolí sám.Já se pustil do výměny termostatu a za 2hodinky bylo hotovo.Jen jsem žasnul,že to má takovej malinkej ,,termostatíček" :lol: Na jaře,když jezdím,tak to mělo pořád jen 40stupnů,což je pořád studený,tak jsem se stavil u kluků v Bráníku AB a měli ho skladem.Když jsem oddělával víčko termostatu,tak na něm byla ještě ochranná plomba z výroby,to vydržel 13let,což je super.Doufám,že i ten nový něco vydrží :roll:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 27 dub 2010, 16:59

Regulátor : vymontoval jsem ho a konektor co je u něj byl spečenej a kontakty v něm propojený, proto se to asi vařilo...drátky jsem odtrhal a konektor hodil do koše..na drátky jsem dal ty cvakačky a připájkoval přímo na regulátor bez konektoru..každej jsem odizoloval izolačkou a uvidí se..zatím se to nepálí...
Válec : Fuck povolil pomocí brzdící kapaliny, té neodolal...
Píst je tam původní, takže už 15 let:-D ještě jsou na něm zevnitř znaky piaggio.Válec bez poškození, ale píst má 3 jemný vrubky, takže s tím zajdu do servisu jestli to je moc nebo ok..jinak jak jsem si myslel - netěsní už nějakou dobu pístní kroužky - směs mi tekla do fucku a nespalovala se. Důkaz je opálení i pod kroužkama, který koupím nový.Pístr je klasika 55 mm, takže válec neni ani po jednom výbrusu..chtěl bych udělat výbrus a dál novej píst, ale nejsou peníze, tak se uvidí. Hodím vám sem 1 foto pístu.

"číslo" - Nemohl by jsi se prosímtě podívat do knížky jestli tam nenajdeš přesný rozměry, který by měly mít pístní kroužky na základní píst?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:29, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 29 dub 2010, 12:03

nevis: ho vem tam kde nakupujes a oni ti ho zmerej a daj ti krouzky ktery tam patrej,aspon tak jsem pochodil ve scootlandu.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 29 dub 2010, 18:31

Ekim : Už vím velikost, 55mm, ale nikde je zatím nemají kde sem to objížděl...ve scootlandu jsem byl taky a jako všude - samostatně se neprodávají, nebo na objednávku za litr...to bych mohl koupit rovnou s novým pístem, ale to nechci.dnes v shopu měli samostatně ale měli o číslo větší i menší...budu hledat dál.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 29 dub 2010, 20:31

nevíš-sorry,ale to v manuálu není a čtu,že rozměr už máš zjištěnej.Tak hodně štěstí při zhánění kroužků :)
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků