od sedli » 27 dub 2010, 16:59
Regulátor : vymontoval jsem ho a konektor co je u něj byl spečenej a kontakty v něm propojený, proto se to asi vařilo...drátky jsem odtrhal a konektor hodil do koše..na drátky jsem dal ty cvakačky a připájkoval přímo na regulátor bez konektoru..každej jsem odizoloval izolačkou a uvidí se..zatím se to nepálí...
Válec : Fuck povolil pomocí brzdící kapaliny, té neodolal...
Píst je tam původní, takže už 15 let:-D ještě jsou na něm zevnitř znaky piaggio.Válec bez poškození, ale píst má 3 jemný vrubky, takže s tím zajdu do servisu jestli to je moc nebo ok..jinak jak jsem si myslel - netěsní už nějakou dobu pístní kroužky - směs mi tekla do fucku a nespalovala se. Důkaz je opálení i pod kroužkama, který koupím nový.Pístr je klasika 55 mm, takže válec neni ani po jednom výbrusu..chtěl bych udělat výbrus a dál novej píst, ale nejsou peníze, tak se uvidí. Hodím vám sem 1 foto pístu.
"číslo" - Nemohl by jsi se prosímtě podívat do knížky jestli tam nenajdeš přesný rozměry, který by měly mít pístní kroužky na základní píst?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
sedli dne 22 led 2012, 16:29, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125