Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 12 dub 2010, 22:23

nevíš: oděláš vejfuk? sem takhle odělával vejfuk a urval se mi šroub v zavitu,pak jsem to neuspěšně celej den odvrtával a zničil vrtačku a 3vrtáky zlomil,nakonec mi to udělaly v servisu, jenže díky hnutý geometrii tam vzniklo pětí,pak stačila malá rána a roztrhl se mi motor u olejový vany,oprava za 3litry. Joo oddělat vejfuk je tak snadný :-) Možná ten olej tam neni až tak zapotřebí v nejhoršim mám jedny převody navíc...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 12 dub 2010, 23:03

Ekim : No tak to se nedivím, ještě si pamatuju z toho videa jak jsi měl ten vejfuk prorezlej, se divím že se ti ještě nerozsypal na kousky jak je zrezlej...jó hochu ty ses o něj nestaral že? :-D No jen tu koncovku stačí hodit pryč no...tak to neporadím, jinak se tam nedostanes...tak leda sundat kolo, ale to asi taky nesundák když tam je výfuk.
Jo, jak jsem psal, každej říká že to neni vůbec důležitý a že se ani měnit nemusí
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 14 dub 2010, 15:35

toz jsem nalil plnou,palec pod vicko cca 10l a ujel 240km,po meste!to neni spatny na ten muj srutek.

nevíš: tak jsem delší dobu pokukoval kde je nakej ten šroubek na ten olej od převodovky, a koukám že tam je takovej pěknej jen ho vytočit,tak jsem ho začal šroubovat a najednou se to začalo valit,takže mě na jednu stranu potěšilo že tam byl olej a na druhou stranu že už ho tam teď asi moc nezbylo.Tak jsem našel výpusťák,a jde mi ze strany od variatoru. Teť ještě najít kudy se to leje? koukal jsem že mi vede záhadná hadička od vzducháče přesně do místa kde je převodovka,respektivě ona vede z toho místa a je na tom vzducháči ukotvena takovím podezřelím způsobem,asi to radši vyfotím. Nicméně zítra sundám poklop vod varce a mrknu kam to ta hadička vede,jestli jako neslouží jako nalejvák? Pač a to je to co mě děsí ze strany od kola jsem nic nenašel jediná možnost je že je to v místě kde je přímo nasazené kolo ale trochu pochybuju,a nebo je to ze strany od varce někde pod poklicí. Ach jo pdělanej atyp :x
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 15 dub 2010, 15:33

Nazdárek borci :D Trochu jsem se odmlčel,ale měl sem hodně práce v práci,jak už to bejvá :roll: Ekim z tebe bude nakonec mechanik,jen tak dál :lol:
Ty šroubky jsi našel dobře.Vrchní je nalivací,ano čteš dobře,spodní vypouštěcí.Nejlepší je to tam nalít přes injekční stříkačku skrz kolo.Prostě to tam stříkej a až to poteče tím plnícím šroubem ven,tak máš hotovo :D Ta hadička,jak popisuješ je pro mě taky záhada,protože tam žádná bejt nemá :shock: Su zvědavej co vypátráš a k čemu to slouží.
Ted jsem vůbec nejezdil.Počasí stojí za ho..o a mooc práce k tomu,tak jsem letos najel jenom asi 400km.
Nevíš-jsem rád že už ti to šlape a užíváš si jízdy :!: Doufám že na skůtr šnůru dorazíš a budem moct konečně pokecat v reálu :lol:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 15 dub 2010, 19:33

Ekim : no musí tam ten šroubek být kousek nad tím, ten variátor bude všude stejnej a je to tak všude.
Jinak nevím o jaké hadičce mluvíš, ale vzduch.filtr je normálně propojenej před variátor, klasika..já mám na něm vzducháč nasunutej.
Jinak na http://www.spritmonitor.de/en/ se můžete registrovat se skútrem, zapisovat si tam investice a hlavně to počítá spotřebu, dálk si tam můžete vyhledat lidi po celé evropě s hexikama, kde je u každýho napsaná spotřeba, kolik ujede na nádrž, náklady na km atd atd...supr stránka, tak se na to mrkněte.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:24, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 17 dub 2010, 07:31

nevíš: hurá do itošky už sem tam našláplej celou věčnost,ale pořád ne ané dát dohromady cestovní kapitál a jednu pojízdou mašinu.
K tomu výpusťáku,já to radši nafotim ono je důležitý si uvědomit že nejenom že mám dvěpade ale především motor honda,je to defakto stejnej motor jako je na mašinách honda helix cn250,honda spacy 250,a defakto Honda foresight 250.

Apropooo včéra jsem zastavil,a jak jsem to prsknul na stojánek tak ,,lup,,takovej divnej zvuk se ozval neznámej,tak koukám a mě vystřelil šroub co mi drží pohromadě motor s vejfuckem přesně ten šroub co jsem před cca dvěma lety ulomil,nepovedeně odvrtával a pak mi to dělali v servisu a už jsem to tu rozmazal dost,takže už k tomu nebudu radši nic říkat,jen protože jsem neměl těsnění do fucku a furt jsem tam cpal alobal :( diž von ten fuck byl tak hlasitej. Nejhorší natom je že ten šroub je ve stejným stavu jako minule ,prostě je ho kus zalomenýho v motorový části,takže mi popřejte štěstí ,jdu to odvrtat,když se to nepovede,tak to holt švihnu do servisu,jeden náhradní karter s válcem a pístem se mi válí ve sklepě,tak jim to tam hodim na hlavu ať se z toho třeba zblázněj radostí.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 17 dub 2010, 18:58

Ekim : Jo, jsou to supr stránky, i když ti pak docvakne kolik si do toho vrazil :-D
Jinak ono nejde o motor, ale o variátor jestli je stejnej nebo taky předělanej..ale určitě to musí být někde u toho výpusťáku.
S tim šroubem je tu hrůza, já mám zase třeba teď rozdělanej variátor, protože mi totálně nezabírá nakopávačka - asi ty ozubený plošky mosazný budou K.O.

Já musel zase koupit novou svíčku, povedlo se mě natankovat líh, takže docela pecka :-D Ale snad to nebude zpřidřený, nemůžu to zjistit...musel jsem všechno vypumpovat a teď nemám ani na béňo...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 17 dub 2010, 22:05

Takže slíbil jsem ty fota http://ekim.rajce.idnes.cz/hexik_muj/ ano jak je vidět je to šrot,při dnešní a téměř celodenní resuscitavi,těžko psát opravu.Jsem odvrtával 3 podělaný šrouby,ten co mi rupnul,další když jsem sundaval boční kryt holt rez je z..d, takže dva úspěšně a poslední držel vzducháč takže to tak nebolelo,plus abych nezapoměl ještě jeden na krytu fucku což už jsem bral jako že to jednou muselo přijít,jestli bude čas zejtra to vezmu šmirglem a hodim do modrý byrvy.
Nakonec se zjistilo že hadička opravdu vede do převodů zřejmě slouží jako udvzdušnění,což se při vylejvání potvrdilo.Nalejvací šoub je za spojkou kterou se mi nepodařilo odšroubovat jelikož jsem línej a nemám to správný náčiní,takže jsem to tam lil vzducháčem kterej se zavzdušnil,takže jsem to lupnul na bok a nakrmil to v leže výpusťákem,kterej když jsem ho chtěl utáhnout jak se patří ,jevil známky stržení závitu,vůbec jesm to neřešil a místo srdce rvoucího řevu a mlácení hlavou sousedovi o auto, okamžitě zalepil ,,superbarra,, hmotou.Při té příležitosti jsem si vyměnil zadní destičky který byly sjetý na plech ,a těsnění ve fucku kerý mě vyfucklo hned jak jsem to složil,zaplať pámbů že jsem měl náhradní,nic mě tak neničí jako vadný těsnění ve fucku.
Takže fuck s váma,a dobrou noc :D

Jo a možná to bude pro někoho zajímací http://motorky.hyperinzerce.cz/skutry/i ... y-nabidka/
Já už si obědnal ,přepínač světel kterej,mě s..e co může.

Je tohle možný http://motorky.hyperinzerce.cz/skutry/i ... ha-vychod/
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 19 dub 2010, 13:46

ekim-mooc pěkný fotky :shock: ten fuck má už opravdu dost :!: Máš pravdu v tom že ten tvůj motor ,,honda"má ty vypouštáky jinde,ale jsou tam.Dokonce jsi to už udělal svým spešl způsobem.Ten zalomenej šroub nas..e,ale udělat se to musí.Malej servis nikdy neuškodí.Jo a ten inzerát vypadá super,mladej ročník,obsah 180,ujde to.Na ten svůj megastroj sežen nějakej zánovní fuck a máš po starostech.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 19 dub 2010, 19:59

Ekim : Kdybych nevěděl co máš za stroj, tak bych řekl že to vůbec není nic z hexagona... ta koroze je teda ukrutná, nevim co jinýho napsat, jinak té koncovce ze které jde dým, tak tu bych výfukem ani nenazýval, to je pecka docela...aspoň ten fuck nastříkej, to je fakt strašnej pohled...snad to dáš do kopy, držím palce.

Já dnes definitivně spravil nakopávačku - koupil jsem novou podložku na startování a zabírá a vrací se hezky, tak snad to tak vydrží...
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:24, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 20 dub 2010, 00:07

ČÍSLO: já vim na tyhle alternativní opravy jsem machrokůťa,ale většinou je to jen taková resuscitace bez další léčby.
A ano ten fuc má sice dost od pohledu ale svou funkčnost plní na 100% narozdíl od ostatních dílů,divný ale je to tak,tenhle je už můj druhej ,je ze zbořený tak proto má tu kaskaderskou úpravu,ten první jsem upálil,prostě jsem to moc hrotil.
Toho hexika jsem sem nehodil protože je pěknej ale naštvalo mě že 180ka má 14kw což je blbost moje dvěpade má 12,8KW takže to budou spíš koně. Dneska jsem byl v servisu se zeptat na kolik by vyšlo to přehození a týpek to nevidí moc optimisticky což se mi líbí ale že prej s cenou tak Od 5ti-do 10ti litrů ale než jsem odešel shodli jsme se na tom že to bude spíš tak 10k.
Na skůtršnůru se těšim jako prase,už si plánuju ,hlídání psa a dva dny volna abych byl řádně odpočat. Já doufám že vyrazim s hexíkem abych ukázal....ikdyž teď nedokážu říct co přesně :lol: ale budu se modlit aby vydžela,když umře vyrazim na malý kerou jsem v poslední době dával do kupy abych měl na čem pracovat,až odejde hexík,nebo se z něj stane taková archyvní záležitost,rozuměj těžko to někdo koupí,na to neni nic co by ještě nak obstojně fugovalo,a já to zase neprodám pač jsem dotoho nacpal prachů. A hlavně ovládání už nejde technicky popsat jak už jsem psal dříve jde spíš o duchařinu.

nevíš:jak jsem psal víše zrovna ten fuck ikdyž vypadá hrozně fachá na jedničku z vězdičkou,o víkendu jsem ho chtěl vzít šmirglem a pak modrým sprejem ale makal jsem na tom aby to vůbec mohlo jezdit a především nejsem žádnej šampoonleštič. Popsal bych se jako devastátor. Ne hele je to pracovní nástroj,a já na tydle věci nemám moc čas,ikdyž mě to hrozně baví se stim dělat.
Tak to už vypadá že začneš taky jezdit neboco :D ,zkus si na léto najít nakou tu kurýřinu,holt účel světí prostředku a to jsou prochy na bemál samozdřejmostí.
Hele já si pamatuju že když jsem to měl noví,,když to mělo nalítáno cca 15tis,, tak jesm to na světlech odpálil a když jsem měl pod kolem nějaký to vodorovný značení,nachcáno nebo prostě jen bordel hned jsem šel do burnoutu,nebo jesm takhle drtil s jednou zásilkou po vynohradský a nějakej typ s fábií rst to semnou odpálil na světlech a jely jsme úplně na stejno,asi do 90ti ..pak pak jsme musely spomalit pač nakýho důchodce na přechodu to tak zaujalo že se zastavil uprostřed přechodu a čuměl jak se na něj řítíme,joo to byly časy.

Takhle vypadala únor-březen-duben 2008
http://2.bp.blogspot.com/_Wn0epShQEg4/R ... 732788.jpe
http://3.bp.blogspot.com/_Wn0epShQEg4/R ... 732352.jpe
http://1.bp.blogspot.com/_Wn0epShQEg4/S ... 745805.jpe
celí název je ,,Piaggio hexagon super 250GTX,,
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 20 dub 2010, 17:03

Nj, do vejfucku už ti nebudu kecat..:-D Ale když čtu že si na tom už dost tisíc nalítal, tak to podle toho asi vypadá...
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:25, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Palio » 21 dub 2010, 12:56

Zdarec lidi po delší odmlce.

Skútr je doma totál rozebranej mám všechny nový díly co byly potřeba (oleje,filtry,destičky,přední plexi,výfuk)ale nějak to nemůžu bez návodu poskládat dohromady a přijít na to kde se mění oleje a filtry.Tímto bych Vás chtěl poprosit o pokud možno český návod na 250GTX 4T.Až to dám dohromady tak bych se rád s váma projel.

Palio
Palio

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 30 led 2010, 19:10
Skútr / moto: Piaggio Hexagon GT 250/Peugeot Speedake 50

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 21 dub 2010, 20:34

No to jsi udělal pěknej nákup :D Ty máš 250 4t a to je mám pocit motor od Hondy.Ten stejný typ má Ekim,tak si přečti jeho příspěvky a ten už to rozdělával mnohokrát.S plastama a brzdama ti pomůžu,ale ten motor je atypickej,není piaggio.Odkud jsi,když z Práglu,tak není problém se u tebe stavit a poladit to :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Palio » 21 dub 2010, 22:52

Z Praglu nejsem jsem z Jičína(východní čechy).Potřebuju podrobnější návod na všechno nevím o tý motorce nic dva roky jsem na ní jen jezdil ale potřebuje taky údržbu a mělá pár šrámů tak jí chci dát do kupy a taky musím na STK.Jinak kupoval jsem obě zrcátka,výfuk a plexi (všechno použité) 1000Kč a potom brzdový destičky přední,olej castrol scooter 4T,svíčku NGK,olejový filtr,vzduchový filtr a všechno dohromady to stálo 3500 i s těma použitejma dílama .Jinak co jsem se dočetl tam je motor honda ale to mi stejně moc nepomůže potřebuju ten manuál abych to dal dokupy.
Palio

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 13
Registrován: 30 led 2010, 19:10
Skútr / moto: Piaggio Hexagon GT 250/Peugeot Speedake 50

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků