Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

18 bře 2010, 23:23

Nevím proč můj příspěvek někdo smazal, pokud porušuje některé z pravidel, ať mi prosím dotyčný admin napíše..

Musím reagovat na to co se o naší firmě píše a zrovna konkrétně od pana "vůbec nevíš"

Skútr přijel na výměnu čerpadla (které stálo 770Kč) - čerpadlo vyměněno

Poté ze skútru tekl benzin - vyměnili jsme jehlu v karburátoru a osadili použitou jehlou za kterou jsme naúčtovali 200Kč (originál stojí 860Kč a dají se objednat jen po 2ks)

Za práci bylo účtováno jestli moc tak 600Kč (ale myslím že ani tolik ne) - což jsou max 2 servisní hodiny, kdo tento skútr rozdělával tak si udělá obrázek sám, navíc mezi našimi opravami pán do skútru x-krát vrtal sám (viz např. ulomená jehla v karbecu atd..), Hexagon má 15 let a my opravdu za pár stovek nevykouzlíme to co by vyžadovalo výměnu karburátoru.

Navíc bych rád podotknul, že skútr jsme převzali k opravě víc jak hodinu po zavírací době, když pán volal že je to pro něj důležité (to asi taky moc firem nedělá) a také od mechanika dostal ZDARMA funkční sytič, který měl na svém skútru špatný (cena nového 3200Kč).

Pak tu napíše, že neumíme opravovat skútry. Věřte mi, že naši práci děláme všichni se zápalem a rádi, servisem projede okolo 500 skútrů ročně. Ano, může se stát chyba, jsme taky jen lidi, ale jsem přesvědčený že zrovna v tomto případě bylo vše v nejlepším pořádku a spíš mě dokáže docela zklamat když se něco takového dočtu.

Za Scootland Hynek Přidal

vůbec nevíš píše:Jo, já byl u nás v Brně a stálo to za to. To by bylo nejlepší, ale zatím není kde co sehnat.Jinak o Scootlandu jsem si udělal už vlastní obrázek díky tady té poruše...prvně špatnej plovák a podruhé čerpadlo, za obojí jsem dal litr a výsledek nula...na reklamačku to měli tejden a na nic nepřišli...takže vyhozený peníze, než jim příjde skůtr na opravu tak si asi předtím najedou na youtube a zkusí si najít videjko jak se to dělá...toť můj názor po zkušenostech...ale na nákup dílů supr obchod

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

19 bře 2010, 00:03

To Scootland :
Po přelouskání toho co jste mi napsali to vidím už jinak a hlavně z vaší strany. Řeším to už nějaký čas a mám toho už docela trochu moc. Mě to právě přišlo, že nejdřív jsem s tím u vás byl a bylo to tím čerpadlem, ale ten problém se objevil zase. Tak jsem chtěl určit čím to může být a aby se to prohlídlo, tak se vyměnila ta jehla. V tom předchozím příspěvku od vás bylo, že nebyla úplně nová(já myslel že nová byla, proto jsem se potom tak naštval když mi bylo řečeno že je to jehlou plováku, která netěsní a musí se dát nová - proto jsem toho už měl plné zuby). Proto jsem se domníval, že jste mi ji nevyměnili a proto byl pořád ten stejný problém. Poté jak jsem to u vás měl, mi nakonec přišlo že od toho dáváte ruce pryč, že tam bude zakopaný nějaký pes - předtím tam byly určeny 2 možné věci které to mohly a tedy vyměněny.

Musím tady ale před všemi napsat, že je pravda to co se tu píše. Psal jsem tu jen negativa a to hlavně z těch nervů a večerech strávených v garáži a přemýšlení jestli já na to můžu přijít když na to nepřišli ani technici ze servisu. Když jsem zůstal viset, volal jsem do prodejny o radu a byli velice ochotní a já k nim mohl odvést skůtr v době vánoc, kdy bylo zavřeno. To bylo skvělý a u většiny servisů by se s ničím moc lidí jinde nesetkalo. Taky už předtím mi vždycky ochotně poradili přes telefon, když jsem si nevěděl s něčím rady.

Dál jsem vůbec netušil, že jehla, kterou jste mi měnili je na objednávku a navíc za takovou cenu.
Dál musím fakt napsat, že jsem se u nich stavil i s nefunkčním aut.sytičem, zkontrolovali mi ho a zjistili že to není kapslí, ale ulomenou jehličkou. Dali mi celý nový zdarma, kdybych tušil že stojí 3000, tak bych asi jen nepoužil slovíčko děkuji. Moje představa byla že je to součástka za pár stovek, ale zase by se musela objednávat z Itálie a dlouho by se na ni čekalo, opravdu jsem netušil že se jedná o tak drahý díl.

Nebudu to už všechno rozepisovat dále, napíšu stručně že po přečtení vašeho příspěvku to vidím i z druhé strany, předtím jsem měl spíš zlost, že jste mi nedokázali se skůtrem poradit, ale teď vidím že jste pro to dělali opravdu maximum a co bylo ve vašich silách.

Takže tímto se omlouvám všem ze Scootlandu, za tu nepěknou reklamu, kterou jsem jim tu v pár příspěvcích udělal, trošku jsem si to asi ani neuvědomil,může za to hlavně i to, kolik času jsem nad tím strávil v garáži a jaký trápení s tím mám a dlouhou dobu.Však taky to všechno se můžete dočíst v předešlých příspěvcích Ale snad si ti uživatelé co četli předchozí příspěvky přečtou i tento. Díky a ještě jednou se omlouvám, Peťas

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

19 bře 2010, 12:00

Chlapi,to už nejsou články,ale přímo literarní eseje :lol: Jo,jo,pravda je na obou stranách a jsem rád,že jste to takhle vyřešili.Není nad to,když se dva domluví lidsky a slušně 8)
nevíš-tak jak jsi to zatím vyladil :?: Už to chytá a jede ok :wink:

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

19 bře 2010, 16:54

No jo, trošku mi to ujelo, ale omluvil jsem se tak doufám že to bude vyřešený.
Jinak se budem konečně věnovat skůtrům...dnes se odvezl do Rena jak jsi mi doporučoval "číslo" - ani jsem o nich nevěděl a to je to kousek. Byl venku karbec takže to zatím nezkoušeli ale z toho co to dělá a přechlastává se to bude určitě karbec, takže to vyzkouší a buď se něco vymění nebo dají jinej použitej, nebo prý taky gufera. Uvidí se. Až tpo bude hotový tak samo napíšu kde byl probém. Jinak jsem četl, že jsi celkem pěknou projížďkou zahájil sezónu "číslo" , tak to ti přeju a závidím, počasí perfektní.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

24 bře 2010, 18:18

vůbec nevíš: jak si dopadl u Babušíka v Motorenu? Už taky vyrazíš do brněnských ulic? Kolega si tam dal scoota na opravu a do dvou dnů jezdil (přezutí, válečky, řemen, poštelování), cena dobrá, rychlost i kvalita taky, takže ti snad už pomůžou. Četl jsem tvoje zoufalé povzdechy při jízdě MHD a chápu... :lol:

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

24 bře 2010, 19:08

čau Micky, dík, jinak nejsem řidič šaliny, ale když nemám skútr tak musím pořád MHD a jezdím kolikrát za den kvůli nějakým věcem třeba i 2 hodiny jen tím MHDčkem a co jsem měl někdy vyřízený na skútrovi za hodinku tak jezdím za dvojnásobek času..a ten se ještě násobí tím že to není záživný tak to neubíhá..naopak na skútru si myslíš že jezdíš hodinku a vida už to budou tři...takže je to pro mě docela potřebná a věc a proto mě to tak štve.
Jinak stojí to u něj pořád, ale není to kvůli nim, je to tím karbecem, na kterým jsou 2 problémy, takže sháním jetý, teď mi kamarád jeden sehnal co mají ve scootlandu jako ojetý díly takže počkám až příjde k nim na prodejnu a budu doufat že je to on, jinak budu muset najít jinej..ale měl by to být on. Pak to hned lupnu do Rena, aby mi to naladili všechno a bude...teď jen aby to byl karbec se stejnýma rozměrama, aby se vešel, pak už to půjde. Ale tento víkend to mít asi ještě nebudu.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:20, celkově upraveno 1

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

25 bře 2010, 16:35

nevíš-no ty budeš mít ale fyzičku :D Trocha pohybu nikdy neuškodí,ba naopak.. :roll: To je dobře že jsi to dal ke klukům do Rena.Oni ti to určitě daj do kupi.Jen holt budeš muset počkat,až seženou ten správnej karbec.
Já už najel 220km nádrž je prázdná,tak dnes pojedu dát plnou.Silnice jsou jedno velký dobrodružství,takový Playstation v reálu.Díra sem,díra tam,mezi tím prokličkuješ a na konci v cíli cesty,když žádnou netrefíš,vyhráváš :lol:

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

26 bře 2010, 21:30

Tak skútr je doma, má novej (jetej) karbec a zatím šlape dobře. Moc jsem to ale neprojel, protože se mi zase začal pálit ten regulátor napětí. Zase jsem zkontroloval pojistky a jedna mi praskla. "číslo" : Nemohl by jsi mi sem prosím napsat, kolikátka pojistka má bejt u baterky a ty další co jsou normálně v přední části pod řídítky? Díky moc, možná to bude jen pojistkama.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

28 bře 2010, 10:39

Tak,spoustu kilometrů bez poruchy :!: Pod řidítkama jsou všechny 10 A, u baterky se podívám a hodím ti to sem zítra.Ten regulátor se mi ale nezdá :roll: Pojistkama by to dělat nemělo,asi už je načatej.Chtělo by to proměřit,někým,kdo rozumí elektrice.Ani nevím,za kolik se dá koupit novej :?: Kolik stál ten jetej karbec a je to z jinýho hexíka,nebo nějakej ,,univerzál" :idea:,já jen abych do budoucna věděl,co mě čeká :shock:

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

28 bře 2010, 14:54

nevíš: a nevipadá ta věc náhodou nak takhle http://www.scootland.cz/uzbozi/piaggio-regulator-1/

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

28 bře 2010, 15:47

Je to ten regulátor, co je na obrázku. Jen trošku větší. Ale vyměnil jsem pojistky a problém přestal. Od pátku co jsem si to přivezl jsem najezdil 250 Km. Karburátor tam je daný Karburátor PHVB 20,5. Pasoval, jedinej problém byl s napojením jehly od plynu, ale tam je jen vyměnilo lanko, rovnou všechno seřízeno a skůtr chytne na 1 ťuknutí i po noci, takže super. Uvidím jaká bude spotřeba, dal jsem teď plnou a najel zatím 50 Km a ručička se ani nehla.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:21, celkově upraveno 1

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

30 bře 2010, 21:14

No,tak to jsou samé pozitivní zprávy :D Jinak ta pojistka u baterky je 15A,ale jak čtu,tak už to máš v poho.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

30 bře 2010, 21:23

Díky za to info, jo je všecko v cajku. Mám tam všude desítky anení problém, od výměny jsem najezdil už 300 km a bez problému, 3 hodiny jízdy v kuse a žádnej problém.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:22, celkově upraveno 1

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

12 dub 2010, 11:51

caute,koukam nikdo nic nepise, vsechno eremi ,takze jezdite jak o zivot.
Rad bych se vratil k tematu vymeny prevodoveho ojla,co tam mam nalejt za olej?

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

12 dub 2010, 15:46

když se nic nekazí, tak není o čem psát....na to sou jiný témata...
Jinak k otázce klasickej převodovej olej jakýhokoliv druhu...kamarád tam lije jen klasicej slunečnicovej olej a není problém..maže ti to tam 3 ozubený kolečka jenom...já to měnil, odděláš výfuk a dostaneš se tam i bez sundání kola. Spodním šroubkem vypustíš - bacha poteče ti to všude-špatně se tam strká lahvička. Pak horním to tam nacpeš tou plastovou stříkačkou na které máš hadičku..je tam asi deci oleje. všecko zaděláš očistíš a můžeš jet
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:23, celkově upraveno 1
Odeslat odpověď