Musím reagovat na to co se o naší firmě píše a zrovna konkrétně od pana "vůbec nevíš"
Skútr přijel na výměnu čerpadla (které stálo 770Kč) - čerpadlo vyměněno
Poté ze skútru tekl benzin - vyměnili jsme jehlu v karburátoru a osadili použitou jehlou za kterou jsme naúčtovali 200Kč (originál stojí 860Kč a dají se objednat jen po 2ks)
Za práci bylo účtováno jestli moc tak 600Kč (ale myslím že ani tolik ne) - což jsou max 2 servisní hodiny, kdo tento skútr rozdělával tak si udělá obrázek sám, navíc mezi našimi opravami pán do skútru x-krát vrtal sám (viz např. ulomená jehla v karbecu atd..), Hexagon má 15 let a my opravdu za pár stovek nevykouzlíme to co by vyžadovalo výměnu karburátoru.
Navíc bych rád podotknul, že skútr jsme převzali k opravě víc jak hodinu po zavírací době, když pán volal že je to pro něj důležité (to asi taky moc firem nedělá) a také od mechanika dostal ZDARMA funkční sytič, který měl na svém skútru špatný (cena nového 3200Kč).
Pak tu napíše, že neumíme opravovat skútry. Věřte mi, že naši práci děláme všichni se zápalem a rádi, servisem projede okolo 500 skútrů ročně. Ano, může se stát chyba, jsme taky jen lidi, ale jsem přesvědčený že zrovna v tomto případě bylo vše v nejlepším pořádku a spíš mě dokáže docela zklamat když se něco takového dočtu.
Za Scootland Hynek Přidal
vůbec nevíš píše:Jo, já byl u nás v Brně a stálo to za to. To by bylo nejlepší, ale zatím není kde co sehnat.Jinak o Scootlandu jsem si udělal už vlastní obrázek díky tady té poruše...prvně špatnej plovák a podruhé čerpadlo, za obojí jsem dal litr a výsledek nula...na reklamačku to měli tejden a na nic nepřišli...takže vyhozený peníze, než jim příjde skůtr na opravu tak si asi předtím najedou na youtube a zkusí si najít videjko jak se to dělá...toť můj názor po zkušenostech...ale na nákup dílů supr obchod