Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod balcin » 14 bře 2010, 17:42

TO:vubec nevis.Jak ja tady ctu co jsi uz stim tvym skutrikem zazil a jeste zazijes tak obdivuji tvou trpelivost zes to jeste nepolil benzinem a nezapalil. :D Ja s moji povahou bych na to nemel nervy jsem hrozny rapl ale kdyz cteme s moji zenou tve prispevky tak se rezeme smichy.Ale drzime ti palce at se tvuj milacek uz konecne vzpamatuje a doveze te kam potrebujes treba do Slapanic na sraz.Bojuj a nedej se porazit. :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
balcin

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 592
Registrován: 27 úno 2010, 01:21
Bydliště: Přerov
Skútr / moto: YAMAHA X-MAX 250 i, HONDA Lead 100

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 14 bře 2010, 19:42

To Balcin : Díky za podporu, dnes jsem u toho strávil 3 hodiny a makal jsem na tom...ale nakonec se povedlo sundat boční plast bez urvání čehokoliv a dostali jsme se k tomu měniči napětí. Jak jsem ho vymontoval tak tam byly usazeniny na kontaktech. Chtěl jsem to rozdělat, ale je to celý hliníkovej odlitek, kterej se nedá. Nakonec jsem pořádně očistil kontakty a je po problému.
Zase mi to nechytá, jak jsem udělal drážku do toho šroubku na ladění směsi za volnoběhu, tak ta měla výdrž asi 4 otáčky..:-) Nakonec jsem to dostal ven, nebudu popisovat jak...zítra se stavím do motokrámu a zkusím to sehnat nový a hlavně se zeptám jestli to nemají normálne z pevnýho kovu nejlíp kalenýho...
Hážu nějaký fotky jak to asi vypadá odstrojený.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:15, celkově upraveno 2
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 14 bře 2010, 20:35

No tak vidíš,byly to jen dráty :P Sroubek dej novej a budeš mít pokoj.Ten šroubek,jak byl vychozenej,tak po seštelování se sám zase povolil a ty jsi to šteloval pořád znovu a chyba stále stejná. :roll: Jo,jo,tak jsem to měl letos odstrojený taky,ale jenom abych to očistil a zkontroloval :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 14 bře 2010, 20:45

Ten šroubek se nepovoloval, ale spíš byl v takovým stavu, že se nedal moc zašroubovat - šlo to jen v rozmezí pár otáček. Jak něco bude, tak zase napíšu.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 15 bře 2010, 09:13

nevíš: když já ladil dvoutuc tak pokud šroubek uplně zašroubuješ tak nejde žádnej vzduch a povoluje se v rozmezí 1-2-3 otáčky podle typu, čim víc je povolenej tim víc jde kyslíku,musíš vychytat aby směs byla ani bohatá ani chudá prostě eňoňuňo.

Pánové včera jsem byl na výstavě motocyklů,a musím říct že chabota.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 15 bře 2010, 18:09

Dnes jsem byl v garáži a rozhodl jsem se,že nastal čas nastartovat motorku.Nebyla natočená od listopadu.10krát jsem prošlápl nakopávačku a potom nastartoval.Chytlo to na první brnknutí :D a předlo si to jako kotě :wink: Nechal jsem ji zahřát a trošku se projel kolem garáže.No prostě nádhera.Ta vůně benzínu s olejem atd... :mrgreen:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 15 bře 2010, 19:49

Tak to závidím...Dnes jsem tam dal novej šroubek kterej mi udělali na soustruhu a skůtr pořád nechytá. Svíčka je pokaždý morká. Směs jsem ubíral co to šlo a nakonec ten šroubek i uplně vyšrouboval a oddělal, ale nic nepomohlo. Jen to párkrát při tom nakopávání fouklo z výfuku ale jinak nic. Prostě je tam moc benzínu, takže fakt nevím co budu dělat dál.
Jinak mě se veletrh líbil, jak skůtry který jsem si nafotil, tak i hostesky který jsem si nafotil :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 15 bře 2010, 21:16

nevíš: veletrh v brně! ale v praze? vyhozený prachy,radši jsem je měl prokalit.
Heleť nebylo by už na čase se podívat po novim karbecu,nebo si ho jen někde půjčit abys vyloučil nebo potvrdil zda se chyba prostě nachází v karbecu.

A malý info,možná se to někomu nebude zdát tak fascinující jako mě,ale konkurence v oblasti nahradních dílu a servisu pro skůtry je pro mě potěšující správa na tolik,že se sní musím pochlubit...
Scootland se do 1.4.2010 stěhuje do nové prodejny,teď si nevzpomenu přesně ale cca kolem koryt na P-10 a to hlavní je že tam bude i servis!
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 15 bře 2010, 21:53

Jo, já byl u nás v Brně a stálo to za to. To by bylo nejlepší, ale zatím není kde co sehnat.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:16, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 15 bře 2010, 22:56

Ekim,v tom máš pravdu.Výstava v Praze byl jeden velkej průser.Raději at to nepořádají.Nic tam nebylo a říkají tomu výstava motocyklů.když před bránou vstupu na parkovišti jich stálo víc než ve vnitř :lol:
Vůbec nevíš-tan plovák a čerpadlo tim tam za ty prachy daly nový :?: Stav se u kluků ve Slatině v servisu Reno.Jen tak na pokec a popiš jim,co ti to dělá.To už máš nějaký strašně rozhašený.Chtělo by to někoho,kdo ti ten karbec dá komplet do pucu.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 16 bře 2010, 20:52

Tak dnes jsem pátral po tom pískání... sundal jsem gumový koleno mezi airboxem a karbecem a co jsem nenašel...díra..asi něčím protržený nebo co...takže jsem to zatím zadělal vteřinovým lepidlem a budu muset koupit nový. Ale nemůžu na netu najít, takže to zkusím nějak spéct nebo uvidíme...vteřiňákem to drží, ale myslím že jak se tam dostane benzín tak to povolí. Takže jsem to začla zase nakopávat a nechytalo, ale občas to jakoby vyfouklo vzduch z výfuku. Taky mi z kolena ( v tom spoji výfuku) tekl benzín, takže to muselo bejt strašně přechlastaný. Pak jsem se tam snažil nasoukat šroubek volnoběhu a chytlo mi to na nakopávačku jen s plynem. Jinak na volnoběh to chcípá. Ale už byla tma. Zítra se na to hned zase vrhnu, ale vypadá to že to je čím dál lepší :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 16 bře 2010, 21:28

Tu díru zalep montážní páskou.Je taková šedá a udrží snad vše. Mají to v Obi,Baumaxu a podobných obchodech.Já na autě oblepil prasklou hadici od vody a nekápla ani kapka.To určitě zkus.To vteřinový lepidlo není to pravý ořechový.
Jinak gratuluji v postupu opravy.Vidíš,pár dní volna sis dal a s čistou hlavou jde všechno líp :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 16 bře 2010, 22:37

nevíš: mrkni do drogérie a ptej se po lepidlu na gumu,textil a pružné matroše,teť to mám na zahradě a jsem línej tam jít :-) takže ti dnes neřeknu přesně jak se jmenuje,trochu dýl schne ale drží jak hovado a je pružný prostě jako guma,si myslim že to je matroš kterej hledáš. Jsem s tim lepil podrášky u bot,kam se hrabe vteřinový nebo nakej chemopren. Ráno to sem napíšu ,pač musím ještě před prací udělat nakou práci na skůtru a lepidlo jsem použil na šroub od variatoru. Doufejme že ho nebudu delší dobu rozebírat,nejlépe do smrti. Pač odmontovat matku na varci pánové 2 hodiny práce a na konec pomohlo roztrhnutý vodítko,pes ho překousal ,zaplaťpámbů,to nebudu vysvětlovat. Hlavně tam nedávej to vteřinový.
A když už jsem u těch lepidel ,vzpomínám že na výstavišti byl stánek s lepidlem co fachalo jako tmel a drželo fest,maník to tam rozjížděl s matkou (kovovou)žeano a lepil to ke kousku plastu ,nakapal nakej gel přiložil a posipal aktivátorem a pak to celí vzal asi 5vtřin po slepení z jedný strany za tu matku a z druhý za ten plast a a ohejbal až to prdlo,no a prdnul ten plastst žejo a né lepená spára, takže docela dobrá věc. Na pultě měl už slepený různý věci kde třeba chyběla i část rozbyté věci a bylo to tím zalepený,ale to já jen tak okrajově,vzal jsem si vyzitku ale jsem línej pro ní jít :-) .Takže ráno to sem hodim,protože lepidýlka to je moje.Né že by mě to bavilo ale když musim tak musim...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod jel.en » 16 bře 2010, 23:08

EKIM: Nejni to Purocel nebo Prenocel - nevim přesně kterej to je dělaj totiž tyhle podle typu toho co chceš lepit...
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 16 bře 2010, 23:43

Jelen a další:Našel jsem obal :-) je to TRIAction značky CEYS výtlačka z textu :,,silné montážní lepidlo,odolává teplotním změnám -50 až + 120 celsia,Umožňuje spojovat nerovné plochy,které je zapotřebí vyplnit,je odolné vůči vodě a plísni,, No možná že kontaktem s benzínem či olejem nebude 100% ale stejně bych do něj šel. Kupoval jsem ho na lepení sedačky na skůtra,na konec stačila montážní páska :-) 942004. Ale použi jsem ho na boty co mám na motorku,snad každej zná jak se vodchlipuje podrážka v namáhaném ohybu u nártu a pak se zvětšuje do bot zatejká a jsou k ničemu,tak tady jsem uhodil hřebíček na direktem hlavičku.

K tomu lepidlu co jsem viděl na výstavišti,jsem si vzpoměl že bylo ve výsledku dost podobné vteřinovému ale aplikace byla zcela odlišná,a vísledek je tuhá hmota co spojí jako svár a je brousitelná,týpek to pak oškrabával,řezačkou na koberce jako tvrdou úmělou hmotu,původně mě napadlo že bych si sním zalepil tu olejovou vanu co mi prochcává,možná časem. Ale jak říkám nemůžu doporučit ani nedoporučovat,nemám s tím skušenosti.

A ještě bokem,je mi jasný že tenhle klubík je spíše výhradně pro hexíky,ale vzhledem k tomu že se zde oběvily 2t,4t různých kubatůr, podělím se s vámi i o zážitek z opravi bratrance NRG. Dělal jsem generálku motoru,jen výměna ložiska pístního čepu,nakonec došlo i na píst a těsnění,a válečky a ještě bude i kontrastní pružina. A zde je můj problém,při nasazování čepu se tam dávaj takový kulatý patenty aby to z toho nevyklouzlo a jeden z těch kroužků mi někam jak bych řekl upad a je tu možnost že si našel cestu do motoru,když jsem to zjistil zkusil jsem ho obrátit a vytřepat spět ale nic. Taže moje otázka zní,jak jak špatně to může asi dopadnout? vrtá mi to v hlavě už druhej den ale než jsem to celý sešrouboval několikrát jsem to prohlídl a nic nenašel,samozdřejmě na zahradě je to dlaždička,bahýnko,trvníček v jedný vrstvě takže hledání mi po 5ti minutách připadalo totálně marné.Co myslíte rádcové?
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků