Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 07 bře 2010, 19:29

Ta voda by měla bejt asi 1.5 až 2cm od vrchu.To je normální s tou teplotou.Já mám teploměr po zahřátí na 60-70stupnů.Jenom když je opravdu teplo,tak se to vyšplhá k 80 a to za chvíli sepne ventilátor.Do kopce se to logicky víc namáhá,tak může teplota stoupnout,ale ne o moc.
S tím přístupem ke kolenu výfuku je problém.Musíš sundat boční plasty z obou dvou stran(šedý i lakovaný)K jednomu šroubu se dostaneš ze spodu a ten druhej ze strany.Taky jak sundáš ty plasty,tak můžeš prostříkat šrouby z vrchu,líp se k nim dostaneš. :idea:
Naposledy upravil 942004 dne 08 bře 2010, 10:23, celkově upraveno 1
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 07 bře 2010, 19:41

Tak to asi nebudu řešit, do těch plastů se mi teď fakt moc nechce. To udělám až někdy pozdějc a rovnou to spojím s dalšíma věcma. Jinak za tu kapalinu díky. Taky jsem si nastavil to světlo, i když to takovej rozdíl není. Jinak jsem to byl dnes projet a udělalo to zase. Ale už vůbec neteče benzín, takže super. Přestane reagovat, zastavím a za chvilku mi to zase na el.startér chytne a mažu dál..zkusil jsem jestli to není nastavením karbecu a otočil víc šroubkem bohatosti při volnoběhu a pak to dělalo už při rychlosti 30Km/h. Tak jsem to zase vracel ale už to nešlo tolik- ten šroubek je z mosazi a strašně se ničí-už tam skoro není hlavička ale rovná hranka-nedá se s ním už vůbec skoro točit :-(, a už jsou u něj i špony, který se dostaly asi do toho závitu takže nejde ani uplně dotáhnout ani celej vyšroubovat :-( takže mi to zase dělá kolem rychlosti 70 km/h nebo když se rozjedu na plnej plyn.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:10, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 09 bře 2010, 23:11

vůbec nevíš: je ti jasný že on má čtyřtuc a ty dvoutuc,jako že ve finále to sice vypadá jako stejnej problém ale ve skutečnosti,to spíš vypadá na to že máš ten regulátor na tu směs tak vy..vy... na hovno že ti to nejde pořádně dotáhnout takže ,ani nevíš jetli to tím náhodou není žejo

Jinak už jsem říkal že mi blbne,volnoběžka startéru,a špatně mi to chytá. Tak je to trochu jinak,ta volnoběžka je na hovno a díky ní to vydává hrozný zvuky při startování takový jak když o sebe mlátíte dva hrnce. Ale důvod proč to nechytá je ten že je to přechcaný. Přechcaný je to proto že jsem na karbeci přidal volumě a zvíšil volnoběh. A ten jsem zvíšil proto aby mi to nechcípalo. A chcípá mi to jen když leje, a zároveň mi to i žere víc oleje když prší,takže je jasný že musím najít tu díru kterou to tam prochází a zalepit či jinak ošetřit a nebo nejezdit za deště,pač tohle mi nedělala a to jsem to sázel v brutálních buřinách.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 09 bře 2010, 23:48

:-D No ty ses do toho pěkně zamotal s tím volume....no můj jedinej problém teď už po 2 hodinách v garáži je ten že ten mosaznej šroubek na vyladění směsi za volnoběhu je už vážně K.O. a dá se s ním volně hýbat jen v rozmezí pár otáček..a vyšroubovat taky nejde, takže docela velkej problém... i když ho mám zašroubovanej co nej co to jde, stejně je směs bohatá..:(

Další problém mám s elektrikou, asi nějakej zkrat v drátech nebo co...otočím klíčkem a nic..reagujou jen světla.Jinak blinkry, el.startér, ukazatel benzínu nic...nevím kde je problém, budu muset projít všechny káble asi, ale asi vím čim to je... jak jsem obracel karbec vytekl z něj benzín co se asi dostal na dráty a jak jsem to nakopl tak se tam trošku začmoudilo, doteď jsem myslel že to bylo od výfuku(nakop jsem to v garáži-uzav.prostor) ale asi to bylo ono...no už jsem to neřešil, vrhnu se na to zítra
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 10 bře 2010, 01:57

Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 10 bře 2010, 18:25

Teď se s něma roztrhl pytel...byl jsem u toho zase a podařilo se mi rozhejbat šroubek bohatosti ale i když to nechám lehce nad hranicí kde to začne chcípat furt je svíčka jak uhel...takže fakt nevim, jinak ta elektrika je furt v haj*lu, v té se ani nevyznám.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:11, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 10 bře 2010, 19:42

No teda,chvíli tady nejsem a co to tady čtu :roll: Takový neštěstí,ale nic se nejí tak horký,jak vypadá :D Já bych vydělal celej karbec a ten šroubek co už není šroubek vydělal.Malým šroubováčkem nějak vyštourat ven a dát nový.Co se elektriky týče,tak bych hledal tam,kde se zakouřilo.Podle toho,jak popisuješ,tak to vypadá že se to někde šluslo(spojily se dva dráty)nebo se utřepala kostra,uzemění.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 10 bře 2010, 20:21

"číslo" - No docela tragédie...jinak karbec byl uplně celej venku a vyšroubovat šroubek jsem zkoušel...ale dá se s ním hejbat jen v rozmezí pár otáček, pak se seká...jsou tam špony z toho šroubku asi v závitu karbece...a šroubek nečouhá ven ale je v té prohlubni, takže se nedá ani kombinačkama.
Jinak na tu elektro sem se díval a sundal aji plasty šedý a zatím nic..
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:12, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 10 bře 2010, 21:59

nevíš: hele dej si inzerát na ty díly co potřebuješ,cca před rokem prodával jeden ttýpek dva rozbořený hexíky s kerej se dala udělat jedna, snad za 6ku,si pamatuju že jsem se ho ptal zda li mi prodá jen přední tlumič,ale fakt se toho chtěl zbavit jako celku,dokonce mi nabízel že to může být nak na dvě splátky.Takže nestrácej hlavu. A jestli už jsi z toho krapet vyšinutej což se mi čas od času stane u všeho, tak běž vod toho nebo to dojebeš. Začíná to lehkým úrazem a pokračuje až do nemocnice... :-) ne dělám si pr.......,ale se....... na to nech si to rozležet,třeba ti to hlava časem pobere,co s tim může bejt.
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 20:24, celkově upraveno 1
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 13 bře 2010, 00:23

Má pravdu,ten chlapec Ekim :D nas..nej nic nespravíš,akorát to ještě víc pohnojíš :o Ty plasty na boku zkontroluj a možná jen chybí šroubky.Mě se taky vytřepaly a dal jsem nové s pérovou podložkou a drží to jak přikované :wink:

Tak už od listopadu jsem nejel na skůtru a jak se dívám ven,tak ještě nějakou dobu počkám :cry: Já už mám šílenej absták se projet :!: Jezdit narvanou sockou do práce mě už přestává bavit :twisted: Skůtr připravenej na sezonu,jen vyjet a vono dnes zase sněžilo :evil:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 13 bře 2010, 07:37

942004: nesmíš se toho tolik bát,já už to drtim od konce února na mašině,pač mi skončila technická na autě,ale zůstáva fakt že ikdyž se oblečeš jak na severní pol tak promrzneš behem tří hodin...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 13 bře 2010, 18:44

No jo...měli jste pravdu, už jsem vychladnul a pouštím se zase do toho :-) karbec celej ven a hraní si s nožíkem a dělání drážky do šroubku bohatosti...docela se povedlo, ale šroubek jde otáčet asi v rozmezí asi 2 otáček, no uvidíme. Pořád mi není jasná jedna věc...pokud ten šroubek dotahuju, tak je směs bohatší nebo chudší? Každej mi píše a čtu všude něco jinýho...jinak sem hodím fotku karbece, když už je klučina venku. Tak čistej nikdy nebyl, vždycky jsou na něm nánosy hlíny. Taky jsem doladil plovák. Jinak podle čeho se určuje velikost karburátoru? třeba 19 mm? Podle průměru otvoru ze kterýho to jde do příruby od válce? já ji mám 25 mm.. ale takovej karbec jsem nenašel. Taky jsem si koupil bezbarvej lak a skůtr zase vypadá Super ! Dá se to na všechno, takže aji výfuk ožil..tu škaredou krytku co se nepovedla jsem vzal na stříbrno...pak někdy hodím foto. Pak mě štve ta elektro, ale to až pak.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:13, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 13 bře 2010, 22:04

Takže sem si uvědomil že na skůtru jsou taky pojistky a vyměnil je... skůtr se rozběhl ale už vím co se pálí..něco se v té součástce peče, zítra oddělám plast a podívám se do toho. Jak říkám jsem v elektru laik, takže nevim k čemu to slouží, ale kouř jde přímo z toho...ten zbytek je z hliníku, vypadá to jako chlazení nebo co, hážu sem fotku. Taky jsem opravil ten výfuk a musel jsem předělat přední kolo - házelo, tak jsem ho taky pozměnil, snad se "číslo" nezlobíš že je to podobná barva, jiná zrovna nebyla.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 14 bře 2010, 00:34

To kolo je mooc pěkný :D Jo,zlatá je zlatá :lol: Vejfuk taky,no musím tě pochválit,dobrá práce,ted už jenom aby to taky jezdilo :mrgreen:
To co se ti pálí je regulátor napětí.Vydělej ho ven a prohlídni kontakty,zda-li nejsou spečený dohromady.Jde ten kouř přímo z té krabičky nebo od drátů co do ní vedou :?:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 14 bře 2010, 01:25

Díky díky, taky už bylo načase to trošku oživit. Jinak jo, jde to přímo z toho regulátoru, bude tam nějakej kontakt asi...jak si půjčím klíč abych oddělal držák, spravím to.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:14, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků