od sedli » 07 bře 2010, 00:25
Ekim...to je pořád něco, já to taky nemám bez problému. Já sem na ten výfuk vrhnul taky, docela chytal korozi. Ale to koleno přímo u válce se mi povolit nepodařilo a to jsem ho ještě přes noc nastříkal WD-40. "číslo"- jakým klíčem se tam vůbec dostáváš? Já se tam nemohl pomalu dostat ani gola sadou a to jen na jeden šroub, ale tak blbě že se s tím nedalo ani otočit...k tomu 2 šroubu víc směrem ke středu skůtru se nedostanu už vůbec a zevnitř skůtru tam nevidím ani matičku, takže si myslím že jsou tam jen ty šrouby který jsou zašroubovaný přímo s kostře motoru a to je problém. Ležel jsem u toho dlouho ale fakt už nevím čím by se tam dalo dostat. To bych musel rozmontovat půlku skůtra abych to povolil. Takže jsem to aspoň očistil a stříknul sprejem proti korozi, ale zjistil jsem že nemám už černej, ale jen šedej...takže celý koleno mám šedý a konec výfuku klasika původní černá. Nevypadá to nejlíp, ale teď jde hlavně o ten výfuk, na jaře se to celý přestříká.
Ještě další věc co mě pořád zajímá je tam hladina chladící kapaliny, měrku tam nemám, jen klasiku víčko. Tak mi kdyžtak jen napište kolik cm má být asi ta hladina od hrdla a podle toho to udělám. V létě mi to totiž moc neukazuje teplotu a když jedu z kopečka tak zase stoupne..jako s ukazatelem benzínu..a to si myslím že by nemělo dělat, díky
Naposledy upravil
sedli dne 22 led 2012, 16:08, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125