Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 03 bře 2010, 21:38

Jo,fotky sem potom nějaký hodím,až to nafotím.
S tím tvým karbecem se to musí vyřešit.Když ti to v servise neopraví,tak se na to vrhnem dálkově přes internet :!: Neboj,to se opraví,na to musíme přijít :roll: Dáme hlavy dohromady a vylučovací metodou dojdeme k chybě,která to způsobuje :D
Mě v servise měnili ventil karbecu a od té doby je to ok.Jo a na ty šrouby od výfuku použij WD sprej.Pořádně to prostříkni z vrchu a ze spodu,nechej působit přes nos.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Gullwing » 03 bře 2010, 22:09

No teda, Hexagon plněnej dusíkem. To bude mazec :lol:
Uživatelský avatar
Gullwing

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1659
Registrován: 24 dub 2007, 14:21
Bydliště: Praha 6
Skútr / moto: Suzuki B400 K8

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod piaggio hexagon » 04 bře 2010, 21:26

caute a ten alar aj pisaka na skuter piaggio hexagon? coi to je imobilizer alebo ako to je???
Uživatelský avatar
piaggio hexagon

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 02 bře 2010, 21:03
Skútr / moto: piaggio hexagon 125 2T
Tuning / úpravy: polep, svetla

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 04 bře 2010, 21:50

Ten poslední příspěvek jsem vůbec nerozluštil, ale imobilizér je zařízení, který zabrání zlodějům, aby nastartovali skůtra s jiným než originálním klíčem, např.šroubovákem nebo těma jejich hračičkama...podle mě docela blbost a kradou se spíš novější skůtry než hexagony..radši si sežeň mohutnej zámek ...imobilizér nikomu nezabrání naložit to a odvést...
Jinak napiš něco o svým skůtru, nějaký zkušenosti, s čim byly problémy...a taky kolik ti to jede? A kolik si to bere? Taky jestli seš z ČR nebo SR protože podle těch příspěvků nevim nevim...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 05 bře 2010, 09:30

vůbec nevíš: jjj. Jinak imobilizer pracuje tak že v klíči je čip a v zámku snímač(imobilizer) který pokud tam čip není ,tak ten systém zabrání nastartování a to i v případě že je klíč stejný. U motorky nemám zkušenost ale u auta to vypadá tak že všechno jde stejně až na to že v momentě kdy to má chytnout to nechytrne,jakoby nebyl benzín.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 05 bře 2010, 11:50

Tož chlapi sem dám ty fotky,jak sem trávil zimní večery v garáži.Udělal sem kompletní servis-výměny všech kapalin,vyčištění filtru a celková očista i podplastová.Plus jsem zrenovoval výfuk,kola a přidal denní svícení,brzdové světlo do kufru.To je asi tak vše :D
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 05 bře 2010, 13:09

Tak to je fakt nádhera...ty kola jsou fakt paráda a výfuk se taky povedl. Celkově jde vidět že to nemáš ani poškrábaný a je to v pěkným stavu. CO mě ale dostalo je to přední svícení ! To je LED pásek? Máš to tam daný asi zvenku co? Nevidím od toho žádnej káblík nebo něco, jestli můžeš tak sem hoď odkaz kde ten pásek mají a já si na něho určitě rád našetřím, vypadá to fakt SUPER
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 05 bře 2010, 20:03

please chlapy,kdo umite ladit karbec u 2t, vubec nevim,ty ses v tom urco hrabal jakej je postup. sou tam ty dva ladici srouby,jeden ten co je na pruzine je od stelovani paliva a ten druhej dolazuje vzduch. sem se v tom postoural a je to v pitli. vzdycky kdyz to nahodou nakopnu tak to chvily jede a pak to umre.

jinak zavist ,,cislo,, jeste nakej sound do kufru a je to uplna pecka.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 05 bře 2010, 22:58

Ekim : Přesnej postup ladění karbecu máš tady : http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... za-krokem/
Rozladil sis asi poměr směsi při volnoběhu, to je ten šroubek přímo u karbecu. Ten co je vyvedenej na airboxu, to jsou otáčky a ty by ti to nechcípaly. Takže ten šroubek na karbecu tu směs dotáhni ho na max a asi o 2 otáčky povol a mělo y to být ok. Ale musí se to dělat při zahřátým motoru !!! .
Oddělal podtlakovej ventil a pak to dnes projel, ale ne moc(zima) a prý to jelo dobře...Byl jsem u toho doteď v garáži a měnil jsem benzínovej filtr(ten plastovej) co je vedle boxu na tu baterku-totálně špatnej přístup..drbačka jak blázen..a ještě jsem si koupil jeden novej a dal ho na hadičku přímo před karbec, abych měl jistotu čistoty benzínu...zítra odmontuju fuck, zbavím ho rzi a stříknu sprejem proti korozi, ale nevím co dám jako další barvu, černou už nemám, mám jenom stříbrnou a ta se mě moc nelíbí...pak asi půjdu do laku toho předního kola, u "číslo" se mi to moc líbí..
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:07, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 05 bře 2010, 23:00

Chlapi,díky za pochvalu.Dalo to práci ale stojí to za ten pohled :wink: Ten led pásek jsem koupil v obchodě s autodíly a stál 200,-což je dobrá cena.je 30cm dlouhej a pasuje na celou šířku reflektoru.Kabel je super zabudovanej až na ůplným konci pásku a pod kapotáž se vleze přesně tou mezerou,kde končí oranžový blikač.Sedne to tam jako pr.... na hrnec :mrgreen:
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 14:20, celkově upraveno 1
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 05 bře 2010, 23:07

Tak to je super, přesně ten pásek jsem dnes viděl, přesně mi ukazoval že se to dá po 5 cm krátit, Jinak nebudu vědět kam napojit tu kabeláž, aby to svítilo už při obrysovce a potom stále aji při normálních světlech, nebo to šlo popř. nějak vypnout. Jak to máš nastavený ty? Já si myslím že by ten LED pásek mohl stačit normálně ve dne i místo H4 né? Ty audiny atd taky jezdí s vypnutýma světlama a jen s těma ledkama...takže bych to chtěl napojit aby to svítilo už při obrysovkách-při těch už svítí zadek stejně jako při denním svícením..díky za radu
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:07, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 05 bře 2010, 23:08

vůbec nevíš-zapojení zvládneš ,je to jednoduchý.přímo v rohu světla vlezeš pod kapotáž a nahoře jsou pojistky.Jeden drát uzemníš,a druhej na pojistku s proudem.Když otočím klíčekem v zapalování,tak se automaticky rozsvítí led pásek a naopak.

for Ekim-sound do kufru se konat nebude,nejsu kolotočák.Tak jak to je už to stačí až,až :lol:
S tím karbecem jsi tomu dal.Co do toho lezeš,když nevíš čím otočit :lol: Nevíš ti to popsal celkem polopaticky,tak ted otoč tím pravým kolečkem.... :mrgreen:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 06 bře 2010, 16:23

"číslo" : Tak jsem se díval na to světlo, kolem celýho světla mám těsnění, u přechodu ze světlometu na blinkr žádnej otvor není, ale asi pak udělám dírku do toho těsnění..

Ekim : Tak jak je to teda s tebou a skůtrem? Ty už si koupil něco jinýho ne? Doufám že na tom hexagonu budeš ještě jezdit, že neskončí na té zahradě :-)
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 06 bře 2010, 17:12

nevis: je ve sklepe,posledne kdyz jsem mu daval napit nekdy v prosinci tak mu zacala blbnout volnobezka starteru az zmizi ty bily s*acky tak ho zkusim natocit a budu jezdit dokajd to pujde,ted nove mam vojety nrg ale ten ma zas pro zmenu v prdely lozisko pistniho cepu takze az na to budou finance tak pujde pod francouzak levnejsi oprava.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 07 bře 2010, 00:25

Ekim...to je pořád něco, já to taky nemám bez problému. Já sem na ten výfuk vrhnul taky, docela chytal korozi. Ale to koleno přímo u válce se mi povolit nepodařilo a to jsem ho ještě přes noc nastříkal WD-40. "číslo"- jakým klíčem se tam vůbec dostáváš? Já se tam nemohl pomalu dostat ani gola sadou a to jen na jeden šroub, ale tak blbě že se s tím nedalo ani otočit...k tomu 2 šroubu víc směrem ke středu skůtru se nedostanu už vůbec a zevnitř skůtru tam nevidím ani matičku, takže si myslím že jsou tam jen ty šrouby který jsou zašroubovaný přímo s kostře motoru a to je problém. Ležel jsem u toho dlouho ale fakt už nevím čím by se tam dalo dostat. To bych musel rozmontovat půlku skůtra abych to povolil. Takže jsem to aspoň očistil a stříknul sprejem proti korozi, ale zjistil jsem že nemám už černej, ale jen šedej...takže celý koleno mám šedý a konec výfuku klasika původní černá. Nevypadá to nejlíp, ale teď jde hlavně o ten výfuk, na jaře se to celý přestříká.
Ještě další věc co mě pořád zajímá je tam hladina chladící kapaliny, měrku tam nemám, jen klasiku víčko. Tak mi kdyžtak jen napište kolik cm má být asi ta hladina od hrdla a podle toho to udělám. V létě mi to totiž moc neukazuje teplotu a když jedu z kopečka tak zase stoupne..jako s ukazatelem benzínu..a to si myslím že by nemělo dělat, díky
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:08, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník