Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Joe » 24 kvě 2009, 20:34

Tak tento Hexagon 150 je na predaj za 500 eur s talianskymi papiermi. Málo použité, vyzerá perfektne. Na motore sú ešte originálne varovné nálepky. Je to rozumná cena?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Joe

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 5
Registrován: 15 čer 2008, 20:30
Bydliště: Komárno
Skútr / moto: Honda Foresight 2002, T-max, Burgman 650

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod leeri » 24 kvě 2009, 21:11

cena dobra bych rekl
T-max,Peugeot Speedfight 2 wrc, Piaggio NRG a KTM ponny 2
Uživatelský avatar
leeri

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 234
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Tmax a pár dalších

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 26 kvě 2009, 15:20

Cena je to výborná,ted záleží v jakým je to stavu?Gumy,motor,brzdy,variátor,spojka atd...?Zkus nejdřív než do toho pudeš,vyzvědět co nejvíc informací!Jinak je to velmi pohodovej skůtr. :lol:

6.6. edit:
Tak jsem trochu vytunil tu moji hexinku :idea: .Koupil jsem na ní nový čelní plexi značky Givi,protože to starý už bylo nechutně poškrábaný a v bílé barvě,což se mi taky dvakrát nelíbilo.Je tonováné do černa a je o 10cm delší než originál,tím pádem na mě už vůbec nefouká :mrgreen:
Naposledy upravil KYBLOS dne 12 črc 2013, 20:42, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 04 říj 2009, 11:47

Čau chlapi, mám taky Hexagona 125EX , 2T r.výroby 96. Chtěl jsem se jen zeptat jakou zhruba máte spotřebu, u mě nedávno začla docela stoupat. Dřív jsem měl spotřebu zhruba 4l ,ale poslední dobou sleduju že na 8litrovou nádrž ujedu něco přes 100 km. Ptám se čím to je? Chtěl bych teda vědět jak to papá vám a jestli nevíte co to může způsobovat. Napadlo mě jestli nemám moc malý otáčky motoru nastavený(můžete mi rovnou poradit jak by to mělo být jestli menší nebo vyšší), karbec je vyčištěn, jestli to není nekvalitním palivem(natankoval jsem ale poté u shellu a uplně stejné) nebo jestli ta spotřeba nestoupla tím že jsem celý týden jezdil jen po brně a to docela brzda plyn..ale že by ta spotřeba dvojnásobně stoupla? Dík za všecky rady jinak musím souhlasit že na pohodlnějším scootu jsem neseděl, mám ho zhruba rok a naježděno asi 4000 km. Dicky mě dostane jak každej čumí že se tomu otvírá kufr jak u auta a co se tam šecko vleze..:-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 04 říj 2009, 16:01

Tak tě vítám mezi náma ,,hexíkama" :lol:
Ta spotřeba kolem 3.5 až 4.0l je normální,hold dvoutakty trochu víc žerou :cry: ,ale zase jedou :mrgreen: S tím jak uvádíš,že dojezd 100km po městě(brzda,plyn)se nediv,to máš jak u auta.Musíš s citem na plyn a na brzdu.
Nerozumím tomu-malý otáčky motoru-myslíš volnoběh??? Podle manuálu je volnoběh mezi 1600-1800o/min.Kvalitou benzínu to určitě nebude,když nebudeš tankovat v JZD, v tom bude tvoje pravá ruka na plynu :lol:
Ten kufr je opravdu super a pohodlí taky :!:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 04 říj 2009, 17:39

Čau, no jo žere pěkně jen mě napadlo jestli bych tomu nemohl trošku pomoct aby ta spotřeba šla dolů..Jo kolik jste kdy nejvíc dostali do nádrže? Já dneska tankoval 8.8 litrů a ještě jsem neměl plnou tomu jsem nevěřil..ale taky jsem jezdil 40 km na rezervu.Kolik ste teda nejvíc ujeli na nádrž? S tim volnoběhem- s tím problém nemám ten tam skočí vždycky okolo rychlosti 20km/h ale já myslel otáčky motoru jak se nastavují šroubkem vedeným z karbecu umístěným na airboxu. Tím se nastavují otáčky motoru-když dáš uplně málo tak až ten motor chcípne.Právě bych měl vědět jak bych to měl mít nastavený, jestli na co nejmenších nebo víc. Počet otáček nemám jak zjistit, otáčkoměr to nemá je to jen podle zvuku.Jinak jsem se taky až teď nedávno dozvěděl že to má polohovací tvrdost ta zadní pružina, mám to na max, skáče to moc třeba ve dvou v zatáčce se to houpe pěkně tak si seženu hákovej klíč a musim to přenastavit.Jo pár lidí se usmívá nad rozměrama toho scootu ale asi to nechápou...když je pak baví se s helmou a věcma tahat po škole, já si tam dám věci, furt tam vozím plno blbostí, dám tam batoh aji s nákupem, prostě luxus...a ten výkon je taky nádhernej...
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 15:24, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 05 říj 2009, 08:46

Ta nádrž na benzín má uváděné v manuálu toto:8.5l
2.0l rezerva
nádržka na olej pro dvoutakty:1.5l
0.5l rezerva
Na nádrž ujedu cca 200km.Nejvíc jsem najel 230km,ale to jsem to celou cestu lehce šimral,prostě eco maraton. :mrgreen:
Ten volnoběh udělej podle sluchu,přesně nevím kolik otáček na tom štelovacím šroubku,já to ještě nepotřeboval štelovat.Ne moc vysoký,zlatej střed.
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 05 říj 2009, 21:57

No uvidíme budu ho šetřit...jo jinak se ci zeptat na technickou otázku na jehlu která určuje bohatost směsi. Nebudu nic štelovat ale jen mě to zajímá, když bych dal zarážku v jehle úplně na nejspodnější zářez, tak půjde do motoru hodně vzduch nebo benzínu? když zas bude nahoře tak to bude opak tak jestli víte napište dik
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 15:25, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 30 říj 2009, 15:48

Tak dnes jsem zazimoval svoji Hexinku.Umyl,naleštil,vydělal baterku a dal pod plachtu.Celou letošní sezonu jezdila super a nikde na cestě jsem nemusel nic opravovat,no prostě spolehlivý stroj.Během zimy ji celou odstrojím a provedu výměnu všech náplní,pod plastovou očistu a natřu výfuk,je už trochu olezlej.Jo a ještě sundám gumy, abych mohl kompletně zrenovovat disky,mají šedou barvu a mě by se líbila stříbrná.To je asi vše,no prostě budu se v tom přes zimu hrabat,aby mě ta zku....á zima rychle utekla a bylo zase teplo :!:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 30 říj 2009, 17:02

JJ já hexika teda ještě zazimovat nehodlám dokud nebude namrzat...už je tam nemrzka, nový brzdový destičky, xenon v předním světle, až na pár věcí který sem musel řešit přes ten rok mě taky nic zásadnějšího nepotkalo, vyměnil jsem vzduchovej filtr a teď dám na tu nádrž okolo těch 230 Km.Už se taky nehorázně těšim na léto a ježdění jen v mikině,pohodička, nádherný počasí...teď se to taky ještě dá, ale musim bejt navlečenej..ale pořád lepší jak jezdit mhd...ale asi se budu muset podívat na termostat, min.tejden jsem jel na Pálavu asi hodinku v kuse a rafička ohřevu motoru se ani nehnula...nezdá se mi že by se ten motor nezahřál...jináč já plánuju přes zimu taky komplet odstrojení, vyrobení blatníčku pod motor kterej mi chybí a komplet výměna všech blbostí jako hadičky, šrouby atd....a hlavně vyčistit šecko...ale docela bych chtěl vidět vedle sebe 2 125 jeden 2T a 4T, jaký by byly rozdíly v jízdních vlastnostech a ve spotřebě...
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 05 lis 2009, 21:30

Zdravim Hexáci všech kubatůr ze všech koutů zeměkoule :D . Dnes jsem udělal řidičák po roce bez papírů,opět nasedám do sedla,holt bodovej systém je svině. Dělám nějaký výměny náplní a přemýšlím kolik má oběm chladící oběh a co tam optimálně nalejt. Pak opět přišel na řadu olej ze začátku jsem tam lil castrol sae 5-W40,v servisu mi tam začaly lejt spešl pro moto, ale sae 10-W40 takže když je zima hůř startuje ale zase má ty specifikace vhodný pro skůtry trochu dilema. Jinak všem co stroje vydržej do léta,měli bychom si dát sraz hexíků, Heximaníků.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 05 lis 2009, 22:01

For Ekim - tak gratuluju k vrácení toho dokládku co ti stál v cestě mezi tebou a hexinkou...(já tomu mýmu zas říkám hexik :-D ) ...nemrzku jsem měnil nedávno, někdo mi radil že ten oběh musím někde dole vypojit aby všecko vyteklo, je to blbost! přišel jsem na dobrej způsob jak to udělat, nevim jestli to tak má bejt ale dalo se to. Jak máš ten plastovej kryt ve kterým je baterka, tak z tý strany k řídítkům máš hned za ní kovovou část, nahoře matičku s čepičkou, to když povolíš a odděláš, kapalina ti vyteče, ke konci jsem foukal do otvoru pro nalívání kapaliny a vyšplíchal aji zbytek...takže za 2 min to bylo, nádhera.. já tam narval asi necelej litr a půl fridexu, ani jsem to neředil. Jinak dolívá se tam někde ještě nějakej olej někde do převodů nebo jinam do motoru? S tim nemám zkušenosti...hele s tim srazem to někdy není špatný...ale spíš bych to nechal na léto...ale vcelku se teď s něma roztrh pytel..občas se tam podívám na net a např. na http://www.motoinzerce.cz nbo tipmoto je jich teď vcelku dost...
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 15:27, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 06 lis 2009, 11:37

To je můj sen ujet bukvicím :D........a pak jednoho z nich odprásknout .. :twisted: .....Jinak já mám 4T takže ten typ oleje se mi vyplatí vědět,takže jsem seděl do jedný do noci a doslova se učil co znamenají ruzné specifikace,snad už v tom mám jasno.No a s tím fryďourem si ještě nejsem jistej ,prostě mám teď jen víc času tak zjišťuju co se dá,říká se dvakrát měř a jednou řeš tak ja to řešim a řešim a pak to koupim. Já vím ty ceny jdou dolů ale von tenhle hexik 4T v oběmu 125 bude pěknej šnek to už bych šel raději do 2T.

Docela zajímavé čtení alá nemrznoucí kapaliny.
http://www.velvana.cz/_download/TZ%20te ... 202006.pdf
A o krvi všech motodrtítek
http://www.mjauto.cz/klasifikace_a_spec ... motoro.htm
http://oleje.cz/index.php?page=mot_vyko ... dobe_vykon
http://www.petroleum.cz/vyrobky/oleje-m ... ikace.aspx
:shock:
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 06 lis 2009, 16:47

No vidíš, teď sem si to ještě potvrdil, jak máš ten srovnávací test, není nad fridex...nic jinýho bych neřešil a ta cena je stejná jako u jinejch...jinak čistili jste někdy někdo výfuk? Teď jsem viděl že je tam příruba v tom záhybu norm na 2 šrouby s maticí tak se na to půjdu asi podívat zkusim ten vejfuk sundat se zvědavej kolik tam bude usazenin a projedu to kartáčem ocelovým...aby se pak za mnou tavil asfalt..:-D

jaký do hexika lijete olej? Vím že ta nálepka bývá u toho poklopu u nádrže, ale já ji mám strhnutou. Takže nevím jestli ten olej má bejt synetetický, polo, minerální nbo co všecko. Napište jaký by měl mít parametry nebo třeba přímo výrobce a typ, díky.Je to 2T

edit:
Tak už nic, už to mám zjištěný, ale jelikož se už ani jeden z těch olejů nedělá sem tam koupil Repsol Moto Sintético 2T a už sem hexika nakrmil...:-D
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 18 lis 2009, 20:32

To je dobrej olej.Já tam dávám olej Denicol scoot s vůní exotických květů.Jezdím na něj už 5 roků a motor je bez karbonu a usazenin. V manuálu je doporučená syntetika. :idea:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 6 návštevníků