Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 18 úno 2010, 17:19

Rychlejší to máš ze strany výfuku.Oddělej tlumič výfuku a pod ním se dostaneš ke kolu na kterým je matice,tuším 24,tu povol a kolo máš dole :idea:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 18 úno 2010, 19:34

Tamtudy to jde? Já si myslím že je tam ve středu kola z té strany u výfuku jen ta krytka jako je u předního kola. Někdo mi totiž právě říkal že se to dělá přes variátor. Ale jestli to půjde takhle, tak to bude super.Teď jsem přišel ze školy, ale zitra odpoledne se na to hned podívám.
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 15:59, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 18 úno 2010, 21:50

Starosta 942004 má pravdu...se sundá vejfuck a hned za ním je matice kterou odšroubuju a sundám kolo...
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 22 úno 2010, 20:42

Díky za info, kolo je dole, už se jen čeká až příjde pneu, snad zítra. Taky to zkusím zanést do pneuservisu j, ale napadá mě že na přezutí moto kola je potřeba jiná mašina než na kola z auta asi ne? U kola z auta se nasadí do 4 otvorů co jsou na matice, tady je jen to uchycení jen uprostřed.
Ještě bych se chtěl zeptat na něco jinýho, jde o chladící kapalinu. Na podzim jsem tam dolíval fridex, ale nevěděl jsem kolik ho tam nalít, takže mám hladinu asi 1cm pod víčkem. Může tam toho být tolik? Je tam někde vzduchová kapsa která se plní když se kapalina zahřívá? Nerad bych aby mi na jaře vystřelilo víčko vedle řídítek nebo to ruplo někde pod sedlem. Ale jestli je někde nějaká ryska-kvůli tomu bych musel sundávat celej čelní plast a to se mi zdá jako pěkná blbost. Díky za info
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:00, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 23 úno 2010, 07:54

vůbec nevíš: mám někde schovanou,,servisní knížku,, takovej malej bloček s informacema,sem tam fotka jak co kde,tak až to najdu tak to sem nahážu. Napříkoad tam najdeš jak poznat kolik chladící kapalyny a jak se zbavit případné bubliny. :-)
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 23 úno 2010, 13:53

Na víčku od chladiče je zevnitř nádstavec s mírkou.Takový dva jazýčky-delší min,kratší max a podle toho to zkontroluj.Odvzdušnění se provede samo,jak se to zahřeje na 80stupnů,tak eventualní bubliny utečou přepadem.
Jinak dnes jsem sundal obě kola a ošmyrgloval až na hliník,odmastil,stříknul základem a dal jsem na ně zlatou metalízu,jako Subaru Impreza :lol: vypadá to super :shock:
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 23 úno 2010, 14:38

Díky za info, mrknu na to, ale myslim že tam nic moc není, jen klasika víčko s rovnou vyvýšenou ploškou, kdybych to nenašel tak to vyfotim a hodim sem. Jinak se taky pochlub jak ty kola vypadají, abych věděl do čeho se zase pustit :-p Už jen čekám na pneu, už jsem vyměnil převodový olej, předtím jsem ty šroubky hledal uplně někde jinde. Dostal jsem to tam plastovou stříkačkou.Ale jen mě napadá že to kolo mi nepřezujou všude v pneuservisu, disk ze skůtra je přece jen jinej než u auta-otvor uprostřed-takže nevim, uvidí se...Pak to otočím a zase se musim mrknout na nakopávačku, musim tam mit někde špatně podložku, zase prokluzuje a zabírá jen chvilkama.

edit:
Borci, tak kolo vyměněný, jen jediná špatná věc je to, že jsem si neuhlídal, na kolik maximálně se může kolo nafouknout. Hlídal jsem rozměry, rychlost do které to může bejt použito a nosnost, ale nikde jsem se nedočetl o tom na kolik se to může max.nafouknout, myslel jsem že to má dost rezervu...no já bych měl mít zadní kolo na 2.5 barů a max.je tam psaný 1,7 atmosfér, takže docela průser...trošku to přefouknu, ale bojim se aby to neruplo..ale jinak spokojenost a vzorek hlubokej a výraznej..
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:01, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 24 úno 2010, 09:42

Chlape ty máš ale smůlu.Na tu reklamaci to určitě odvez a trvej na opravě,může bejt jenom prasklě těsnění.
S tou gumou je to horší,ale každá guma má rezervu už od výrobce,tak když nebudeš za sebou na tandemu vozit permanentně každej den 100kg chlapa,by to mělo v pohodě vydržet :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod Ekim » 24 úno 2010, 13:54

cece ja vim ze mam inci model ale v kufru mam nalepku s informaci o tlaku v pneu,predni 1,8bar a zadni 2 bar. pri jizde ve dvouch 2,2 bar.
Ekim

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 475
Registrován: 22 črc 2007, 12:15
Tuning / úpravy: jsem stín,jsem zvuk smyku,jsem tam kde je potřeba prujem když máš zácpu...stojíš v zácpě, já jedu dál!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 24 úno 2010, 18:44

S tou pneu už to neřeším, dofouknul jsem to na 2 bary a dnes jsem najezdil 30 km ve dvou a pneu je v pořádku, takže super. myslím že to bude pořád ten plovák, zkusím to o víkendu pozměnit a jestli to nedám tak jim to tam hodim . Jinak do 80 Km/h to jelo pěkně a dnes jsem se dobře projel...uvidíme jak to dopadne

2.3. edit:
Borci se mi na to podívali a problém nebyl v té kapsli ale v té jehličce na konci co jde z válečku jen tam visela už ...takže se vyměnila a chytá krásně i za studena...jinak od posledního příspěvku jsem najezdil už asi 300 km, bez problému, jen si užívám jízdu..
Naposledy upravil KYBLOS dne 01 črc 2013, 18:07, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod piaggio hexagon » 02 bře 2010, 21:28

Caute neviete o niakej webovej stranke kde zozeniam ND na piaggio hexagon 125??? prosim napiste mi na stano93@azet.sk alebo aj semka ale ak by sa dalo tak na e-mail ... prosim
Uživatelský avatar
piaggio hexagon

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 02 bře 2010, 21:03
Skútr / moto: piaggio hexagon 125 2T
Tuning / úpravy: polep, svetla

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod respekt.fr » 02 bře 2010, 22:23

kamos nakupoval plasty tady a vselijaky veci ! aj asi na motor http://www.piaggiospares.co.uk/
fuk stage6 proleprika chrom.spojka stage6 torque.variator motoforce racing.přední polomneřice stage6 racing filtr stage6.přední zadní destičky stage6 racing.dowhill řiditka str8.představec str8.
respekt.fr

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 528
Registrován: 25 říj 2009, 16:23
Bydliště: kousek od zlina
Skútr / moto: Malaguti f15 hiend pila .aprilia sr.HONDA CRF 250R
Tuning / úpravy: s6 proleprika.thermoteck.podložka pod klapky.příruba s6 R/T.varec motoforce racing.polomněřice s6.spojka s6 torque.zvon naraku.openfiltr s6.kontra malossi.podložka pod kontru malossi.DHW řiditka str8 +představec str8.tlumič motoforce R6.VíC v PODPISU..!!

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod piaggio hexagon » 03 bře 2010, 20:54

[quote="respekt.fr"] aha no diki moc kuknem to ale potrebujem aj brzdove dosticky a take blbosti >D
Uživatelský avatar
piaggio hexagon

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 3
Registrován: 02 bře 2010, 21:03
Skútr / moto: piaggio hexagon 125 2T
Tuning / úpravy: polep, svetla

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod 942004 » 03 bře 2010, 21:06

Základní věci pro běžnou ůdržbu koupíš na http://www.adventure-biker.cz nebo na http://www.scootland.cz Já tam taky nakupuju a vše ok :D

Dnes jsem vyndal zadní tlumič i s pružinou.Byla trochu orezlá,tak šla pod černou barvu a tlumič taky.Je to zase jako nové :shock: To stejné potkalo i výfuk,který jsem komplet obrousil až na kov,natřel odrezovačem a nastříkal černou barvou na výfuky.Kryt výfuku jsem udělal sříbrnej.Je to prostě funglovka :D
Jezdi hlavou,předvídej a přežiješ....
http://www.piaggio-club.net
krásná minulost-Piaggio Hexagon 125 EX
Uživatelský avatar
942004

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 436
Registrován: 04 kvě 2009, 18:49
Bydliště: Praha-Spořilov , Brno-Líšeň
Skútr / moto: Piaggio X8 250 i.e.,Cagiva Cucciolo 50
Tuning / úpravy: turistické plexi Kappa,variátor Malossi Multivar,svíčka Denso iridium,laděný výfuk MIVV,vzduchový filtr Malossi Redsponge,reflexní proužky na ráfky,led parkovačky,top case-kufr Givi 46l+opěrka.

Re: Piaggio Hexagon - otázky a odpovědi

Příspěvekod sedli » 03 bře 2010, 21:31

Ale trochu jinak...hoď sem fotky, ať se máme aspoň čím kochat. jinak jestli se dá scoot do kopy tak musím taky sundat celej výfuk a přestříkat ho-přes zimu dostal zabrat..akorát mám problém s tím že mi nejdou povolit ty šrouby, který drží první část výfuku hned u válce- klíčem jsem se tam už dostal ale ani za nic to nešlo
Naposledy upravil sedli dne 22 led 2012, 16:05, celkově upraveno 1
Bylo : Piaggio Hexagon 125 LX 1996, Honda PCX 125 2011, Suzuki GSX-F, Kawasaki Versys 650.
Nyní : Kentoya HAMMER II-i 125
Uživatelský avatar
sedli

1500+
 
Reputace: 27
Příspěvky: 1942
Registrován: 27 črc 2009, 16:03
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Honda PCX 1.generace
Tuning / úpravy: Laděný výfuk IXIL dual HyperLow, vyhřívané gripy Oxford,reflexní proužky na ráfky, LED parkovačky, karbonová fólie na pár dílech, množství originálních škrábanců a prasklin

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků