Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: beverly 250

14 dub 2011, 20:25

No spis je to tissi, dal jsem tam prepazku z toho co jsem urizl, takze je jich tam nejak moc. Taky to trosku min tahne. Takze to musim jeste rozdelat a prepazku vyhodit - je to potom trochu hlasitejsi, ale to mi nejak nevadi.

Prosim o radu (opet). Chtel bych koupit nizke origo plexi na Beverly 200 - viz foto.

Nevite kde na netu by se dalo koupit? Nebo nejaky inzerat na pouzite. Diky
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:50, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: beverly 250

18 dub 2011, 06:09

Všechny zdravím.Jsem tady nováček a chtěl bych se zeptat.Mám v plánu si pořídit ojetého skútra Piagio Beverly 200.Narazil jsem na netu na prodejce motocyklů ve Znojmě pod názvem LUCKY COW MOTORCYKLES.Mají tam zajímavou nabídku ojetých skůtrů,tak bych se chtěl zeptat jestli s těmito prodejci má někdo nějaké zkušenosti.
Díky za odpověď......Roman :)

Re: beverly 250

18 dub 2011, 12:29

Tak se mi vcera povedlo zprovoznit elektricke otevirani sedla - bylo to nefunkcni diky totalne zoxidovanemu tlacitku. A kdyz uz jsem se v tom hrabal tak jsem malinko odlehcil zadni partie - blatnik se da kdykoliv bez problemu namontovat zpet...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: beverly 250

04 kvě 2011, 12:47

Zdravím všechny, před časem jsem tu byl, ale už chvíli mám absenci. Beverly 200 mám 1,5 roku, najel jsem zhruba 2,000 km, jízda celkem dobrá, ale spotřeba ranec, nedostanu se po 5 l/100 km a to jsem v té spodní hranici, další problém je variátor, něco v něm pořád hrká, mám ho vyměněný,je tam nějaká sportovní úprava, nevzpomenu si na název, ale při jízdě mě ty zvuky rozčilují. Koupil jsem ho v Ivanovicích u Brna, z počátku nadšen, nyní přemýšlím o prodeji, chtěl bych přejít na hondu SH. Toť moje zkušenosti. Pokud by někdo uměl poradit s tou spotřebou, byl bych rád, díky, přeji všem úspěšnou sezónu. M.

Re: beverly 250

04 kvě 2011, 14:28

To me bere tak o litr mene, da se jet i za 3,5 litru - ale to uz se musi hodne opatrne s plynem. Je to karburator, tak to muze byt jen serizenim, taky svicka a vzduchovy filtr na to ma dost vliv. Co jsem zkousel, tak neni rozdil mezi tim jestli se jezdi 80 nebo 100 mezi vesnicemi - porad kolem 4 litru. Na ty 3,5 to sleze kdyz jedu dal a pri rozjezdech lehce s plynem.

Re: beverly 250

05 kvě 2011, 15:46

Jo, tak díky, už jsem dával do opravny, zkoušel myslím i tyto věci, o kterých píšeš a dostal jsem se jeden měsíc asi na 4,8 l, no, předpokládal jsem při koupi. že se v pohodě do 4l vlezl, vidím, že to asi moc nepůjde. I tak moc děkuji.

Re: beverly 250

23 čer 2011, 17:23

Mně brala 250 mezi 3,8 - 4l. Jo a byl to karbec

Re: beverly 250

24 říj 2011, 00:22

Dotaz k těm svíčkám Denso Iridium Power: všichni tu píšete že používáte svíčky s označením IU24, proč ? V manuálech se uvádí že výrobcem doporučená svíčka je Champion RG4 HC pro Beverly 250 a RG4 PHP pro Beverly 250 i.e. číslo 4 určuje teplotu svíčky, čemu ve specifikacích Densa odpovídá právě IU27 a nikoliv IU24. Navíc bohžel pro 250 není ani nikdy v katalozích napsaná že se může používat (pouze snad 200 a 500), tak nevím zda do toho vůbec jít.

Přikládám tabulku tepelných hodnot, jak je uvádějí jednotliví výrobci.

Výstřižek.PNG

U Championu čárka mezi čísly neznačí desetinou čárku, ale jen oddělovač. Vysvětlení v téhle tabulce.

heat.PNG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: beverly 250

25 říj 2011, 14:08

Mám pocit, že jsem tenkrát psal do Densa a oni uvedli tu 24. Nikdy jsem s tím neměl problém, spíš naopak. Myslím, že nynějšímu majiteli slouží spokojeně dosud. Na jaro budu dávat Densa i na motorku. Mně se ty iridiovky zdají fakt dobrý a u té Beverlyny se mi s tím i líp startovalo

Výměna chladicí kapaliny

04 bře 2012, 19:41

Můžu se zeptat zkušenějších jaká ji finta po výměně chladicí kapaliny aby motor začal chladit ? Vypustil jsem všechnu kapalinu, protože jsem potřeboval jednak dát nové stahovací pásky na přírubě vodní pumpy a druhak když sem sundával hadice, tak stejně mi vytekla kapalina, tak jsem dal rovnou novou. Před výměnou motor krásně šlapal, ukazatel teploty hezky na polovině. Teď jsem dolil litr nemrzky a asi 1/4 litru destilky s tím že až se to nasaje do motoru tak hladinka klesne a budu dolejvat už jen nemrzku. Ale ouha, najednou teplotu motoru už po chvilce hodně rychle stoupala a dostal jsem se až do červeného pole. Větrák běžel, ale chladič byl ledovej. Celý postup jsem předem konzultovat s dílenskou příčurkou ale nic extra sem se nedozvěděl že by měl být nějaký jiný postup, třeba někde něco vyšroubovat aby mohl utíkat vzduch a když začne vytékat kapalina, vrátit dané čidlo zpět, ale nic takového. Prosím o radu, jak bych měl dát postupovat, sám už nevím co dál.

Teď jsem ještě při procházení katalogu ND narazil že je nějaký odvzdušňovák na termostatu, ale dílenská příručka se o jeho použití vůbec nezmiňuje.

Odpovím si sám: skutečně byl problém v odvzdušnění a v žádné dílence neuvedeném odvzdušňovacím ventilu na tělese termostatu. Takže po nalití nové chladicí kapaliny oddejklujete víko co je pod sedlem beverliny sundáte čepičku a postupoujete jako při odvzdušňování brzd, tedy nasadíte hadičku jeji druhy konec nejlepe zaveďte do expanzní nádobky, povolíte ventil a nastartujete. Po chvilce (15-20 vteřin) vám začne lítat kapalina s bublinama a nakonec pojede téměř čistá zatáhnete šroub ventilu a vypnete motor, odšroubujete víčko vyrovnávací nádobky a doplníte vodu. Pak už jen nastartujete necháte běžet motor a ujistíte se že když ručička nejde za polovinu výseče a že chladič po jisté době začíná být teplý.

Dejte na to pozor, ti co nemají tolik zkušenosti s těmito motory, případně ti co to dělají poprvé, aby jste ho neupekly !!!

26.6. edit:
Pánové nesetkal jste se někdo s problémem při startování, když motorka delší dobu (cca týden a déle) stála ? Když po takové době začnu startovat, motorka zhasíná, ale čím déle startuji tím větší tendenci má motorka chytat až nakonec nastartuje a už je vše v pohodě, každý další start už je taky v pohodě. Vypadá to jako by byl regulátor tlaku paliva nějakej poškozenej a propouští víc paliva zpět do nádrže a při delší odstávce pak trvá než se palivo natlakuje na potřebný tlak. Prozatím si to jinak nevysvětluji, třeba s tím má někdo zkušenost a poradí na co bych se měl zaměřit.
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:54, celkově upraveno 2
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou

Re: beverly 250

26 čer 2012, 16:41

Není to baterkou?

Re: beverly 250

26 čer 2012, 17:51

Neřekl bych, baterka točí startérem po celou dobu velmi ochotně.

Re: beverly 250

26 čer 2012, 17:53

Moje starty jsou podobné,,,

Re: beverly 250

26 čer 2012, 18:09

Když se jezdí každý den, nebo s několikadenní pauzou, tak to chytá na drc, týden a víc tak to je tak 5-6 vteřin a když pustím startér dřív tak to zhasne. Sváděl bych to asi na tlak paliva a vstřik pak dává ze začátku málo a neudrží se v chodu.

Re: beverly 250

26 čer 2012, 18:13

Mám karbec a je to stejné jako u tebe,,,,
Odeslat odpověď