Diskuze o skútrech větších objemů.
Odeslat odpověď

Re: beverly 250

21 zář 2010, 11:37

určitě ;-)

Re: beverly 250

21 zář 2010, 11:52

to 1975ak : Jsou dva druhy lidí : jedni by si plexi na skůtr nedali ani omylem, chtějí si jízdu užít se vším, co k tomu patří.
... a ti druzí to plexi mají a chtějí jezdit jen s plexi ...
To si prostě musíš vyzkoušet a přehodnotit sám, na to žádná univerzální rada neexistuje. Jen snad, že když mrholí, tak jdu pěšky anebo vezmu auto ...
Protože když mrholí tak toho samozdřejmě moc nevidíš a když to plexi začneš utírat rukavicí tak si ho poškrábeš a zničíš tak, že neuvidíš skoro nic ani za sucha.
Jinak existují spreje které po nanesení lépe odvádějí vodu,to je taky možnost.
P.S. Vem si takovou Itálii : teplo i v zimě, moc neprší a přesto tam má to plexi skoro každej prskolet :!: :?: :idea: Proč asi ...

Re: beverly 250

21 zář 2010, 14:01

Já se hlásím k té druhé kategorii, tedy k plexikářům :D . Možná to není hezké či efektní, ale je to sakra praktické. A už jsem ve věku, kdy balit baby na skůtra fakt nehodlám

Když uberu plyn, tak to trochu střílí do výfuku. Takže asi ne úplně spálený palivo. Že by to bylo tou svíčkou, co jsem tam narval i když tam přesně tahle nepatří? Dělá to někomu taky? Mám se na to vykašlat, nebo tam dát raděj tu Denso co tam má být IU 24 (sakra, tolik peněz)?
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:35, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: beverly 250

21 zář 2010, 15:00

Mě to nedělá (IU 24). Napřed tam dej tu původní.
2. Seřízení ventilů - malá vůle

Re: beverly 250

22 zář 2010, 07:14

Zkusím to

Re: beverly 250

22 zář 2010, 07:31

g,man ahoj, mě to střílí celou dobu co to mám a v servisu mě řekli že u těhle motoru je to normální, tak jen jezdím. mamaha

Re: beverly 250

22 zář 2010, 07:54

Dík, dík. Tomu říkám dobrá zpráva. Já měl pocit, že jsem někde četl, že mu to taky střílí a že to prý dělá, jen jsem si bebyl jistej. Takže to nechám být a bude. Navíc to je po kontrole v servisu a prý je vše v pořádku. Tak mu asi jen koupím tu správnou iridiovou svíčku, ať se má dobře :D

Re: beverly 250

22 zář 2010, 10:46

Nechci se vám do toho plést, ale z elektrického hlediska se mi jeví nejlepší dát vypínač na světla. Jakýkoliv zpožďovač je zdrojem dalších problémů. Nemluvě o tom, že při startování to bude furt zhasínat a zase se zapínat,,, Takže vypínačem vypneš a je klid.

Re: beverly 250

22 zář 2010, 19:12

Tak jsem právě zjistil, jaký asi bude rozdíl mezi IU 24 a IUH24. Elektroda vypadá, že je zapuštěná stejně, délka svíčky také, pravděpodobně jediný rozdíl je v délce závitu. U IU24H je závit jen cca do dvou třetin, takže pravděpodobně si svíčka nedosedne na těsnění, ale "těsní" jen koncem závitu. Svíčka je zapuštěná tak, že jsem to při montáži neviděl. Takže jiskřiště pravděpodobně zasahovalo do spalovacího prostoru cca o centimetr méně. Takže jsem tam dal původní svíčku a jdu hledat tu IU 24 :D

23.9. edit:
Tak první spotřeba 3,9, což se mi zdá relativně dost. Ale říkám si, že to mohla ovlivnit ta svíčka, která patrně sahala do válce míň než měla. Uvidím při příštím měření s IU24.
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:36, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: beverly 250

23 zář 2010, 23:11

Já jsem s 200 ccm ( výkon 15 kW , karburátor) na spotřebě 3,7 (dost jezdím s baťůžkem),( a dost na plnej ... ), tak to by možná i odpovídalo :?:

Re: beverly 250

24 zář 2010, 09:46

Tak dnes dám IU24 a přeměřím to znova. Ne že by mně šlo o každý deci, ale spíš pro zajímavost a taky abych věděl, zda není něco špatně 8)

23.3.2011 edit:
Beverlisti musím to zas oživit. Spotřebu jsem zatím nemohl měřit, ale s tou svíčkou Denso to zatím startuje dost líp. Předtím tak 2 x nastartovat a napotřetí to už začalo hrčet aniž by chcípla. Letos s novou svíčkou zatím vždy na první pokus a pohoda :shock: . Jo a pořád prská, trochu mi to vadí, ale asi se s tím budu muset smířit. Celkově zatím spokojenost
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:37, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: beverly 250

26 bře 2011, 19:29

Psal jsem o tom v tematu o velke Beverly, ale patri to spis sem - jedna se o moji 2-stovku. Dal jsem na ni vyfuk z nejaky silnice (Kawa, stal 650,-Kc na aukru). Kousek trubky ktery byl treba na dopojeni ma puvod ve svodech na favorita, spojeny je to stejne jako origo. Takze demontaz je otazkou chvilky. Vice je videt na fotkach, video je tam take - vse je pouze z mobilu. Zvuk je vyborny, i na tak maly motor jde s koncovky pekny baryton, zrejme to bude dost velky objemem tlumice.

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=cYXHX7AJvzI
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Re: beverly 250

27 bře 2011, 07:04

ahoj regis,, zvuk to má pěkný ale na skutra moc velký těleso,asi bych ho o jednu třetinu skrátil , toť múj názor. mamaha

Re: beverly 250

02 dub 2011, 21:43

Jo, je to poradny macek. Na zkraceni mozna jeste dojde, taky se mi to zda dost dlouhy. Ale co jsem koukal po netu na fotky, tak treba Nexus ma taky hodne dlouhy tlumic.

Zkraceno:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:43, celkově upraveno 3
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou

Re: beverly 250

03 dub 2011, 18:28

Ahoj teť je to ono a nemá to hlubší zvuk.
Odeslat odpověď