Piaggio Beverly 250

Diskuze o skútrech větších objemů.

Re: beverly 250

Příspěvekod Myschan » 15 zář 2010, 16:21

Dík za info. Já mám 188, a asi budu doufat, že bude stačit těch 66 cm, nevím. Jde mi hlavně o to, abych se koukal skrz a nemusel mít brýle. Blbý je, že to člověk musí nejdřív objednat, zaplatit a vyzkoušet až nakonec :evil:
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: beverly 250

Příspěvekod p@t » 15 zář 2010, 16:44

No,neměl by být problém to změřit, to plexi dole začíná tak 2cm pod tou špičkou kapotáže, tak si sedni a někdo ať to změří.
Když to bude na hraně tak vem to 74 tím nic nezkazíš ...
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: beverly 250

Příspěvekod Myschan » 15 zář 2010, 17:05

Jo, to jsem potřeboval vědět, z obrázku to neodhadnu. Jdu měřit :D

edit:
Tak jsem měřil a vychází mi to 66 tak zhruba nad výšku obočí, takže na hraně. Ale psal jsi, že se to dá posunovat. Šly by tak nahnat cca 3, 4 cm? Těch 74 se mi zdá fakt dost a řezat se mě to moc nechce :?
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:34, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: beverly 250

Příspěvekod p@t » 15 zář 2010, 22:09

Tak ten štít co tam teď mám ( 74 ), ten je original piaggio a ten se posunovat nedá, je napevno. Ten druhý ( 66 ) je F-fabri a ten se posunovat dá, ale jen směrem dolů, je to limitováno délkou úchytů, takže nahoru ti to nepomůže. Ve Scootlandu v Praze jsem si ojednal na jaře tohle plexi GIVI :
http://www.scootland.cz/zbozi/givi-plexi-carnaby-125-200-stredni-1/ ,
které jsem potom musel stornovat, protože má ve skutečnosti v spodní části černé zatónování a já tam mám zrovna blinkry ...
Nicméně jim zůstalo viset na prodejně. Tak je zkus požádat, aby to dovezli do Brna a můžeš si ho " ohmatat " v reálu. :D
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: beverly 250

Příspěvekod slapky » 15 zář 2010, 23:47

g.man, jestli ti vychází plexi po obočí, je to ideální stav, věř mi 8) ! Znáš oba moje stroje. Na Majdě mám plexi vysoké. Paráda - dokud nezaprší :cry: . Za deště nevidíš nic a nepomůže ani ten spray proti dešti :shock: . Na Burákovi koukám téměř vrchem plexi (zejmína při pohledu po silnici dál. I tak jezdím s otevřeným hledím.Když ale prší, hledí zaklapnu a bez potíží koukám nad plexi. Vítr bere snadněji kapky z hledí přílby než z plexištítu. Asi je to tím zakřivením...
Nehleď stále jen dopředu!
Ohlédni se někdy také vzad,...

mobil: 608 423 077
Uživatelský avatar
slapky

1500+
 
Reputace: 31
Příspěvky: 1875
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Šlapanice
Skútr / moto: Yamaha majesty 250 + Suzuki Burgman AN 650

Re: beverly 250

Příspěvekod Mojda » 16 zář 2010, 08:29

Taky si myslím, že plexi končící ve výšce očí je to pravé, ořechovo-rumové !!! :twisted:
Edit: Přikládám foto, které dokazuje, že vím, o čem to je.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil Mojda dne 16 zář 2010, 10:19, celkově upraveno 2
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla...
Uživatelský avatar
Mojda

1500+
 
Reputace: 246
Příspěvky: 1738
Registrován: 04 lis 2007, 21:52
Bydliště: Prágl
Skútr / moto: mrňavá Aprilka

Re: beverly 250

Příspěvekod p@t » 16 zář 2010, 09:44

to slapky a mojda : Vy to oba dva posuzujete z hlediska vašich okapotovaných maxíků, kde jsou vlastnosti s plexi odlišné. Máte mnohem větší sklon a proto se vám skrz to hůře kouká. Je tam jiný lom světla a víc různých odrazů a když k tomu ještě prší tak chápu, že skrz to nevidíte. Tady ovšem jde o jiné plexi,
" retro ", které téměř stojí !. Takže jeho průhlednost je trochu jiná - lepší. ( je to jako u aut ... ). Tady se nehraje na krásu a rychlost ale na ůčelnost
( která je se skůtrem prvotně spojená : tj doprava s ůčelem co největšího jízdního pohodlí ). Nezastírám, že když prší, tak že je to v pohodě, je přes to blbě vidět a kdyš je bordel na silnici tak je to úplně v p..... Ale tady jde hlavně o normální jízdu " za sucha" a i v noci je průhlednost velmi dobrá.
... a proto jsem za větší : 74cm :D
Bylo: B650 exe K8, najeto 48000km, Piaggio Carnaby 200
Uživatelský avatar
p@t

250+
 
Reputace: 18
Příspěvky: 264
Registrován: 14 kvě 2010, 14:11
Bydliště: Dolní Břežany PZ
Skútr / moto: XT1200Z Super Tenere

Re: beverly 250

Příspěvekod jel.en » 16 zář 2010, 10:00

ale strejda Mojda tohle přední sklo z autobusu na beverlyně měl ;-)
Jsem despota a ignorant...
Jo a taky mi lidi dost často říkají že jsem.... Ehm... Něco co je dolejc pod pupíkem :-D :-p
jel.en

1500+
 
Reputace: 19
Příspěvky: 1928
Registrován: 02 úno 2007, 18:01

Re: beverly 250

Příspěvekod Myschan » 16 zář 2010, 17:34

Mojdo skoro bych tipnul, že to plexi na fotce bude těch 74. Nebo se mýlím? My dva máme na výšku myslím zhruba stejně
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: beverly 250

Příspěvekod Mojda » 16 zář 2010, 17:42

Přesně tak. Chtěl jsem to plexi zkrátit, ale pak jsem to raději prodal tak, jak to bylo. Teď mě cuká prodat Yamahu a jít do Beverliny 400, kurnik :twisted: !!!
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla...
Uživatelský avatar
Mojda

1500+
 
Reputace: 246
Příspěvky: 1738
Registrován: 04 lis 2007, 21:52
Bydliště: Prágl
Skútr / moto: mrňavá Aprilka

Re: beverly 250

Příspěvekod Myschan » 16 zář 2010, 18:16

Dík, ta fotka mně dost pomohla. Takže asi vezmu 74 no a přinejhorším to budu muset zkrátit. Lepší než to nastavovat :D .
Tak jsem zase znovu přeměřoval, řekl si, že na tom nesedím jak na židli, ale stejně se nahrbím - no asi vezmu 66. 74 už je moc. Co když pak při řezání praskne. Stává se ze mě rozdvojená osobnost :shock:
P.S.: Yamahu máš pěknou, ale taková vymazlená Beverlinka :lol:

18.9. edit:
Tak jsem včera jel na malý výlet s přítelkyní a chuděrka měla plný oči větru a prachu. Takže jsem si řekl, že to vyšší plexi by možná pomohlo i ji, takže jsem objednal vyšší. Jak to namontuju, dám vědět co a jak.
Ještě koupím opěrku kufru, no a to už bude asi stejně konec sezony. Jinak zatím spokojenost :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 14 črc 2013, 18:35, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: beverly 250

Příspěvekod Dfgh » 20 zář 2010, 17:01

Jak se Vam s Beverly 250 jezdi po meste, neni uz moc velka na mestsky provoz (proplitani kolonama ...)?
Uživatelský avatar
Dfgh

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 18
Registrován: 20 srp 2009, 14:43
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Piaggio NRG MC3; r.v. 2002
Tuning / úpravy: KIT 70, variátor, výfuk Leo Vince

Re: beverly 250

Příspěvekod Myschan » 20 zář 2010, 18:45

Musím přiznat, že s SH se mi proplítalo líp. Přece jen to byl užší stroj, včetně řídítek. Takže tam, kde jsem projel natěsno, tam dnes stojím. Ale zas žádný drama to taky není. Je to i o zvyku, je to i těžší. Zase jsem to kupoval s tím, že to chci i na menší výlety po okolí i ve dvou, takže to vidím jako takový kompromis. Ideální by pro mě asi byla SH 150 na město a SW 600, či popřípadě B 650 na výlety. Ale dva skůtry mít nemůžu, neb jsem skoro socka :D
Lepší pozdě, nežli vůbec.
Uživatelský avatar
Myschan

1000+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 1187
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Brno
Skútr / moto: Sh 150 (2022)

Re: beverly 250

Příspěvekod 1975ak » 20 zář 2010, 20:24

Když jsem jezdil na Šlapkyho 250, tak jsem při mrhlolení měl levou ruku místo stěrače.... ale když tam nemáš nic, máš zase bordel na sobě,, tak co je lepší?
Skůtr je na šrot (SPZ k prodeji)
Malaguti Blog 150 r.v. 2010, Najeto 5xxx km PLUS 15465 km na KEEWAY FOCUS.
Nejdál do Chorvatska a zpět na Keeway Focus 50 ccm -2009SOLO a na Malaguti Blog 150ccm TANDEM-2011.
NEJDE MI SZ - mejl ak1975@post.c z
Uživatelský avatar
1975ak

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 689
Registrován: 14 čer 2010, 13:22
Bydliště: Šalingrad
Skútr / moto: skútr Malamut Blog 160
Tuning / úpravy: otáčkoměr, 2 blinkr, přední 12V zásuvka

Re: beverly 250

Příspěvekod Mojda » 21 zář 2010, 10:25

Šmarjááá, proplítání v zácpách neřešte. Vždycky nějak projedeš. S Beverly 200 to bylo o něco málo snažší než teď s T-Maxem, ale tak jako tak je to pohoda. :twisted: Důležitější ve městě je například to, jaký máš pérování a aby ti nedrnčely plasty na celým skůtru, atd. Nebo ne ?
* Na světě jsou dva druhy lidí, ti co mě mají rádi a ti co půjdou do pekla...
Uživatelský avatar
Mojda

1500+
 
Reputace: 246
Příspěvky: 1738
Registrován: 04 lis 2007, 21:52
Bydliště: Prágl
Skútr / moto: mrňavá Aprilka

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků

cron