Není mnoho těchto skůtříků a je škoda že informace o nich zde jsou dost roztříštěné.
Poté co jsem letos na jaře ten svůj koupil (dovoz Itálie), nechal jsem udělat kompletní údržbu s trochou toho tuningu. Výměna olejů, chladící, brzdové, montáž pípáku blikačů a hlavně: montáž variátoru Malossi a nového řemene, čistění a seřízení karburátoru, doladění na brzdě.
Bez ohledu na to co ukazuje protokol z brzdy, dnešní cesta z Brna domů byla něco úžasného. Rozjezdy nádherné, předjíždění s jistotou, v těch kopečkách které jsem cestou do opravny sotva vyjížděl jsem pohodlně přidával. Maximálku jsem nezkoušel, jel jsem max. 110-120, ale plný plyn jsem dával jen výjimečně v kopečkách.
I když jsem s provedením práce a chováním skůtříka maximálně spokojený, pocitově výborné, zaráží mě čísla. Původní hodnoty na brzdě 11,7 PS, po úpravách 15,2 PS. To mě připadá skvělé. Ale když se podívám do TP, je tam v kolonce Maximální výkon zapsáno 14,2kW, což je 19 PS. Tak kde je chyba?
Údaj v TP neodpovídá reálu, motor je už hodně ojetý, nebo je v menu brzdy špatně nastavena veličina a jsou to ve skutečnosti kW. Těžko říci. V každém případě u mě pocitově velký skok a maximální spokojenost.
Když počasí ještě chvilku dá, něco letos najedu a už se těším na jaro.
Naposledy upravil
Baharis dne 29 dub 2016, 09:56, celkově upraveno 1