Ahoj všem, mám další otázku pro zkušené.
Pokud bych si chtěl dát alarm s dálkovým startem na mojeho mazlika X9 250 evo, půjde mi tam namontovat, jak je to složité a máte s tím někdo zkušenosti? Děkuji za radu a pomoc
16.2. edit:Tak jsem tu a hned na začátku chci poděkovat za nové fórum. Je pěkný a vymazlený a v neposlední řadě chci taky pozdravit všechny uživatelky a uživatele.
Chci se podělit o moje inovace, investice a vše, co jsem na svém mazlikovi udělal.
Je to dost velká investice a starostma a nervama jsem zestárnul aspoň o tři roky, ale stálo to za to.
Na konci udělám malý součet.
Začal jsem brzdama, vzadu jsou destičky nové a předek byl katastrofální. Výměna destiček vpředu mě stála dost nervů a chvílema jsem si nevěděl rady a omdlíval jsem, ale s malou pomocí tchána jsem se dopracoval ke zdárnému konci. Výměna brzdovky a chladící kapaliny byla brnkačka. Koupil jsem tuning variátor Mallosi multivar 2000 a nový kevlarový řemen Mallosi, jenže k variátoru je nová kontraska, kterou jsem si sám netroufnul vyměnit, nemám tak velký klíč a tak jsem to svěřil odborníkovi, kterého týden na to vykradli, a já ještě nevím, jestli mi náhodou tu spojku nesekli.
Vím jen, že se mu ztratily nějaké motorky a oblečení a modlím se a utěšuju tím, na co by jim ta spojka byla. Svíčka Denso,vzduchový filtr, H7 a žárovky do blinkrů atd. To by zvládla vyměnit i moje hodná osmdesátiletá babička, ale nechtěl jsem jí otravovat, protože jsme ji ke kulatinám celá rodina koupily LCD televizy s dvdčkem, tak babička sedí u bedny kouká na dění ve světě. Kufr Givi s opěrkou jsem taky smontoval v poho a nové pneu Dunlop na předek i zadek bylo nutností a přezul mi je kamarád. Nějaké to nalakování plastů a nějaká ta samolepka z edice Valenti Rossiho jsou už jen třešničkou na dortu. Ten lak se nepovedl, tak jak jsem chtěl, ale zatím to stačí. Ještě jsem koupil alarm z dálk. startem.
Ten mi dal taky trochu zabrat, hlavně ten start, ale už je to v poho. Nejdřív jsem obešel spínač na brzdě, ale mělo to malou chybku a to tu, že když jsem, zmáčknul brzdu, tak se spustil startér. Po nějakém tom namáhání mozkových buněk a že jich už moc nemám po letitém popíjení whisky jsem vyštrachal staré relátko z cyklovače stěračů a je vše ok.
To je zatím asi vše, manželka mi dneska říkala, že je zvědavá, jestli mazlik ještě někdy pojede. To je vidět, jak věří v moje nadlidský schopnosti a umění najivka
tady je malej součet všeho, co jsem si koupil.
Varec a řemen 5500,-
Kufr a opěrka 2200,-
destičky 630,-
Alarm 800,-
pneu 2200,-
Polořemenice variátoru 1200,-
Filtr a zbytek cca 700,-
Naposledy upravil
KYBLOS dne 08 srp 2013, 16:01, celkově upraveno 1
Důvod: Citace vlastního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.