Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

Diskuze o skútrech větších objemů.

Příspěvekod berki1 » 13 pro 2008, 22:58

Ahoj.
To vím, ale jen jsem se chtěl zeptat, jestli tam někdo nemáte Denso svíčku. Jsou za super cenu a kvalitní. Potřebuju označení díky
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod libor x9 » 14 pro 2008, 21:14

Tak to jsem spatne pochopil.Proc myslis,ze ta svicka je lepsi?
libor x9

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 57
Registrován: 18 zář 2007, 18:21
Skútr / moto: PIAGGIO X9 250 EVOLUTION
Tuning / úpravy: voltmetr,vyhrivane hefty,xenony,upravene chlazeni

Příspěvekod berki1 » 17 pro 2008, 20:16

No nevím jestli je lepší, ale je dostupnější než championka. Už ji mám a jen co ji otestuju, podělím se.
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod dr.snake » 17 pro 2008, 21:52

ja som vytocil sviecku dneska co som kupil skuter cca 28000km a bola tam asi povodna
elektroda oproti novej je cca o polovicu tensia ohorena
dr.snake

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 262
Registrován: 07 říj 2008, 18:32
Bydliště: kosice slovensko
Skútr / moto: majesty 125

Příspěvekod berki1 » 28 pro 2008, 20:34

Ahoj všechny po odstávce skutrfora.
Chci se zeptat.
Sundal jsem řemenici variátoru a koupil jsem variátor multivar 2000. Někde tady na foru jsem četl, že se musí sladit? Můžete mi to někdo objasnit co se tím myslí?
Měl jsem za to, že se vymění kontraska a dá se nový variátor a tím to končí.
Potom ještě jeden dotaz, zepředu na řemenici byly dvě podložky a zezadu je jedna slabá podložka. Nikde na mikrofischi jsem ale žádnou podložku zezadu nenašel. Má tam vůbec být???

Děkuji všem za radu a pomoc ;)
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Příspěvekod dr.snake » 29 pro 2008, 10:06

podlozky mozu aj nemusia byt
daj jednu tenku na strane kde je volnobezka a druhu pod nepohyblivu cast remenice>>>podla toho jak ti vyjde ulozenie nepohyblivej casti variatoru aby sedela akurat jnepohyblivva cast remenice na konci tisichranu na kluke
dr.snake

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 262
Registrován: 07 říj 2008, 18:32
Bydliště: kosice slovensko
Skútr / moto: majesty 125

Příspěvekod berki1 » 20 led 2009, 00:13

Ahoj všem, mám další otázku pro zkušené.
Pokud bych si chtěl dát alarm s dálkovým startem na mojeho mazlika X9 250 evo, půjde mi tam namontovat, jak je to složité a máte s tím někdo zkušenosti? Děkuji za radu a pomoc

16.2. edit:
Tak jsem tu a hned na začátku chci poděkovat za nové fórum. Je pěkný a vymazlený a v neposlední řadě chci taky pozdravit všechny uživatelky a uživatele. :D

Chci se podělit o moje inovace, investice a vše, co jsem na svém mazlikovi udělal.
Je to dost velká investice a starostma a nervama jsem zestárnul aspoň o tři roky, ale stálo to za to.
Na konci udělám malý součet.

Začal jsem brzdama, vzadu jsou destičky nové a předek byl katastrofální. Výměna destiček vpředu mě stála dost nervů a chvílema jsem si nevěděl rady a omdlíval jsem, ale s malou pomocí tchána jsem se dopracoval ke zdárnému konci. Výměna brzdovky a chladící kapaliny byla brnkačka. Koupil jsem tuning variátor Mallosi multivar 2000 a nový kevlarový řemen Mallosi, jenže k variátoru je nová kontraska, kterou jsem si sám netroufnul vyměnit, nemám tak velký klíč a tak jsem to svěřil odborníkovi, kterého týden na to vykradli, a já ještě nevím, jestli mi náhodou tu spojku nesekli.
Vím jen, že se mu ztratily nějaké motorky a oblečení a modlím se a utěšuju tím, na co by jim ta spojka byla. Svíčka Denso,vzduchový filtr, H7 a žárovky do blinkrů atd. To by zvládla vyměnit i moje hodná osmdesátiletá babička, ale nechtěl jsem jí otravovat, protože jsme ji ke kulatinám celá rodina koupily LCD televizy s dvdčkem, tak babička sedí u bedny kouká na dění ve světě. Kufr Givi s opěrkou jsem taky smontoval v poho a nové pneu Dunlop na předek i zadek bylo nutností a přezul mi je kamarád. Nějaké to nalakování plastů a nějaká ta samolepka z edice Valenti Rossiho jsou už jen třešničkou na dortu. Ten lak se nepovedl, tak jak jsem chtěl, ale zatím to stačí. Ještě jsem koupil alarm z dálk. startem.
Ten mi dal taky trochu zabrat, hlavně ten start, ale už je to v poho. Nejdřív jsem obešel spínač na brzdě, ale mělo to malou chybku a to tu, že když jsem, zmáčknul brzdu, tak se spustil startér. Po nějakém tom namáhání mozkových buněk a že jich už moc nemám po letitém popíjení whisky jsem vyštrachal staré relátko z cyklovače stěračů a je vše ok.
To je zatím asi vše, manželka mi dneska říkala, že je zvědavá, jestli mazlik ještě někdy pojede. To je vidět, jak věří v moje nadlidský schopnosti a umění najivka :x

tady je malej součet všeho, co jsem si koupil.

Varec a řemen 5500,-
Kufr a opěrka 2200,-
destičky 630,-
Alarm 800,-
pneu 2200,-
Polořemenice variátoru 1200,-
Filtr a zbytek cca 700,-
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 srp 2013, 16:01, celkově upraveno 1
Důvod: Citace vlastního příspěvku. Sloučeny dva příspěvky pod sebou.
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

Příspěvekod kraken.99 » 17 úno 2009, 09:56

hezký a vyčerpávající přeju hodně štěstí at se ti nic neztratilo a potom hlavně hodně kilometrů bez nehod
ještě by jsi mohl napsat ne kolik tě to vyšlo i se scootem at mají někteří o čem přemýšlet :D
tel.777 55 22 12 email:kraken.99@seznam.cz skype:kraken.99
Uživatelský avatar
kraken.99

2500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2887
Registrován: 28 dub 2007, 20:41
Bydliště: Chrustenice
Skútr / moto: Suzuki Burgman 650exe 08

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

Příspěvekod berki1 » 17 úno 2009, 16:49

Ahoj Krakene, díky za odpověď.
Dnes jsem volal týpkovi, co u něj mám spojku a spadl mi kámen ze srdce, ve čtvrtek si pro ni jedu. Kontrastu mi vyměnil za 100kč, což si myslím, že je rozumný.
Mazlika jsem koupil ve skútrbazaru Freedom v Příbrami ( http://www.skutrbazar.cz) loni na podzim, je z Itálie a je to rok 2005. Cena po dohodě zůstala na 57. 000kč i s STK a přihlášením. Solidní jednání a profesionální přístup mě přesvědčil a hlavně vše bylo tak, jak mi řekly. Taky není vůbec problém sehnat jakýkoli náhradní díl, buď originál, nebo druhovýrobu. Podle mě, není problém po dohodě dovézt jakýkoliv skútr, nebo motorku. Mohu jen doporučit. :D

Celkově mě to tedy vyšlo cca na 70000kč a mám doufám spolehlivý stroj. Ne vše jsem musel měnit, ale když už jsem se dal na údržbu, tak se vším. Doufám, že to pomůže ostatním s rozhodováním. :roll:
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

Příspěvekod libor x9 » 21 bře 2009, 22:11

Ahoj vsichni.
Stala jse me zajimava vec.Chystam x9 na sezonu,udrzba + nejake upravy.Mimo jine jsem predelal resetovaci tlacitko, dal jsem ho vedle zatky chladici kapaliny.Po dokonceni jsem zjistil ze me chybi na tachometru asi 5000km.Vypada to ze jsem vymazal cely lonsky rok.Tlacitko jsem mel odpojene,nekolikrat byl odpojeny akumulator, ale stejne nechapu jak se to mohlo stat?
libor x9

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 57
Registrován: 18 zář 2007, 18:21
Skútr / moto: PIAGGIO X9 250 EVOLUTION
Tuning / úpravy: voltmetr,vyhrivane hefty,xenony,upravene chlazeni

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

Příspěvekod GERD » 21 bře 2009, 22:33

To by se nemelo stat. Ja jsem si predelal reset vedle startovaciho tlacitka a baterku jsem mel venku cely mesic a vsechny kilometry jsou ulozeny.
Naposledy upravil KYBLOS dne 08 srp 2013, 16:02, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
Uživatelský avatar
GERD

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 106
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Havířov
Skútr / moto: Burgman 650 K3

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

Příspěvekod libor x9 » 29 bře 2009, 16:16

Nedavno jsem dodelal udrzbu a nejake upravy a tak jsem to byl vcera projet.Letos poprve.Vsechno funguje jak ma,zvlaste jsu spokojeny upravou chlazeni i kdyz uvidim co to bude delat vlete.Namontoval jsem vyhrivane rukojeti a musim uznat ,ze je to vynikajici vec.
Mam takovy dotaz: uvazuji o odpojeni omezovace brzdneho tlaku na predni kolo,co nato rikate? Kdybych omezovac odpojil brzdily by obe kola stejne.
libor x9

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 57
Registrován: 18 zář 2007, 18:21
Skútr / moto: PIAGGIO X9 250 EVOLUTION
Tuning / úpravy: voltmetr,vyhrivane hefty,xenony,upravene chlazeni

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

Příspěvekod BG650 » 29 bře 2009, 17:43

Tak to bych Ti rozhodně nedoporučoval. Když se zablokuje zadní kolo,není to takový problém. Když se zablokuje předek,jdeš většinou na hubu. Oni vědí proč to tak udělali. Vždyť tam máš pravou páčku na pravý přední kotouč, tak o co jde? A že brzdí každý kotouč jinak s tím se nic dělat nedá. Jedině to předělat na předek a zadek zvlášť. To je ale úplná kravina.
Uživatelský avatar
BG650

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 402
Registrován: 27 lis 2007, 17:57
Bydliště: Lety u Dobřichovic
Skútr / moto: B 650, X9 250,ČZ 175,KLR 600 602371312

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

Příspěvekod berki1 » 29 bře 2009, 18:18

libor x9: Určitě bych vůbec na brzdy nešahal jak píše BG650. Nech to jak to je, jestli máš svůj život rád. Pokud bys chtěl spáchat sebevraždu, tak je to nejlepší cesta k úspěchu.

Taky řeším podobný problém. Sundal jsem kotouče v zápalu celkového úklidu a vyčištění skůtru a já vůl jsem sežvejknul originál imbus šrouby, než mi došlo, že je to přilepený Loctitem. Teď nevím, jestli bude stačit šroub M6x25 tvrdosti 10,9 kupovanej ve spojovacích materiálech. Je to nejtvrdší imbus šroub s půlkulatou hlavou, který se vyrábí, to mi bylo řečeno. Jenže nevím, jestli páni z Itálie nemáj nějaký SPEŠN šrouby. Poraďte jestli stačí M6x25 1O,9 tvrdost nebo adekvátní náhradu. Mám normální Imbus M6x25 tvrdost 12,9, ale má moc vysokou hlavu a škrtal by o brzdič.
Nebo aspoň vzorec, jak vypočítat tah a trh šroubu. Za ta léta mimo školu jsem už totálně vygumovanej. :oops:
Díky všem za pomoc a radu. :)
Piaggio X9 250 EVO r.v 2005 25000km
Uživatelský avatar
berki1

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 45
Registrován: 07 zář 2008, 20:50
Bydliště: Mladá Boleslav
Skútr / moto: Piaggio X9 250 EVO r.v 2005

Re: Piaggio 250 Evo - Dotazy na údržbu

Příspěvekod BG650 » 29 bře 2009, 18:50

S tou tvrdostí bych to nepřeháněl. Když to jsou nejtvrdší,tak by měly stačit. Vždyť jich tam je na to dost,ne? Tak namáhané určitě nejsou - pokud jsou dostatečně dotažené,pochopitelně.
Uživatelský avatar
BG650

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 402
Registrován: 27 lis 2007, 17:57
Bydliště: Lety u Dobřichovic
Skútr / moto: B 650, X9 250,ČZ 175,KLR 600 602371312

PředchozíDalší

Zpět na 150-250ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron